Skrevet av Emne: Charley Montreuil 18 år gammel kroppsbygger  (Lest 121688 ganger)

Utlogget B.l

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 581
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 581

Sv: Charley Montreuil 18 år gammel kroppsbygger
« #75 : 29. april 2009, 16:58 »
Tror Fitness Glenn er leder for den norske avdelingen. Tror de holder på å trykke opp t-skjorter og buttens nå.  Grin

Men skjønner gått at han må ta betalt for å komme in på fan-siden sin. Hvordan ellers skal en 18 åring få penger til å opprettholde et slikt AAS forbruk? Prostitusjon?

Hoho, skulle tatt seg ut om jeg var det Grin
Til dere som ikke greier å holde kjeft om dritt praten; legg beviset på bordet eller slutt å diskutere om det. Makan til sjalusi. Han hadde vel ikke laget en hjemmeside som folk må betale for bl.a å veilede og gi tips folk til et sunt liv med trening vis han proppa i seg "ja dere vet". Er ikke medlem på siden, men er sikker på at det er bra tips der. I så fall så hadde det vært jævlig idiotisk å betale for en side med kun bilder og filmer syns nå jeg.

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Charley Montreuil 18 år gammel kroppsbygger
« #76 : 29. april 2009, 17:06 »
Hoho, skulle tatt seg ut om jeg var det Grin
Til dere som ikke greier å holde kjeft om dritt praten; legg beviset på bordet eller slutt å diskutere om det. Makan til sjalusi. Han hadde vel ikke laget en hjemmeside som folk må betale for bl.a å veilede og gi tips folk til et sunt liv med trening vis han proppa i seg "ja dere vet". Er ikke medlem på siden, men er sikker på at det er bra tips der. I så fall så hadde det vært jævlig idiotisk å betale for en side med kun bilder og filmer syns nå jeg.
Du er nok noe naiv Grin,de av oss som har drevet med trening i noen år vet at man ikke blir slik naturlig,de fleste som bruker as vil også ha problemer med å oppnå en slik fysikk, ikke bare proteinpulver her med andre ord.....

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Charley Montreuil 18 år gammel kroppsbygger
« #77 : 29. april 2009, 17:14 »
de av oss som har drevet med trening i noen år vet at man ikke blir slik naturlig,de fleste som bruker as vil også ha problemer med å oppnå en slik fysikk, ikke bare proteinpulver her med andre ord.....

Å de fleste av oss her inne har sikkert oppnådd maksimalt av det som kan oppnås, ofc ..
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Charley Montreuil 18 år gammel kroppsbygger
« #78 : 29. april 2009, 17:21 »
Å de fleste av oss her inne har sikkert oppnådd maksimalt av det som kan oppnås, ofc ..
Keeee  what

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Charley Montreuil 18 år gammel kroppsbygger
« #79 : 29. april 2009, 17:32 »
Hoho, skulle tatt seg ut om jeg var det Grin
Til dere som ikke greier å holde kjeft om dritt praten; legg beviset på bordet eller slutt å diskutere om det. Makan til sjalusi. Han hadde vel ikke laget en hjemmeside som folk må betale for bl.a å veilede og gi tips folk til et sunt liv med trening vis han proppa i seg "ja dere vet". Er ikke medlem på siden, men er sikker på at det er bra tips der. I så fall så hadde det vært jævlig idiotisk å betale for en side med kun bilder og filmer syns nå jeg.


Vet ikke helt om jeg skjønner logikken din her. Det går da fint ann å ha peiling på ting og kunne hjelpe andre selvom man propper i seg "ja vi vet" ?
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Celdiir

  • Gjest
Sv: Charley Montreuil 18 år gammel kroppsbygger
« #80 : 29. april 2009, 17:44 »
Hoho, skulle tatt seg ut om jeg var det Grin
Til dere som ikke greier å holde kjeft om dritt praten; legg beviset på bordet eller slutt å diskutere om det. Makan til sjalusi. Han hadde vel ikke laget en hjemmeside som folk må betale for bl.a å veilede og gi tips folk til et sunt liv med trening vis han proppa i seg "ja dere vet". Er ikke medlem på siden, men er sikker på at det er bra tips der. I så fall så hadde det vært jævlig idiotisk å betale for en side med kun bilder og filmer syns nå jeg.

Du skjønner vel at den betalingstjenesten sikkert ikke er der for å inspirere tenåringer på internett til å leve et sunt liv gjennom å se på bilder av han som spiller gitar i bar overkropp, men snarere for at 50 år gamle menn skal få seg litt young buff n' stuff å runke til om kveldene? Det er ofte her pengene ligger i kroppsbygging. Grin

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Charley Montreuil 18 år gammel kroppsbygger
« #81 : 29. april 2009, 17:49 »
Her sønn! Gå å kjøp deg litt annadrol!

Noe i den duren.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Charley Montreuil 18 år gammel kroppsbygger
« #82 : 29. april 2009, 18:05 »
Du skjønner vel at den betalingstjenesten sikkert ikke er der for å inspirere tenåringer på internett til å leve et sunt liv gjennom å se på bilder av han som spiller gitar i bar overkropp, men snarere for at 50 år gamle menn skal få seg litt young buff n' stuff å runke til om kveldene? Det er ofte her pengene ligger i kroppsbygging. Grin
Hvordan vet du det da Grin ?

Utlogget B.l

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 581
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 581

Sv: Charley Montreuil 18 år gammel kroppsbygger
« #83 : 29. april 2009, 20:36 »
Du er nok noe naiv Grin,de av oss som har drevet med trening i noen år vet at man ikke blir slik naturlig,de fleste som bruker as vil også ha problemer med å oppnå en slik fysikk, ikke bare proteinpulver her med andre ord.....
kall meg gjerne naiv, men jeg mener selv at med superbra gener så er det mulig å oppnå en utrolig fysikk. Det samme gjelder med gener i alt annen ting. Hva Charley har tatt eller ikke får vi neppe aldri vite, men han sier selv at det er genene som gjør at han vokser så fort.

Sitat
Genetic is everything. Then you have the food, then the training, then the proper supplementation, then the proper rest.

This is my scale in order or importance of thing in bodybuilding.

With some other advanced techinique you can gain tons of weight easily staying natural. Sometime you have to use your brain to grow, not your muscles. Of course, the genetic play the biggest role in all the gain you'll have. Mine allow me to stay at 6-8% bf year long without any water rentention even if sometime i eat over 9000 calories a day and tons of junk and fried food.
Sitat
But i have a hard time getting 6 hours of sleep per night. I train at 7 every morning before college and I often stay up late to work on stuff.

And yeah man I'm natural. I went to the hospital to check my free testosterone level and I'm in the average. The reasons why i grow more than the other people is that I have a very very fast metabolism that allow me to eat tons of foods and stay lean, I'm mainly composed with red muscle fiber. (Fast twitch muscle) and i might as well have less active myostatin gene.

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=115845691&page=4

Uansett, skal ikke gjøre denne tråden mer rotete, siden den har blitt stengt en gang før og syns det er unødvendig å stenge den enda en gang. Lag heller en ny tråd å diskuter hva der vil om han.  Offtopic

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Charley Montreuil 18 år gammel kroppsbygger
« #84 : 29. april 2009, 20:51 »
Hvis du lever i troen på at det er supergener som er avgjørende for en slik fysikk så er det opp til deg men som jeg sier så blir man ikke slik uten as så enkelt er det bare ,  jeg kjenner flere som har trent og spist bra i 10-15 år uten og  se slik ut i steroidfrie perioder, bruker du steroider på en forsvarlig  måte i tillegg til bra kost og trening selvsagt så  vil du oppnå mer på 2-3 år  enn en naturlig bygger gjør på 10 år , så urettfredig er det faktisk.....
Tren noen år så skjønner du nok hva jeg mener Wink

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Charley Montreuil 18 år gammel kroppsbygger
« #85 : 30. april 2009, 11:07 »
Offtopic:
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Charley Montreuil 18 år gammel kroppsbygger
« #86 : 01. mai 2009, 11:23 »
Siste sjans nå for å bevare tråden. Jeg er ikke nådig ovenfor de som ikke klarer å holde seg i skinnet. Angry
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: Charley Montreuil 18 år gammel kroppsbygger
« #87 : 01. mai 2009, 16:38 »
Er litt usikker her; Hva er så fælt med å ikke alltid være "on topic"? 

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Charley Montreuil 18 år gammel kroppsbygger
« #88 : 01. mai 2009, 16:49 »
Må da gå an å diskutere rundt emnet uten at moderatorer skal stenge ned tråden. Synes det som er blitt diskutert er saklig. Skal jeg bli bannet nå? Må bare spør.
Hva mener dere er "Ontopic" her?
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Charley Montreuil 18 år gammel kroppsbygger
« #89 : 01. mai 2009, 16:56 »
Dette er et bildeforum. Å diskutere doping hører ikke hjemme her, det kan man - innenfor forumets regler - gjøre i antidopingforumet.

Case closed.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!