Skrevet av Emne: MIDTBY, VM-SØLV i benkpress! Formbilder s.86,109,111,116 & s.119  (Lest 405229 ganger)

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #870 : 07. september 2010, 11:31 »
Du er så jævla uheldig at jeg har ikke ord Midtby. Blir bra når detta skadehelvete ditt er over, da blir du rå, må bare holde ut i mellomtida.. Men å skade skuldra av å spille wii, det er utilgivelig Wink Hehe!

Var rimelig skuffa da smerter igjen kom nå i går, men jeg må bare holde ut. Men kan ikke helt se at jeg ikke kan kjøre mer enn 8 luftreps på 80 i bøy før jeg skal kjenne det. Har en liten tanke om at jeg kanskje skal bruke belte stort sett hele tiden i bøy. Jeg får jo trossalt nok stabiliseringstrening med terapimaster og annen type balansetrening jeg bedriver.

Nå har jeg ikke fått tilbakefall på over 20 dager så sånn sett er jeg fornøyd og fikk jo trent opp til en singel på 100 i bøy uten 0 smerter etterpå. Men nå blir det en helvetes lang gåtur i ulent terreng og satse på å trene rolig igjen på torsdag/fredag. Hehe, skuldra mi er så og si 100% idag så den er klar for juling Smiley

Spiller du mye fotball om dagen? Jeg snakket med anatomiforeleseren min om ryggen, og da han hørte at jeg hadde spondylolistese sa han først entusiastisk "Å, har du?" og deretter så han meget strengt på meg og sa "Du spiller vel ikke fotball?"... Vridningene og rykkene man får i kroppen ved å skyte, drible osv er visstnok noe av det værste for slik rygg som vi har  Undecided

Har kun spilt fotball 2 ganger, en aktivt i 2 timer og en med mye slaskespilling. Jøss, det var jeg ikke klar over. Artig at det meste jeg har interesse for, det passer ikke ryggen min til. Men etter jeg var ferdig med den fotballøkta var jeg egentlig bare god og støl og 0 smerter i ryggen, hmm..

Men sånn som nå har det blitt ekstremt mye terapimaster og balansetrening. Jeg har jo helt klart forbedret meg og øvelser jeg ikke hadde sjangs på før gjør jeg nå lekende lett, MEN føler ikke at det har hjulpet noe på selve skaden jeg har. Så ser ikke helt hva som skal hjelpe ryggen. Vet at uttøying har hjulpet mye på bedre teknikk i bøy slik at jeg får kjent det mer i gluteus og hoftene enn før, og det er jo bra.
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget ToneB

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 483
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 483

  • Live Love Lift
Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #871 : 07. september 2010, 16:06 »
Det føles skikkelig urettferdig at alt man har lyst til passer dårlig for kroppen Sad Jeg er forøvrig av den oppfatning at det meste som ikke gjør vondt og ikke forverrer i ettertid er ok å gjøre, så jeg hadde nok fortsatt å spille fotball innimellom. Godt å høre ellers at ting får fremover, selv om noe ikke ser ut til å endre seg.

Fikk forresten en liten "oppklaring" i selve feilen i ryggen; Det er ikke en skade, men heller en utviklingsfeil. Rundt 7-årsalderen skal virvelbuen og corpus vokse sammen hos alle mennesker, men hos noen skjer ikke dette. De vet ikke årsaken til hvorfor det ikke skjer hos noen. Mange som har den spalten i virvelbuen går med det hele livet uten noen problemer, mens hos andre begynner det på et punkt i livet å gli, og man går fra en spondyolyse til en spondylolistese. Det er som regel da eventuelle smerter inntreffer. Vi har altså ikke en ryggskade, men en feil. Som de ikke vet hva skyldes..

Man kan jo operere, men jeg har lagt fra meg det. For meg er korsett i 6 mnd og et kirurgisk inngrep med risiko noe som koster mer enn det smaker. Tror jeg..
160 - 80 - 165
Oslo Styrkeløftklubb

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #872 : 07. september 2010, 19:50 »
Mandag, 7.September 2010

40 min gåtur i relativt raskt tempo + et par hoftemobilitetsøvelser
15 min på spikermatte og uttøying

Det føles skikkelig urettferdig at alt man har lyst til passer dårlig for kroppen Sad Jeg er forøvrig av den oppfatning at det meste som ikke gjør vondt og ikke forverrer i ettertid er ok å gjøre, så jeg hadde nok fortsatt å spille fotball innimellom. Godt å høre ellers at ting får fremover, selv om noe ikke ser ut til å endre seg.

Fikk forresten en liten "oppklaring" i selve feilen i ryggen; Det er ikke en skade, men heller en utviklingsfeil. Rundt 7-årsalderen skal virvelbuen og corpus vokse sammen hos alle mennesker, men hos noen skjer ikke dette. De vet ikke årsaken til hvorfor det ikke skjer hos noen. Mange som har den spalten i virvelbuen går med det hele livet uten noen problemer, mens hos andre begynner det på et punkt i livet å gli, og man går fra en spondyolyse til en spondylolistese. Det er som regel da eventuelle smerter inntreffer. Vi har altså ikke en ryggskade, men en feil. Som de ikke vet hva skyldes..

Man kan jo operere, men jeg har lagt fra meg det. For meg er korsett i 6 mnd og et kirurgisk inngrep med risiko noe som koster mer enn det smaker. Tror jeg..

Kan skjønne at fotball med mye duellspill kan være skadelig, men ble rimelig mange taklinger og harde kroppsdueller på treninga, men gikk alikevel strålende! Oi, takk for forklaringen. Regner med at dette er fra en som vet hva han snakker om. Men du har ikke fått noen tips til hva du kan gjøre for at ryggfeilen skal rettes opp eller at vi skal unngå smerter?

Hadde vært deilig å operert og blitt helt fin, men norske leger og risikoen vet et kirurgisk inngrep er veldig risikofylt. Nå har jeg vært utrolig mye plaget med ryggen så hvis jeg hadde visst at det hadde gått bra bare jeg måtte ligge ro i 6måneder og så kunne ha en opptrening i 2-3 måneder for å så kunne sprenge på, hadde jeg men glede gjort det.

Har du fått noe forklaring i forhold til knebøy/markløft og styrketrening? Kunne du spurt han/hun om jeg vil kunne få utbytte av en ny MR nå 4 år siden forrige?
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget ToneB

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 483
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 483

  • Live Love Lift
Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #873 : 07. september 2010, 20:48 »
Slik jeg forstod det vil en CT vise best hvordan det står til med virvelen din. Da vil du også få kunne se eventuelle forkalkninger og mer detaljerte tverrsnitt av virvelen, et røntenbilde vil kun vise en evt glidning og man kan anslå hvor stor den er. CT innebærer endel mer stråling, så jeg takket nei til det (da jeg har gjort det flere ganger før) men det vil nok gi ganske greie bilder. På MR'en de tok av meg så de mindre enn på røntgenbildene faktisk.. Jeg kan høre med han ang nye bilder Smiley

Jeg har forstått det slik at en spondylolistese må man enten leve med eller operere. Velger man å leve med den må man trene mye stabilitet, jobbe med de små musklene som er rotatorer for hver enkelt virvel (her for eks ved å trene statisk mot rotasjon av ryggraden) samt passe på å ha sterk transversus. Han hoppet ikke akkurat i taket av fryd da jeg sa jeg trente "med vekter", men understreket viktigheten av å stabilisere på tunge løft. Han mente at belte var veldig viktig her. Han sa vel også at det ikke var spesielt optimalt å trene tungt..  Undecided

Jeg vil jo tro at en manuellterapeut som du går til har vel så mye kunnskap om hvordan trene riktig som det foreleseren min har, selv om han har doktorgrad og har undervist i anatomi i aldri så mange år. Selv tenker jeg at å trene øvelser der du kan ha ryggen i "en" posisjon er gunstig i motsetning til å gjøre andre ting der du kan få sleng og kast på ryggen..

Hadde det vært aktuelt for deg å operere? Det er ikke en veldig avansert operasjon slik jeg har forstått det, men alle kirurgiske inngrep har jo en risiko. Tror de tar en bit bein fra bekkenet og erstatter virvelbuen med den om jeg ikke tar helt feil..  what
160 - 80 - 165
Oslo Styrkeløftklubb

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #874 : 07. september 2010, 21:26 »
Slik jeg forstod det vil en CT vise best hvordan det står til med virvelen din. Da vil du også få kunne se eventuelle forkalkninger og mer detaljerte tverrsnitt av virvelen, et røntenbilde vil kun vise en evt glidning og man kan anslå hvor stor den er. CT innebærer endel mer stråling, så jeg takket nei til det (da jeg har gjort det flere ganger før) men det vil nok gi ganske greie bilder. På MR'en de tok av meg så de mindre enn på røntgenbildene faktisk.. Jeg kan høre med han ang nye bilder Smiley

Jeg har forstått det slik at en spondylolistese må man enten leve med eller operere. Velger man å leve med den må man trene mye stabilitet, jobbe med de små musklene som er rotatorer for hver enkelt virvel (her for eks ved å trene statisk mot rotasjon av ryggraden) samt passe på å ha sterk transversus. Han hoppet ikke akkurat i taket av fryd da jeg sa jeg trente "med vekter", men understreket viktigheten av å stabilisere på tunge løft. Han mente at belte var veldig viktig her. Han sa vel også at det ikke var spesielt optimalt å trene tungt..  Undecided

Jeg vil jo tro at en manuellterapeut som du går til har vel så mye kunnskap om hvordan trene riktig som det foreleseren min har, selv om han har doktorgrad og har undervist i anatomi i aldri så mange år. Selv tenker jeg at å trene øvelser der du kan ha ryggen i "en" posisjon er gunstig i motsetning til å gjøre andre ting der du kan få sleng og kast på ryggen..

Hadde det vært aktuelt for deg å operere? Det er ikke en veldig avansert operasjon slik jeg har forstått det, men alle kirurgiske inngrep har jo en risiko. Tror de tar en bit bein fra bekkenet og erstatter virvelbuen med den om jeg ikke tar helt feil..  what

Supert, kan bli interessant å høre hva han anbefaler.

Okei, men nå er jeg i en alder av 18-19 og selv om nå har fokusert mye på coretrening så føler jeg ikke  dette har hjulpet slik jeg hadde håpet. Og hvis jeg skal leve resten av livet mitt slik som jeg gjør per dags dato med tilbakefall på tilbakefall i treningen, det går bare ikke og vil overhode ikke ha det slik.. På den andre siden hvis jeg velger å operere og legene kommer til å gjøre en feil som virkelig forverrer situasjonen og kan gi meg alvorlige problemer resten av livet kommer jeg nok til å angre som aldri før! Så klart går det ann å leve i den situasjonen jeg er, men er forbanna irriterende med tilbakefall på tilbakefall UANSETT hva jeg har gjort siden jeg oppdaget skaden/feilen.

Så akkurat nå er jeg veldig i tvil på det meste mtp. ryggen min...

Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget ToneB

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 483
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 483

  • Live Love Lift
Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #875 : 07. september 2010, 21:38 »
Må være veldig frustrerende. Her er det litt informasjon om operasjonen, ser ut som det finnes to ulike måter å gjøre inngrepet på:
http://www.ulleval.no/modules/module_123/proxy.asp?iInfoId=2901&iCategoryId=525&iDisplayType=2

Det er forståvidt bra at du har gått til manuellterapeut, de har muligheter til både å henvise videre samt sykemelde osv. Kan du ikke høre litt med ham/henne hva alternativene vil være hvis du ikke blir bedre og vurderer en operasjon? Er jo vanskelig å sitte og synse om det selv egentlig.. Smiley
160 - 80 - 165
Oslo Styrkeløftklubb

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #876 : 07. september 2010, 21:56 »
Må være veldig frustrerende. Her er det litt informasjon om operasjonen, ser ut som det finnes to ulike måter å gjøre inngrepet på:
http://www.ulleval.no/modules/module_123/proxy.asp?iInfoId=2901&iCategoryId=525&iDisplayType=2

Det er forståvidt bra at du har gått til manuellterapeut, de har muligheter til både å henvise videre samt sykemelde osv. Kan du ikke høre litt med ham/henne hva alternativene vil være hvis du ikke blir bedre og vurderer en operasjon? Er jo vanskelig å sitte og synse om det selv egentlig.. Smiley

Er dessverre utrolig frustrerende, vet jo ikke om det noen gang vil bli bedre Sad
Takk for linken, greit å få innblikk i hva jeg evt. gjennomgår ved en operasjon.

Har faktisk time hos han i morgen så skal spørre han om det! Surrer mye tanker rundt i hodet mitt nå angående ryggfeilen. Har jo hatt et mål om å hevde meg på juniornivå, men akkurat nå ser det rimelig mørkt ut. Er egentlig villig til å gjøre hva som helst så lenge jeg blir kvitt problemene så jeg faktisk kan trene normalt og at det heller er styrken som setter begrensningene for hva jeg kan løfte istedet for en helvetes skade som holder meg igjen..  Angry
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #877 : 08. september 2010, 21:52 »
Onsdag, 8.September 2010 (Manuellterapauten)

Da har jeg vært hos manuellterapauten og har 1 god nyhet og 1 dårlig nyhet!

Den gode først.
Etter mandags økt så det veldig mørkt ut etter ENDA et tilbakefall (2-3 på kort tid) og vurderte rett og slett å ta en operasjon og ligge langflat i 6måneder for å endelig kunne komme tilbake for fullt og gi alt for idretten.

HELDIGVIS kom det veldig mye positivt ut av denne timen. Kjernemuskelaturen var MYE sterkere og han syntes jeg virkelig hadde jobbet bra og styrket det skikkelig, stor forandring siden sist gang han kjente på ryggen min. Hofteleddutslaget har blitt forbedret mye mer og selv om det er noe forskjell i stivheten på høyre og venstre er det veldig mye bedre, takk til dynamisk oppvarming og mye mobilitetstrening! Denne styrken og etter å kjørt en test for skiveutglidning i ryggen og uten smerter fortalte han at jeg faktisk per dags dato har så god styrke rundt dette området at det ikke er noe problem i det hele tatt Cheesy

Grunnen til at det virket som et tilbakefall på mandagen var nok bare en låsning i bekkenet som han prøvde å jobbe med å løse opp nå idag. Han syntes jeg skal trene normalt igjen, men selvfølgelig ha en gradvis økning i vekter i øvelsene og da særlig knebøy. Bøy teknikken er mye bedre for ryggen min og er kun litt i bunnen hvor den krummer seg. Her skal det jobbes videre med enda mer tøying og mobilitet så ryggen min tåler de tyngste løftene da de kommer en vakker dag!
Så nå er jeg utrolig glad og fornøyd, har fortsatt litt smerter i ryggen etter mandagen, men dette har avtatt veldig og er nok borte i løpet av noen dager. Han nevne også at en operasjon var helt utelukkende, og fikk en god forklaring på det.

Så til den dårlige nyheten.
Dere som konkurrer mot meg kan nå vente seg en 120% motivert, fokusert og forhåpentligvis skadefri person som er klar til å virkelig jobbe og slite for å endelig kunne løfte litt skikkelige vekter igjen! Holder jeg meg skadefri så skal jeg love at det ikke skal stå på vilja!
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget martiiin

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 93
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 891

  • Blodbøy ftw!
Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #878 : 08. september 2010, 22:00 »
 Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

KONGE!
Alder: 21     Vekt: 93

Stevnepers: 235-175-220 = 630

logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=84090.0

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #879 : 08. september 2010, 22:01 »
Herlige nyheter! Cheesy
Du fortjener virkelig en periode med skikkelig fremgang uten skader, sykdom eller noe kødd nå. Wink

Utlogget martiiin

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 93
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 891

  • Blodbøy ftw!
Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #880 : 08. september 2010, 22:04 »
Knut_M gjør comeback på treningsforum med et innlegg?!?!  Shocked HOnnør!
Alder: 21     Vekt: 93

Stevnepers: 235-175-220 = 630

logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=84090.0

Utlogget ToneB

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 483
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 483

  • Live Love Lift
Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #881 : 08. september 2010, 22:22 »
Så sinnssykt bra!!!!!!  Cheesy Cheesy Cheesy  Utrolig gode nyheter!!!!! Vet akkurat hvordan det er å få den der beskjeden! Etter alt arbeidet er det vel fortjent! Nå er det bare superviktig å fortsette med de samme gode vanene og rutinene!

 Dance
160 - 80 - 165
Oslo Styrkeløftklubb

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #882 : 08. september 2010, 23:05 »
Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
KONGE!

Kanskje jeg og nå kan få lov til å være med på moroa Cheesy

Herlige nyheter! Cheesy
Du fortjener virkelig en periode med skikkelig fremgang uten skader, sykdom eller noe kødd nå. Wink

Takk, syntes selv det har gått litt for lang tid med mye skader så får håpe det snart er tid for styrkeløft Cheesy

Så sinnssykt bra!!!!!!  Cheesy Cheesy Cheesy  Utrolig gode nyheter!!!!! Vet akkurat hvordan det er å få den der beskjeden! Etter alt arbeidet er det vel fortjent! Nå er det bare superviktig å fortsette med de samme gode vanene og rutinene!

 Dance

Var helt fantastisk å kunne høre den ene positive nyheten etter den andre(!), og null smerter selv om han presset hardt på virvlene Cheesy Det skal jeg! Har tenkt å avsette hvertfall en full terapimaster dag i uka + at jeg har det som litt oppvarming + mye tøying Smiley

Fikk forresten en veldig overraskende gladnyhet når jeg kom hjem. Marketing manager i Redcord AS kontaktet meg etter å ha lest loggen min og lurte på om jeg ville ta turen innom en konferanse de har i lhmr nå til helgen, noe jeg selvfølgelig kommer til å gjøre!
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #883 : 08. september 2010, 23:12 »
Jævlig bra Andre, håper dette holder nå:)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #884 : 08. september 2010, 23:19 »
Har ikke fulgt loggen over lengre tid eller noe sånt, men jeg synes allikevel det er på sin plass å si gratulerer Wink

Må være en herlig følelse, gøy å lese dette!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!