Skrevet av Emne: MIDTBY, VM-SØLV i benkpress! Formbilder s.86,109,111,116 & s.119  (Lest 406022 ganger)

Utlogget ToneB

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 483
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 483

  • Live Love Lift
Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #915 : 06. oktober 2010, 01:10 »
Skal bare klemme til i benkpress ettersom jeg har kunne trent det mens jeg har vært skadet. Så tror nok ikke 75kg's markløften min blir så spennede å se på Wink Høres bra ut, jeg er så heldig at jeg får med meg det meste og alle løftene dine så skal sørge for å heie Smiley Bra at ryggen din er god, gratulerer med fin stevnedebut. Lette og fine løft! 

Oh well! Tongue 75 kg skal opp, og jeg skal se på! Jeg syns det er så kult at du kan begynne å løfte igjen jeg, og at det går ann å vinne over ryggen!

Merker forresten at i perioder hvor jeg er veldig bra glemmer jeg litt all stabilitetstreningen min, men nå som jeg skal tilbake på mengden bør jeg få fokus på plass igjen, selv om det ikke gjør vondt hver dag. Skulle gjerne hatt en redcord i stua hjemme Wink
160 - 80 - 165
Oslo Styrkeløftklubb

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #916 : 06. oktober 2010, 01:54 »
Oh well! Tongue 75 kg skal opp, og jeg skal se på! Jeg syns det er så kult at du kan begynne å løfte igjen jeg, og at det går ann å vinne over ryggen!

Merker forresten at i perioder hvor jeg er veldig bra glemmer jeg litt all stabilitetstreningen min, men nå som jeg skal tilbake på mengden bør jeg få fokus på plass igjen, selv om det ikke gjør vondt hver dag. Skulle gjerne hatt en redcord i stua hjemme Wink

Hehe, blir moro å komme på plattingen med publikum for å dra mark med 1 rød skive på hver side!
Treninga går bra nå og har faktisk ingen smerter i ryggen, er helt merkelig å kunne trene og gå rundt i hverdagen uten smerter. Tydelig at det har hjulpet med stabiliseringstrening.

Ja, akkurat det samme har vært med meg nå som jeg endelig har kunne trent som normalt. Vurderer å legge inn en ekstra dag i programmet som kun er balanse og stabilisering for å kunne opprettholde OG forbedre kjernemuskelaturen. Selv har jeg brukt det som en del av oppvarminga med noen sett og det har fungert, prøv det Smiley

Men du har vondt av og til nå om dagen eller er du helt smertefri?
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget ToneB

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 483
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 483

  • Live Love Lift
Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #917 : 06. oktober 2010, 09:24 »
Jeg har aldri sånn vondt som jeg hadde på det verste, men kan hvis jeg er sliten oppleve samme type smerter i mindre grad, samt at hvis korsbeinet mitt snur seg (noe det gjør innimellom) blir bevegeligheten noe dårligere og kontakten med muskulaturen svekket. Sistnevnte er heldigvis lett å rette opp Smiley

Jeg har kommet til det punkt at jeg aksepterer at ryggen er som den er, og at jeg nok innimellom vil oppleve at ting ikke alltid er 100%. Hvis jeg kan være som jeg er nå skal jeg se meg storfornøyd! Jeg kan fungere og trene på den måten jeg syns er best! Små skjær i sjøen takler jeg etter hvert som de kommer.

Er du redd for tilbakefall? Og går du ofte til behandling? Jeg skulle ønske jeg hadde hatt råd til å gå oftere, men blir sjeldent mer enn en gang i måneden på meg.
160 - 80 - 165
Oslo Styrkeløftklubb

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #918 : 06. oktober 2010, 13:50 »
Jeg har aldri sånn vondt som jeg hadde på det verste, men kan hvis jeg er sliten oppleve samme type smerter i mindre grad, samt at hvis korsbeinet mitt snur seg (noe det gjør innimellom) blir bevegeligheten noe dårligere og kontakten med muskulaturen svekket. Sistnevnte er heldigvis lett å rette opp Smiley

Jeg har kommet til det punkt at jeg aksepterer at ryggen er som den er, og at jeg nok innimellom vil oppleve at ting ikke alltid er 100%. Hvis jeg kan være som jeg er nå skal jeg se meg storfornøyd! Jeg kan fungere og trene på den måten jeg syns er best! Små skjær i sjøen takler jeg etter hvert som de kommer.

Er du redd for tilbakefall? Og går du ofte til behandling? Jeg skulle ønske jeg hadde hatt råd til å gå oftere, men blir sjeldent mer enn en gang i måneden på meg.

Så du sliter med smerter daglig altså Undecided Korsbeinet snur seg, har jeg faktisk ikke hørt om før, men godt du får rettet det opp på en lett måte.

Kjenner til den enorme gleden av å kunne trene, har jo hatt økter nå som jeg har brukt masse tid på knebøyen bare for å rett og slett nyte at det går uten problemer. Men går du ofte til behandling når det oppstår problemer?

Jeg er utrolig redd for tilbakefall, og hvis jeg må igjennom en 7-8 måneders rehab på nytt en gang til tror jeg det blir langt tyngre enn denne perioden som var vanskelig nok i seg selv. Men nå har jeg en mye bedre teknikk i knebøy som er den øvelsen hvor korsryggen kan få seg en smell og da i bunnen av løftet.
Nå går jeg ikke i behandling i det hele tatt! Ser ikke vitsen når jeg har kamerater til å knekke opp ryggen hvis det knyter seg litt i ryggen og jeg har ingen smerter. Må bare passe på å opprettholde coretreninga for å være her jeg er nå. Jeg driver fortsatt med massering på ball, ligger litt på spikermatte og boblebad, har vurdert å begynne å gå til massør som en enkel "behandling".

Oi, føler du at du må ha behandling for at ryggen skal holde seg der den er og hva går du til nå?
Har du fått noen til å sett på styrken din i kjernemuskelaturen,balansen og bevegeligheten (særlig i hoftene) ? Vet ikke hvor du ligger på ulike øvelser i terapimaster/redcord, men vet jo om en del som man kjapt kan finne ut hvor man trenger å jobbe med mer styrke.
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget ToneB

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 483
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 483

  • Live Love Lift
Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #919 : 06. oktober 2010, 14:22 »
Så du sliter med smerter daglig altså Undecided Korsbeinet snur seg, har jeg faktisk ikke hørt om før, men godt du får rettet det opp på en lett måte.

Kjenner til den enorme gleden av å kunne trene, har jo hatt økter nå som jeg har brukt masse tid på knebøyen bare for å rett og slett nyte at det går uten problemer. Men går du ofte til behandling når det oppstår problemer?

Jeg er utrolig redd for tilbakefall, og hvis jeg må igjennom en 7-8 måneders rehab på nytt en gang til tror jeg det blir langt tyngre enn denne perioden som var vanskelig nok i seg selv. Men nå har jeg en mye bedre teknikk i knebøy som er den øvelsen hvor korsryggen kan få seg en smell og da i bunnen av løftet.
Nå går jeg ikke i behandling i det hele tatt! Ser ikke vitsen når jeg har kamerater til å knekke opp ryggen hvis det knyter seg litt i ryggen og jeg har ingen smerter. Må bare passe på å opprettholde coretreninga for å være her jeg er nå. Jeg driver fortsatt med massering på ball, ligger litt på spikermatte og boblebad, har vurdert å begynne å gå til massør som en enkel "behandling".

Oi, føler du at du må ha behandling for at ryggen skal holde seg der den er og hva går du til nå?
Har du fått noen til å sett på styrken din i kjernemuskelaturen,balansen og bevegeligheten (særlig i hoftene) ? Vet ikke hvor du ligger på ulike øvelser i terapimaster/redcord, men vet jo om en del som man kjapt kan finne ut hvor man trenger å jobbe med mer styrke.

Nei, har på ingen måte smerter hver dag Smiley Bare hvis jeg blir veldig sliten, og det er sjeldent. Heldigvis! Vi vet ikke hvorfor korsbeinet mitt snur seg, men det er ikke noe farlig og heller bare noe som vi gjør noe med hvis det skjer. Jeg tar det i alle fall veldig med ro.

Jeg føler jeg trenger litt oppriving spesielt i øvre del av rygg fordi jeg har en kropp som låser seg litt innimellom. Da får jeg som regel også noe massasje og ellers knekking hvis det trengs. Det har jeg alltid gått til, også før jeg fikk problemer med ryggen. Jeg er en person som kan stresse og spenne meg mye, så selv om jeg ikke hadde trent hadde det vært behov for litt behandling. Da tar jeg også naturlig nok en sjekk av bevegelighet, korsbein og stabilitet med det samme for å se at ting er bra mtp spondylolistesen. I tillegg vil jeg gjerne at den som knekker meg vet litt om virvlene mine, å knekke i området rundt spondylosen er ikke lurt.

Kan hende jeg skrev det litt uklart, men jeg har aldri vært så bra som nå Cheesy Kan ikke regne med at man går gjennom livet uten problemer, så det at jeg trenger litt omsorg for anspenthet og rygg tar jeg med knusende ro. Osteopaten jeg går til har et bra helhetlig bilde og vi har fokusert mye på stabilisering i rygg/mage og hofter, samt mobilitet Smiley Har aldri vært så gjennomtrent som nå, det gjør meg ekstra trygg på at tilbakefallene holder seg så langt unna som mulig.

Får håpe at med bedre teknikk i bøy vil du unngå tilbakefall! Jeg har i alle fall fått masse ut av teknikkpirking og føler egentlig at bøyen er med på å gjøre ryggen min bedre og bedre Cheesy
160 - 80 - 165
Oslo Styrkeløftklubb

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #920 : 06. oktober 2010, 22:15 »
Nei, har på ingen måte smerter hver dag Smiley Bare hvis jeg blir veldig sliten, og det er sjeldent. Heldigvis! Vi vet ikke hvorfor korsbeinet mitt snur seg, men det er ikke noe farlig og heller bare noe som vi gjør noe med hvis det skjer. Jeg tar det i alle fall veldig med ro.

Jeg føler jeg trenger litt oppriving spesielt i øvre del av rygg fordi jeg har en kropp som låser seg litt innimellom. Da får jeg som regel også noe massasje og ellers knekking hvis det trengs. Det har jeg alltid gått til, også før jeg fikk problemer med ryggen. Jeg er en person som kan stresse og spenne meg mye, så selv om jeg ikke hadde trent hadde det vært behov for litt behandling. Da tar jeg også naturlig nok en sjekk av bevegelighet, korsbein og stabilitet med det samme for å se at ting er bra mtp spondylolistesen. I tillegg vil jeg gjerne at den som knekker meg vet litt om virvlene mine, å knekke i området rundt spondylosen er ikke lurt.

Kan hende jeg skrev det litt uklart, men jeg har aldri vært så bra som nå Cheesy Kan ikke regne med at man går gjennom livet uten problemer, så det at jeg trenger litt omsorg for anspenthet og rygg tar jeg med knusende ro. Osteopaten jeg går til har et bra helhetlig bilde og vi har fokusert mye på stabilisering i rygg/mage og hofter, samt mobilitet Smiley Har aldri vært så gjennomtrent som nå, det gjør meg ekstra trygg på at tilbakefallene holder seg så langt unna som mulig.

Får håpe at med bedre teknikk i bøy vil du unngå tilbakefall! Jeg har i alle fall fått masse ut av teknikkpirking og føler egentlig at bøyen er med på å gjøre ryggen min bedre og bedre Cheesy

Ryggen er kanskje værre under mengdeperioden ettersom det er noe mer slitsomt?

Ahh, godt med massasje og få knekt opp! Ja det er sant, jeg tør ikke å la folk røre korsryggen med mindre de har peiling, men det setter seg som regel bare i øvre del av ryggen og der har det gått fint kun ved at noen gjør det. Knaser godt noen av de gangene.

Åja, men det er bra kroppen er bra Smiley Viktig at vi begge holder det tilbakefallet lengst mulig unna.
Du får prøve noen av de øvelsene jeg har hatt i terapimasteren, noen av de er veldig krevende.

Har veldig rett rygg med denne teknikken noe som er utrolig viktig og har en mye bedre mobilitet i hoftepartiet så blir en mer ukrainsk utgave av bøy med bred stand Wink Viktig med teknikktrening, gjør det hver eneste trening og gjør det flere timer i løpet av en uke for å ikke gjøre noe feil når man først har tunge vekter på stanga.

Så på pulje inndelinga nå at her gjelder det "damene først" prinsippet så dere som skal først ut i ilden Wink
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget ToneB

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 483
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 483

  • Live Love Lift
Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #921 : 06. oktober 2010, 22:24 »
Ja, det er egentlig fint det! Litt tidlig på morgenen bare, jeg er ikke vant til å trene før kl 15, men har fått streng beskjed om at nå er det bare å stå opp og være våken i mange timer før stevnet, så da gjør jeg som jeg får beskjed om Wink

Vi ses til helgen! Cheesy
160 - 80 - 165
Oslo Styrkeløftklubb

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #922 : 07. oktober 2010, 01:01 »
Ja, det er egentlig fint det! Litt tidlig på morgenen bare, jeg er ikke vant til å trene før kl 15, men har fått streng beskjed om at nå er det bare å stå opp og være våken i mange timer før stevnet, så da gjør jeg som jeg får beskjed om Wink

Vi ses til helgen! Cheesy

Hehe, greit å være våken noen timer før man skal løfte tungt.
Vi sees til helga ja! Smiley
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #923 : 07. oktober 2010, 20:31 »
Torsdag, 7.Oktober 2010

lett bøy (opp til 3x100)
lett benk (opp til 3x3 80)
og uttøying!

Klar til sydnorsk!
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #924 : 07. oktober 2010, 20:38 »
Skal du løfte fullt? Eller blir det piknik - Benk ut av ville helvete - piknik?
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #925 : 07. oktober 2010, 20:43 »
Skal du løfte fullt? Eller blir det piknik - Benk ut av ville helvete - piknik?

Hehe blir nok piknik gitt. Skal prøve å brekke opp bøyen og dra alt jeg kan for å få opp 75kg fra bakken! Men i benk skal det klemmes til Smiley

Klar for helga eller lars? Skal faen meg se 280 av deg!
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #926 : 07. oktober 2010, 20:44 »
Hehe blir nok piknik gitt. Skal prøve å brekke opp bøyen og dra alt jeg kan for å få opp 75kg fra bakken! Men i benk skal det klemmes til Smiley

Klar for helga eller lars? Skal faen meg se 280 av deg!

Jeg har lagt 280 kg bak meg, i helgen er det 290 kg som gjelder Wink
Først skal jeg selvsagt prøve 280 kg, IGJEN :p
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget ToneB

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 483
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 483

  • Live Love Lift
Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #927 : 07. oktober 2010, 20:51 »
(...)
Først skal jeg selvsagt prøve 280 kg, IGJEN :p

Alle gode ting er tre!! Grin
160 - 80 - 165
Oslo Styrkeløftklubb

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #928 : 07. oktober 2010, 20:51 »
Alle gode ting er tre!! Grin

Me hopes alot Wink
hehe
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Sv: Midtby, it's terapimaster time!
« #929 : 07. oktober 2010, 20:54 »
Jeg har lagt 280 kg bak meg, i helgen er det 290 kg som gjelder Wink
Først skal jeg selvsagt prøve 280 kg, IGJEN :p

Bra du satser Smiley Den ristemarken din på 280 sistgang var jo den coretreninga! 290 blir knallbra!
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!