Skrevet av Emne: MIDTBY, VM-SØLV i benkpress! Formbilder s.86,109,111,116 & s.119  (Lest 405187 ganger)

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Flotte bilder!
Fabelaktig form og fysikk!

Dette blir enkelt og greit et veldig fint og kraftfullt forsidemotiv som jeg gjerne ser at blir realisert i kombinasjon med en god artikkel inne i bladet! Mange trenger denne typen forbilder!


Lykke til!  2thumbsup


PS! Beklager alle utropstegnene, men jeg følte det var på sin plass akkurat her!!
Litt av en kommentar, god lesing og takk for tilbakemelding! Smiley
Får håpe stemmene holder inn, så får vi se om det blir noe forside eller ikke denne gangen Wink

Han insinuerer at du bruker anabole steroider på lik linje med utøvere i samme klasse fra Øst-Europa.
Norge er en av de landene i verden som gjør et solid stykke Antidoping arbeid, selv blir jeg testet jevnlig og vil tørre å påstå jeg er en av de utøverne, om ikke den som blir testet mest i styrkeløft. I tillegg er jeg underlagt ADAMS, og må oppdatere daglig hvor jeg oppholder meg. Jeg har alltid vist min holdning mot doping og rettferdighet innen idrett, og har aldri brukt ulovig prestasjonsfremmede midler. Noe klarere enn at jeg nærmest må oppdatere Antidoping Norge om at jeg er på nærmeste mix-butikk for å spise en is , og samtidig en av de mest testede utøverne, bør vel det tale sin sak at jeg er dopingfri. Men såklart vil det alltid være dritslenging og folk som liker å spre usannheter - Synd enkelte mennesker liker å spre kvalm.
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Jævlig bra form Andrè! Og lykke til med løftingen!!! Smiley

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Jævlig bra form Andrè! Og lykke til med løftingen!!! Smiley
Tusen takk Smiley Lykke til med egen satsing!
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget Jokke101

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

Fantastisk form og styrke. regner med du følger et fast kosthold? er dette noe du kunne tenke deg og dele ? Smiley med tanke på og veilede litt innen ernæring for oss med mindre kunnskap. er tydlig at det du følger virker Smiley

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Litt av en kommentar, god lesing og takk for tilbakemelding! Smiley
Får håpe stemmene holder inn, så får vi se om det blir noe forside eller ikke denne gangen Wink
Norge er en av de landene i verden som gjør et solid stykke Antidoping arbeid, selv blir jeg testet jevnlig og vil tørre å påstå jeg er en av de utøverne, om ikke den som blir testet mest i styrkeløft. I tillegg er jeg underlagt ADAMS, og må oppdatere daglig hvor jeg oppholder meg. Jeg har alltid vist min holdning mot doping og rettferdighet innen idrett, og har aldri brukt ulovig prestasjonsfremmede midler. Noe klarere enn at jeg nærmest må oppdatere Antidoping Norge om at jeg er på nærmeste mix-butikk for å spise en is , og samtidig en av de mest testede utøverne, bør vel det tale sin sak at jeg er dopingfri. Men såklart vil det alltid være dritslenging og folk som liker å spre usannheter - Synd enkelte mennesker liker å spre kvalm.

Jeg sa ingenting om det. Når det er sagt, finnes det utallige utøvere som har blitt testet utallige ganger uten å få utslag, selv om det i senere tid kommer frem at de har brukt. Så selv om du testes reint vil folk fortsatt kunne tenke seg til at du kanskje bruker. Er vel en av de tingene man bare må akseptere når du har en såpass sinnsyk fysikk og styrke som for de aller, aller fleste er klin umulig å oppnå.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget johnko

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2

Stemme er avgitt, lykke til Smiley
Utrolig bra form på deg, du ser helt rå ut!

Lykke til med løftingen Smiley
No pain, No gain

Utlogget Lex Luger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 205
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 205

  • Rome wrecker
Jeg sa ingenting om det. Når det er sagt, finnes det utallige utøvere som har blitt testet utallige ganger uten å få utslag, selv om det i senere tid kommer frem at de har brukt. Så selv om du testes reint vil folk fortsatt kunne tenke seg til at du kanskje bruker. Er vel en av de tingene man bare må akseptere når du har en såpass sinnsyk fysikk og styrke som for de aller, aller fleste er klin umulig å oppnå.

Andre er et eksempel på mange ting, og doping er ikke en av dem! Når man er på et slikt nivå som Andre kan du tenke deg at alt blir gjort veldig riktig over en lenger periode/tid. Du kan også regne med at han legger hele sjela si i det han driver med. Han er et forbilde for alle de som faktisk trener for å oppnå god styrke og god fysikk uten å bruke doping. Derfor synes jeg at folk kan kutte ut dette doping hysteriet til noe annet er bevist, noe det ikke er!

Stå på Andre:)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Andre er et eksempel på mange ting, og doping er ikke en av dem! Når man er på et slikt nivå som Andre kan du tenke deg at alt blir gjort veldig riktig over en lenger periode/tid. Du kan også regne med at han legger hele sjela si i det han driver med. Han er et forbilde for alle de som faktisk trener for å oppnå god styrke og god fysikk uten å bruke doping. Derfor synes jeg at folk kan kutte ut dette doping hysteriet til noe annet er bevist, noe det ikke er!

Stå på Andre:)


Du forstår vel at dette fort er som å kaste bensin på et bål du tilsynelatende ønsker å slukke?
Noen ganger kan det være like greit å ikke skrive noe - særlig når hovedpersonen selv svarte mer enn godt nok lengre oppe. Wink


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Ja, utrolig fin fysikk.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Lex Luger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 205
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 205

  • Rome wrecker
Du forstår vel at dette fort er som å kaste bensin på et bål du tilsynelatende ønsker å slukke?
Noen ganger kan det være like greit å ikke skrive noe - særlig når hovedpersonen selv svarte mer enn godt nok lengre oppe. Wink

hehe, joda, men blir irritert:)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Jeg sa ingenting om det. Når det er sagt, finnes det utallige utøvere som har blitt testet utallige ganger uten å få utslag, selv om det i senere tid kommer frem at de har brukt. Så selv om du testes reint vil folk fortsatt kunne tenke seg til at du kanskje bruker. Er vel en av de tingene man bare må akseptere når du har en såpass sinnsyk fysikk og styrke som for de aller, aller fleste er klin umulig å oppnå.

Ja, men hvis man skal gå å misstenke alle for å lure systemet har vi kommet skjevt ut. Jeg mener man er uskyldig inntil det motsatte er bevist.

De som uansett mener man er skyldig inntil det motsatte er bevist ser jeg på som DOTTER. Ja jeg vet det finnes en del av dem, og ja de har for lite å drive med.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Lex Luger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 205
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 205

  • Rome wrecker
Ja, men hvis man skal gå å misstenke alle for å lure systemet har vi kommet skjevt ut. Jeg mener man er uskyldig inntil det motsatte er bevist.

De som uansett mener man er skyldig inntil det motsatte er bevist ser jeg på som DOTTER. Ja jeg vet det finnes en del av dem, og ja de har for lite å drive med.

Akkurat det jeg ville frem til også! Man er uskyldig til det motsatte er bevist, og slik er det i alle idretter:) Skal man tro at alle som presterer er dopet, kan man like så godt finne på noe annet, da vil idretten miste sin identitet...

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Jeg må presisere, igjen, at jeg ikke antok eller beskyldte noen for noe som helst - Hr Midtby spurte hva enn annen mente med uttalelsen, og jeg følte for å oppklare. Det at du blir irritert Lex Luger, da får du i så tilfelle angripe den personen som kom med bol-beskyldningen og ikke meg i så fall. Meg finnes det uansett jævlig mye annet å ta på, hvis du vil bruke tida di på det
( blunkefjes ) 
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Lex Luger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 205
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 205

  • Rome wrecker
Jeg må presisere, igjen, at jeg ikke antok eller beskyldte noen for noe som helst - Hr Midtby spurte hva enn annen mente med uttalelsen, og jeg følte for å oppklare. Det at du blir irritert Lex Luger, da får du i så tilfelle angripe den personen som kom med bol-beskyldningen og ikke meg i så fall. Meg finnes det uansett jævlig mye annet å ta på, hvis du vil bruke tida di på det
( blunkefjes ) 


Du er en morsom skrue, tenkt på å bytte navn fra den avdøde Fleknes til Sherlock Holmes, siden du er så glad i å "oppklare" noe? hehe

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Endelig satt 300kg i markløft!

SE FILM: http://www.youtube.com/watch?v=NC6Jj8i_gvQ&feature=c4-overview&list=UUx7XDPd07zz3MQaV3Lfe1XA

FORSIDEJAKTEN
Minner om forsidejakten, det er forsatt mulig å stemme! Det koster 1kr per melding og kan gjøres en gang for dagen, les mer og se bildene fra shooten her:
http://andremidtby.com/cover-shoot-konkurranse/
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!