Skrevet av Emne: MIDTBY, VM-SØLV i benkpress! Formbilder s.86,109,111,116 & s.119  (Lest 405186 ganger)

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Midtby: Jeg tror deg. Lett. Du trenger i alle fall ikke å forsvare deg for min skyld. Sikkert mange som er enige med meg.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

PS: Husk å sende mailen til Antidoping om hva du mener jeg tar og hvilke tester som skal gjøres.

 Grin Grin Grin
Smil med det smilet du har.

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Midtby: Jeg tror deg. Lett. Du trenger i alle fall ikke å forsvare deg for min skyld. Sikkert mange som er enige med meg.
Godt å høre. Som utøver er det ikke særlig mye mer jeg kan gjøre for å vise til at jeg er ren annet enn punktene jeg har nevnt på denne og forrige siden. Er dere som sagt i tvil blir tips til antidoping hørt, og jeg er mer enn glad for å få de på døra for å nok en gang motbevise de som måtte tro noe annet Smiley
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Jeg skal ikke søle til tråden din, men enhver med litt peilling på hva som er mulig for en naturlig klarer å se hvem som bruker og ikke. Om du hadde vært naturlig hadde du hatt potensiale til å nå toppen i bygging, da du har en bedre fysikk enn de fleste bolere. Forstår jo at du ikke kan innrømme noe som helst. Jeg synes dog det ikke er noen skam i at du boler. Alle motstanderene dine gjør det, så hvorfor skal ikke du gjøre det? Du kommer sikkert til å komme med ett langt avsnitt om hvor forferdelig jeg er for å skrive dette, da du aldri har tatt noen form for steroider, men spar deg. De ignorante tror på deg uansett - og de med litt peilling vet hva som stemmer og ikke. Det du har oppnådd står det stor respekt av, doping eller ikke. Lykke til videre!

Hva tjente du på dette? Forsøk på svartmaling funker som "vann på gåsa"! Prøv igjen et annet sted! Cheesy

Utlogget Auk89

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 068
  • Honnør: 348
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 068

  • If doing your best aint good enough, get better!!
Forhåpentligvis å åpne øynene til uvitne ungdommer som tror at utøvere på høyt nivå er naturlige. Du er dopet du også. Jeg prøver ikke å svartmale noen her, men å opplyse de uvitne. At Andre doper seg, eller hvilken som helst annen utøver på toppen endrer ikke på noen ting sånn sett. Fortsatt like imponerende. Men å tro at forskjellen på en mosjonist og en topp idrettsutøver er gener blir feil. Gener kan spille en rolle, men hovudforskjellen er dopingen.

Du høres ganske talentløs ut Tongue
Proteinfabrikken.no

Norges 2. sterkeste mann -105kg 2013
7. plass VM -105kg 2013
1. plass Exhale strongmankonk +100kg 2014
1. plass Gjøvik strongmankonk 2014
1. plass Europas sterkeste mann u105kg 2014

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Jeg skal ikke søle til tråden din, men enhver med litt peilling på hva som er mulig for en naturlig klarer å se hvem som bruker og ikke. Om du hadde vært naturlig hadde du hatt potensiale til å nå toppen i bygging, da du har en bedre fysikk enn de fleste bolere. Forstår jo at du ikke kan innrømme noe som helst. Jeg synes dog det ikke er noen skam i at du boler. Alle motstanderene dine gjør det, så hvorfor skal ikke du gjøre det? Du kommer sikkert til å komme med ett langt avsnitt om hvor forferdelig jeg er for å skrive dette, da du aldri har tatt noen form for steroider, men spar deg. De ignorante tror på deg uansett - og de med litt peilling vet hva som stemmer og ikke. Det du har oppnådd står det stor respekt av, doping eller ikke. Lykke til videre!

Kan ikke du som flere som måtte spre usannheter om at jeg har brukt doping sende akkurat hva det ser ut som jeg bruker og melde ifra til antidoping? Det som er så flott er jo også at doping ikke er lov i Norge etter nye lovparagrafen, kan dere ikke melde ifra til politiet og?
Jeg har allerede skrevet innlegg tilbake her som taler sin sak for at jeg er ren, og jeg forstår at internett er en fantastisk kanal for folk å snakke dritt fordi man aldri har lagt ned et hardt nok arbeid for å komme så langt.
Synd folk skal rakke ned på prestasjonene mine og hva jeg gjør 100% dopingfri. Dette er ikke første, og heller ikke siste gangen folk skal lage kvalm. Kjipt dere ikke bruker tiden på å trene eller gjøre hva dere har satt som mål her i livet.
Klokka er 12, jeg skal på økt nr.2 idag etter et godt måltid - tipper jeg rett sitter du og andre som lager kvalm her godt i godstolen med pcen på fanget for å nyte lørdagen. Det er forskjell på folk, de som gjør alt for å bli best, og de som er fornøyd med å ha gjennomført 4splitten sin og tar seg en øl til middagen.
Jeg er livstids dopingfri - end of discussion!
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Ryddet litt opp i tråden.

Midtby er under antidoping norge og tester ikke positivt. Det foreligger derfor per dags dato ikke grunnlag til å si noe annet. Det er dedikasjon og hardt arbeid som ligger bak resultatet han og alle andre topputøvere innen norsk styrkeløft har oppnådd - inntil annet eventuelt blir dokumentert.

Hva en ufaglært amatør mener er ubetydelig, da det er bemerkelsesverdig lett å se at vedkommende som forsøpler tråden ikke har antydning til forståelse for fysiologi eller adaptasjonsmekanismen til den menneskelige kropp.

Utlogget Humbug

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 38

"Men å tro at forskjellen på en mosjonist og en topp idrettsutøver er gener blir feil. Gener kan spille en rolle, men hovudforskjellen er dopingen."

Det er ingen av delene. Forskjellen er at en av dem kaster bort tiden og energien sin på å furte og sverte alle som er bedre enn seg, mens den andre bruker sin på å bli bedre.

Utlogget northpole

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 109
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 109

Til dere som trur MIDTBY eller andre utøvere på dette forumet er automatisk brukere vil jeg si at det er noe som heter du er uskyldig til det motsatte er bevist. Med det mener jeg at hvis du vil lure omverden eller faktisk deg selv så fører du bare skam over deg selv til sist. Hvis jeg som pumper jern og poster bilder her skal si til andre og først og fremst meg selv hele tiden jeg bruker ikke, bruker ikke men bruker hva sitter jeg igjen med? Fame, status eller penger...?

Sterk, Blid og Dopingfri betyr ikke bare at man vil fortelle det til omverden men faktisk til deg selv og hva du som person er og den følelsen du inne deg har når du legger deg og står opp.
At MIDTBY klarer og løfte og komme i den formen han er i er fult mulig og at noen her som antydet det er ikke mulig for de aller fleste fordi de aller fleste ikke klarer det?

Alle vet at Arnold og de gamle gode gutta brukte litt men...
Dette var 70 tallet de exprimentere med det og det var jo å lov med dette den gangen. Vi vet bedre i dag og Arnold vet bedre i dag. Men hvis det var slik at du ville bli straffet den gangen med livstid trur du Arnold og gutta forsatt ville blitt steike bra og sett ut som en gresk gud og ville blitt anklaget for å bruke noe uansett? Ja, abselutt fordi det skal lissom ikke gå ann fordi de aller fleste ser ikke slik ut.

Men går vi 1000 år tilbake var vi vikinger eller menn flest sterkere og mere muskeløse en i dag og de aller fleste menn ville klare 100 kg i benkpress. Det og legge på seg 20 kg med fett er no problem og de aller fleste vil si ganske naturligt! Så sier jeg 10-15kg muskler og mange sier, no way!

Det er å bevist at enkelte har lavere nivå av det proteinet som stopper muskeltilvekst raskere  naturligt som igjen gjør at de kan få noen extra cm rundt armene.
Så gener har noe og si å naturligtvis på et viss plan. Men bra gener til et eller annet er også annlagt med vilje eller lidenskap så en god svømmer eller en løfter er basert med gener men sammen med lidenskap som gjør at vedkommende kan komme griselangt! Tren med hjerte, don`t think too much feel it sa Bruce Lee en gang.

Så på basis av det MIDTBY gratulerer med dine løft og form and keep going strong!

Utlogget StenDA

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 230
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 230

Du er et forbilde Midtby. Ville bare si det. Jeg er sykt imponert over formen, så vel som løftene.

Tror du det hadde vært mulig for deg å dele litt av hvordan du trener, eller er det top secret? Du sier det ofte er to økter om dagen? Har selv trent en del Dietmarprogrammer, men et 5 dagers mengdeprogram er det mest avanserte og krevende jeg har fått tak i. Regner med Dietmar skreddersyr opplegg for deg? Hvordan er kostholdet ditt, mye protein, middels? Carbs? Virker i alle fall som du har funnet en suksessoppskrift.

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Takk for det Northpole!

Du er et forbilde Midtby. Ville bare si det. Jeg er sykt imponert over formen, så vel som løftene.

Tror du det hadde vært mulig for deg å dele litt av hvordan du trener, eller er det top secret? Du sier det ofte er to økter om dagen? Har selv trent en del Dietmarprogrammer, men et 5 dagers mengdeprogram er det mest avanserte og krevende jeg har fått tak i. Regner med Dietmar skreddersyr opplegg for deg? Hvordan er kostholdet ditt, mye protein, middels? Carbs? Virker i alle fall som du har funnet en suksessoppskrift.
Tusen takk!
Definisjonen "skreddersydd" kommer ann på om jeg skal svare ja eller nei. Jeg får endret treningsopplegget om en skade skulle oppstå, har jeg svakheter legger vi inn øvelser for å styrke dette. Det meste reguleres ut ifra hvordan jeg føler det og hva treneren ønsker. Av og til tar jeg egne inngrep i treningen, eksempelvis føler jeg at kjernemuskulaturen er noe svak legger jeg inn noen ekstra øvelser i tillegg det jeg allerede har på programmet.

Styrkeprogrammet fra treneren er satt opp på 5 dager per dags dato, dette innebærer 5 dager med bøy, 5 med benkpress og 4 med markløft. To til tre ganger i uken har jeg morgenøkter hvor jeg trener på svakhetene mine, mye av treningen foregår i slynger og som alternativ trening.

Har beskrevet dette litt mer i intervjuet som kommer i neste Treningsforum magasin om det skulle være interessant Smiley

Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Hvor har du det fra ?



Slutt å tulle! Alle veit at fattige bønder og feite handelsmenn med en snitthøyde på 1,65 meter er råe i benk!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Er så enkelt å lure dopingtester at det å teste reint ikke lenger har noe særlig å si.

Spiller heller ingen rolle om folk doper seg eller ikke - din kropp, ditt valg.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Er så enkelt å lure dopingtester at det å teste reint ikke lenger har noe særlig å si.

Spiller heller ingen rolle om folk doper seg eller ikke - din kropp, ditt valg.
Det spiller rolle når de lyver om å dope, men så lenge de sier sannheten betyr det ikke noe.

Ikke at jeg på noen måte tror Midtby doper seg, for det tror jeg ikke. Men måtte bare si det.
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Ja, jo. Men hvorfor skal vi ha det sånn at alle skal spekulere i om han og han er dopa eller ikke hele tiden? Hva med å konsentrere seg om seg selv.

Midtby vet selv hva han har og ikke har i kroppen. Om han er rein, ville han sagt det, om han ikke var rein ville han sagt han var rein. Man vinner ikke noe på å spekulere.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!