Skrevet av Emne: MIDTBY, VM-SØLV i benkpress! Formbilder s.86,109,111,116 & s.119  (Lest 405148 ganger)

Utlogget Motcha

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Grunnen til at folk tar dopingen opp er fordi når folk ser en veldig trent person som kaster ord som dopingsfri rundt seg så blir de irritert, fordi det sier seg selv at personen tar steroider eller andre ulovlige ting.
Jeg bryr meg verken ikke om personer boler eller ei, det er uinterresant, men syntes det er litt frekkt når du ser at personen boler men skryter av at hu/han er dopingsfri uten og bli spurt.
Jeg er enig med at du kan si nei jeg boler ikke hvis du blir spurt, fordi det er jo ditt valg om du vil bole. Men når personen faktisk boler så er det ikke nødvendig og presse fram ordet DOPINGSFRI det er bare kvalmende..
Skjønner jo det at ingen vil komme fram og si ja jeg misbruker steroider og konkurerer i konkuranser hvor det er doping tester.

Nei her blei det mye surr:P

Men uansett Midtby stå på! Morro og se at du løfter så tungt som du gjør;) Styrkeløft er en gøyal sport!

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Grunnen til at folk tar dopingen opp er fordi når folk ser en veldig trent person som kaster ord som dopingsfri rundt seg så blir de irritert, fordi det sier seg selv at personen tar steroider eller andre ulovlige ting.
Jeg bryr meg verken ikke om personer boler eller ei, det er uinterresant, men syntes det er litt frekkt når du ser at personen boler men skryter av at hu/han er dopingsfri uten og bli spurt.
Jeg er enig med at du kan si nei jeg boler ikke hvis du blir spurt, fordi det er jo ditt valg om du vil bole. Men når personen faktisk boler så er det ikke nødvendig og presse fram ordet DOPINGSFRI det er bare kvalmende..
Skjønner jo det at ingen vil komme fram og si ja jeg misbruker steroider og konkurerer i konkuranser hvor det er doping tester.

Nei her blei det mye surr:P

Men uansett Midtby stå på! Morro og se at du løfter så tungt som du gjør;) Styrkeløft er en gøyal sport!
Enig, det er ulovlig her i norge så skjønner hvis folk ikke sier at de tar det, men når de går rundt og sier "i'm all natural eller dopingfri" hele tiden når de ikke er det, er det veldig kvalmende.

Hvis du tar et stoff så hold kjeft om det eller si sannheten, ikke gå rundt og si "all natural brah all natural" hele tiden.

Nei, nå det ble det veldig offtopic, hvordan har dette treningsåret gått syntes du Midtby iforhold til andre? Smiley
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Er så enkelt å lure dopingtester at det å teste reint ikke lenger har noe særlig å si.

Spiller heller ingen rolle om folk doper seg eller ikke - din kropp, ditt valg.
Er det virkelig så enkelt å lure seg unna dopingtester? En ting som garantert er enkelt, er å lange ut på internett om noe man ikke har god spisskompetanse rundt fordi man har lest på et amerikansk forum at det er enkelt å buypasse dopingtester.
Norge er et av landene som satser hardt på antidoping, noe jeg er veldig glad for da dette kan sikre meg mot at andre konkurrenter og personer i klubber rundt om i landet gjør det på samme måte som meg. Hard trening, bra med mat og nok restitusjon uten bruk av ulovlige preparater. Man kan aldri garantere for at noen er rene, men jeg vil tørre å påstå at på det norske landslaget i styrkeløft er samtlige dopingfri.

Som jeg har nevnt tidligere; til dere som ikke tror jeg er ren, send tips til antidoping norge om at dere tror jeg bruker preparater (nevn gjerne også hvilke). Jeg oppholder meg daglig blant utøvere i ulike grener som satser på øverste plan her i landet for å prestere godt på både EM,VM og OL. Vi har en klar holdning mot doping, og antidoping er jevnlig innom for å vise seg frem og gjøre tester på flere utøvere. Husk også at dopingprøvene blir tatt vare på og retestes ved nye metoder som utvikles i kampen mot doping.

Grunnen til at folk tar dopingen opp er fordi når folk ser en veldig trent person som kaster ord som dopingsfri rundt seg så blir de irritert, fordi det sier seg selv at personen tar steroider eller andre ulovlige ting.
Jeg bryr meg verken ikke om personer boler eller ei, det er uinterresant, men syntes det er litt frekkt når du ser at personen boler men skryter av at hu/han er dopingsfri uten og bli spurt.
Jeg er enig med at du kan si nei jeg boler ikke hvis du blir spurt, fordi det er jo ditt valg om du vil bole. Men når personen faktisk boler så er det ikke nødvendig og presse fram ordet DOPINGSFRI det er bare kvalmende..
Skjønner jo det at ingen vil komme fram og si ja jeg misbruker steroider og konkurerer i konkuranser hvor det er doping tester.

Nei her blei det mye surr:P

Men uansett Midtby stå på! Morro og se at du løfter så tungt som du gjør;) Styrkeløft er en gøyal sport!

Da kan du tenke deg hvordan jeg og andre som faktisk er dopingfri, legger ned tonnevis med timer relatert til å prestere optimalt og livet består av trening. Hvordan vi føler det når folk som tydelig bruker går ut å sier de er dopingfri, det er noe som gjør meg virkelig forbanna. Rettferdighet er et ord som har stått sterkt i livet mitt helt siden jeg ble født, man skal konkurrere på like vilkår og de som jukser skal få sin straff.
Styrkeløft er en idrett man ikke tjener penger på, det finnes noen som kan tjene inn litt på sponsorer, men man får nøyaktig kr 0 for å bli verdensmester. 1. Det er synd å ikke kunne leve av idretten, hvor vi/jeg må leve som en vanlig person og allikevel satse som en toppidrettsutøver, et døgn har dessverre kun 24timer. 2. Den positive siden ved at det ikke er penger i styrkeløft, er at man utelukker de som kan ha dette som en ytre faktor og at det finnes personer som benytter seg av doping for å hevde seg og ta hjem en pengepremie.

Spørsmålene rundt meg og doping baserer seg vel mye på at jeg holder en lav fettprosent og i tillegg løfter en del vekter. Vel, jeg holder denne formen og har gjort dette i flere år og har aldri en off- og on-season kropp. Ser jeg en person som har hatt en unatrulig rask stigningskurve i styrke eller form, har som regel mistanken om at vedkommende bruker noe ulovlige preparater. Men slik jeg ser det holder jeg en form som dette året rundt fysikkmessig, og med en rekke dopingtester opp gjennom årene har samtlige vist det resultatet jeg vet de vil vise; nettopp at jeg er (og vil alltid være) dopingfri!
Jeg har stilt opp på flere forskningsprosjekter for å forske på rene utøvere, og det at jeg lever livet mitt som følger: nå 22år, jobber for tiden deltid slik at jeg får tiden til å gjøre det lille ekstra jeg ønsker, som morgenøkter etc. Jeg trenger ikke penger til annet enn mat og husleie. Hvordan i all verden skulle jeg da hatt penger til å kjøpe alt av preparater, stoff som skjuler ulovlige substanser og tatt dette hver dag, ettersom jeg kan få antidoping på døra hver dag. Jeg vet enkelte har bestemt seg for at de mener jeg benytter ulovlige pretasjonsfremmede midler, men herregud - hadde de av dere som tror dette vært med meg over en viss periode, ikke minst blitt kjent med holdningene jeg har MOT nettopp doping og sett hva jeg legger ned av arbeid, så hadde dere trolig fått oppleve at jeg er en som virkelig brenner for idretten, står på hver eneste dag på trening(ene), tilrettelegger alt av livet mitt rundt satsingen og aldri har rørt noe form for doping.

Det kommer sikkert flere innlegg her om at jeg bruker det og det, og annen drittslenging - jeg vet at dette ikke er første og heller ikke siste gang jeg får høre det. Men da får dere gå igjennom loggen min, lese alt jeg har skrevet opp gjennom årene, mine antidoping holdninger, prøve å leve et par måneder hvor du baserer alt du gjør i livet rettet mot trening og gjør alt 100%.

Jeg er dopingfri, og kommer ALLTID til å være det. Der har du sannheten fortalt i én setning, hadde jeg faktisk brukt ville jeg aldri drevet med styrkeløft, iført meg antidoping klær, og fortalt gjentatte ganger at jeg er dopingfri. For de som bruker doping og sier de er rene, kaster dritt over de utøverne som faktisk legger vanvittige med timer og fokus, dag etter dag, år etter år, for å bli best - og det er rett og slett en forkastelig og uakseptabel oppførsel!

Nei, nå det ble det veldig offtopic, hvordan har dette treningsåret gått syntes du Midtby iforhold til andre? Smiley
Hei! Dette året har vært mye skader og sykdom, så har hatt en sesong jeg helst ville ungått. Jeg fikk med meg en VM-medalje i benkpress (utstyrsfritt) og veldig fornøyd med denne plasseringen, men selv om jeg har utover året klart å opparbeidet meg noe grunntrening og perset i enkeltøvelser (305kg i bøy og 300kg i mark) har det aldri klaffet i alle øvelser og forrige gang jeg perset sammenlagt var på jr-NM i fjor. Nå er jeg i mengdetrening frem til jr-NM året etter, treningen løsnet en del etter fiaskoen da jeg røyk ut i USA på jr-vm med utstyr, jeg har fått trent bra, kommet meg opp til morgenvekt på 92-93kg og føler meg i mye bedre form. Nå ser jeg frem til å trene de siste ukene før jr-NM og håper jeg kan ta med meg en etterlengtet sammenlagt pers Smiley I tillegg blir det jo å ta turen ned til Stavanger for å se på senior-VM som blir god motivasjon for meg til årets jr-NM. Kan innrømme at jeg hadde lekt med tanken om å få delta i Stavanger, men etter "stang-ut" sesong er det på sin plass at jeg sitter på tribunen og ikke står på plattingen Smiley
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget HowardSZX

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Er det virkelig så enkelt å lure seg unna dopingtester? En ting som garantert er enkelt, er å lange ut på internett om noe man ikke har god spisskompetanse rundt fordi man har lest på et amerikansk forum at det er enkelt å buypasse dopingtester.
Norge er et av landene som satser hardt på antidoping, noe jeg er veldig glad for da dette kan sikre meg mot at andre konkurrenter og personer i klubber rundt om i landet gjør det på samme måte som meg. Hard trening, bra med mat og nok restitusjon uten bruk av ulovlige preparater. Man kan aldri garantere for at noen er rene, men jeg vil tørre å påstå at på det norske landslaget i styrkeløft er samtlige dopingfri.

Som jeg har nevnt tidligere; til dere som ikke tror jeg er ren, send tips til antidoping norge om at dere tror jeg bruker preparater (nevn gjerne også hvilke). Jeg oppholder meg daglig blant utøvere i ulike grener som satser på øverste plan her i landet for å prestere godt på både EM,VM og OL. Vi har en klar holdning mot doping, og antidoping er jevnlig innom for å vise seg frem og gjøre tester på flere utøvere. Husk også at dopingprøvene blir tatt vare på og retestes ved nye metoder som utvikles i kampen mot doping.

Uten skjelig grunn er anklagelsene bare spekulasjoner. Det er dermed ingen hensikt i å føre videre en debatt basert på enkeltpersoner i en tråd som er treningsbok.

Gjerne før debatten videre, men i et eget innlegg uten personangrep. Da det er interessante emner som blir tatt opp.

Uskyldig til det motsatte er bevist og alt det der.

- Mod

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Spar meg for videre kommentering, HowardSZX.  Jeg er dopingfri og at du skal prøve å rakke ned på mine prestasjoner og hva jeg har oppnådd kan du bare legge fra deg!

Om det hadde vært tilfelle at jeg hadde dopet meg, lurer jeg på hvordan i alle dager jeg skulle fått penger til alt det fancy du skriver om. Og til hvilken gevinst.. Vi tjener som nevnt kr.0 i styrkeløft og hvorfor risikere å bli tatt av ADN/WADA.. Husk at jeg er under samme testregime som de beste i verden i sin idrett. Out of competition tester blir tatt. Og det kjipe for deg er at jeg aldri kommer til å teste positivt. Ikke fordi jeg har i meg en masse dritt med lav sporingstid, men fordi jeg er livstids dopingfri!

Dra på trening eller gjør noe annet fornuftig, å pisse på prestasjonene mine ved å si at jeg er dopa er så ekstremt forkastelig!
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Du skjønner at loggen din er helt ødelagt? Rydd opp i den ved å slette alt tullet, så kan vi som er interesserte starte en diskusjon om noe annet.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Du skjønner at loggen din er helt ødelagt? Rydd opp i den ved å slette alt tullet, så kan vi som er interesserte starte en diskusjon om noe annet.
Fjernet litt prat om Englads invasjon og at man var sterke før i tida. Jeg ser at folk stiller sin skepsis, og ettersom jeg har ingenting å skjule er det et tema man fint kan skrive om. Det er mange som tydeligvis ikke tåler å høre at jeg er dopingfri, men da det er faktum er det litt vanskelig å si noe annet. Men som du sier, det kan heller gjøres i andre deler av forumet fremfor denne treningsloggen.

Ser hvorfor forumet på treningsforum nærmest er dødt da det kun består av folk som skal prate piss, trolle og alt dritt. Kremen av internett, synd det skal ødelegge et forum rundt trening.

Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829



Midtby er under antidoping norge og tester ikke positivt. Det foreligger derfor per dags dato ikke grunnlag til å si noe annet. Det er dedikasjon og hardt arbeid som ligger bak resultatet han og alle andre topputøvere innen norsk styrkeløft har oppnådd - inntil annet eventuelt blir dokumentert.

Hva en ufaglært amatør mener er ubetydelig, da det er bemerkelsesverdig lett å se at vedkommende som forsøpler tråden ikke har antydning til forståelse for fysiologi eller adaptasjonsmekanismen til den menneskelige kropp.


Dinglebær og andre fanterier.
Smil med det smilet du har.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Er det virkelig så enkelt å lure seg unna dopingtester? En ting som garantert er enkelt, er å lange ut på internett om noe man ikke har god spisskompetanse rundt fordi man har lest på et amerikansk forum at det er enkelt å buypasse dopingtester.

I alle dager er det du prater om? Amerikansk forum? Jeg kjenner et par stk. personlig som nøye har forklart meg hvordan de gjør det, og ja, virket ikke veldig komplisert så lenge man har et godt nok apparat rundt seg. Så jo, det er forholdsvis enkelt. Disse har vært dopa i årevis og også blitt testet gjentatte ganger uten å ha blitt tatt.

Du skriver at du har antioping Norge på døra hver dag. Her tror jeg du overdriver rimelig sterkt. Er de virkelig innom deg hver dag og tester deg? Hvor ofte blir du EGENTLIG testet? Spør fordi jeg er nysgjerrig. De gutta jeg kjenner ble testet 2 - 4 ganger i året.

Har heller aldri beskyldt deg for å være dopa, bare så det skal være sagt ennå en gang.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Tester for diverse steroider har eksistert i mange tiår men hvordan er det med veksthormon og insulin ? Veksthormon har vært brukt av utøvere siden 80-tallet, i USA var det en lege som drev med nettopp det som mange utøvere gikk til i forkant av OL i 84. En del av utøverne selv har snakket om det i intervjuer senere.
I 96 trente jeg et sted der det var en norsk styrkeløfter som jobbet mot 300 i knebøy og som hadde litt mage (trodde jeg) selv om han knapt hadde fett ellers. Men da han en gang tok av t-skjorta og viste fram magerutene så var det ganske tydelig at han hadde hormonmage så det holder.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

I alle dager er det du prater om? Amerikansk forum? Jeg kjenner et par stk. personlig som nøye har forklart meg hvordan de gjør det, og ja, virket ikke veldig komplisert så lenge man har et godt nok apparat rundt seg. Så jo, det er forholdsvis enkelt. Disse har vært dopa i årevis og også blitt testet gjentatte ganger uten å ha blitt tatt.

Du skriver at du har antioping Norge på døra hver dag. Her tror jeg du overdriver rimelig sterkt. Er de virkelig innom deg hver dag og tester deg? Hvor ofte blir du EGENTLIG testet? Spør fordi jeg er nysgjerrig. De gutta jeg kjenner ble testet 2 - 4 ganger i året.

Har heller aldri beskyldt deg for å være dopa, bare så det skal være sagt ennå en gang.
Godt å høre du aldri har beskyldt meg for å være dopa. Jeg har ikke skrevet at jeg har antidoping på døra hver dag, men at de KAN komme på døra hver dag ettersom jeg er underlagt ADAMS-systemet som handler om at jeg må rapportere inn til de daglig hvor man oppholder seg.
Det avhenger hvor mange tester de gjør, noen perioder er de hyppigere enn andre. Jeg har blitt testet 3 ganger på 1 1/2 uke som det hyppigste. Da kom de igjen dagen etter eller to dager etter første testen mener jeg det var.
Antidoping er jevnlig innom både toppidrettssenteret og hos klubben, det er ikke alltid de tester meg - feks er det mange på olympiatoppen som er underlagt ADAMS. Jeg for min del hadde ønsket at de var syne i lokalene nesten hver dag og utførte teste, så man gang på gang kan vise sin uskyld.
Når du nevner de du kjenner som har forklart at det er relativt greit når man har et apperat rundt seg.
Der kommer vel nettopp holdningene til mange av oss styrkeløftere og det forbundet vi er underlagt. Hvis man faktisk er så falsk og dobbeltmoralsk at man doper seg når man går rundt med "play fair, play clean, play true" slagordet på brystet jevnlig, er det fortjent med en strak høyre og håper at vedkommende råtner.
De fleste som kjenner meg, kjenner også til holdningene mine mot doping, hvertfall hva jeg mener om de som sier de er naturlig/dopingfri og det oser dop ut av ørene på de.

Som jeg også nevnte tidligere, ser jeg ikke helt gevinsten av å dope seg i styrkeløft. Da hadde det vært mye bedre å funnet andre styrkekonkurranser uten dopingtester og kjørt på som det passet seg. En sport det ikke foregår dopingkontroller er jo strongman, som i tillegg blir vist på TV2 Zebra. Der er det vel til og med pengepremier å hente, så flere ytre motivasjonsfaktorer her.
Det at det nylig kom et lovforbud mot doping er fantastisk, her tror jeg mange lærer å tenke seg litt mer om, da man faktisk da er kriminell - slikt ser ikke bra ut på CVen!

Jeg liker å drive med idrett, konkurrere om å bli best på rent og ærlig vis! Så får vi se om jeg en dag kan stå øverst på et VM.

Tester for diverse steroider har eksistert i mange tiår men hvordan er det med veksthormon og insulin ?
Det har vært hvertfall ett prosjekt fra antidoping som har tatt for seg veksthormon, om de sjekket insulin vet jeg ikke. De har vel forsket på dette i flere år om jeg ikke tar helt feil, og blant annet testet flere av landslagsutøverne som meldte seg for å bli med på prosjektet. Vet faktisk ikke status på dette prosjektet, men skal forhøre meg med de som var med på det om de vet noe mer.
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Det har vært hvertfall ett prosjekt fra anitdoping som har tatt for seg veksthormon, om de sjekket insulin vet jeg ikke. De har vel forsket på dette i flere år om jeg ikke tar helt feil, og blant annet testet flere av landslagsutøverne som meldte seg for å bli med på prosjektet. Vet faktisk ikke status på dette prosjektet, men skal forhøre meg med de som var med på det om de vet noe mer.

Så foreløbig tester ikke Antidoping Norge for veksthormon eller insulin i det hele tatt bortsett fra i forbindelse med det testprosjektet du snakket om ?

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Så foreløbig tester ikke Antidoping Norge for veksthormon eller insulin i det hele tatt bortsett fra i forbindelse med det testprosjektet du snakket om ?
Jo, såklart gjør de det. Det jeg nevnte var at de forsket videre på emnet for å styrke arbeidet på den fronten.
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Prøver å få litt mer loggrelatert her.

Forsidekonkurransen

Da var konkurransen avsluttet og neste utgave av treningsforum magasinet vil se ut som følger!
Tusen takk til alle som stemte! Medfølger også et lengre intervju i magasinet, samt styrkeløft sidene er blant annet om Inger Johanne som nybakt jr.verdensmester!

Senior-VM denne uken i Stavanger!

Denne uken bærer det avsted til Stavanger for å følge senior VM som kommer til å bli en fantastisk konkurranse med mange spennende dueller! For de av dere som ønsker, kan det følges med på nett-tv. Sendeskjema og videre informasjon finner dere på www.styrkeløft.no og enda hyppigere oppdateringer på facebook siden:
Norges Styrkeløftforbund https://www.facebook.com/powerlifting?fref=ts

Mine forberedelser, jr-NM;

I disse dager forbreder jeg meg til jr-NM. Formen er stigende og etter 1 helt år uten sammenlagt pers, håper jeg å passere 800kg totalt og litt til. Det vil foregå på Skedsmokorset Søndag 24.November. Klasse -93 er meget spennende med meg og Julian, i tillegg har en tidliger landslagsløfter gjort comeback så dette blir kamp helt til siste markløften treffer bakken! Smiley

Kan følges med hyppigere oppdatering på instagram her:
http://instagram.com/andremidtby#


Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
I styrkeløft er uansett muskelmasse bare en av mange faktorer som er med på å definere forutsetningene – lengdeforhold mellom diverse knokler, muskelfester osv osv…

Veksthormon, igf-1 osv er nok aktuelt i styrkesport pga. raskere restitusjon av muskler og bindevev fra knallhard trening, ikke bare ren økning av muskelmasse.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!