Skrevet av Emne: Proteiner bygger IKKE muskler!!  (Lest 23466 ganger)

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #105 : 10. februar 2009, 17:13 »

"Ja, hvorfor skulle de ikke svare? Er det en hemlig organisasjon? Her finner du kontaktinfo: http://www.nasa.gov/about/contact/ "



Takk, nå har jeg sendt en email til NASA. Behandlingstiden er ca 15 dager noe.
Så da får vi vente på svaret og bekreftelsen eller avbekreftelsen av denne påstanden.

"Dr. Young has been honored with an invitation to sit on the Vegetarian and Fasting Committee for NASA's earth and space missions "

Can someone at NASA verify these claims??
And perhaps explain the background for the alleged invitation to this committe?
Has Dr Robert Young ever been invited to sit on the vegetarian and Fasting Committee for NASA`S earth and space missions??

The quote is taken from Dr Robert Youngs personal website : http://phmiracleliving.com/

Best Regards
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #106 : 10. februar 2009, 17:47 »
Folk som bare sier forskning er piss, som noen sier her, er rett og slett latterlige, mye dummere kommentar må man lete lenge etter selv i et menneskelig individ med mindre enn 60 i iq.

Hvis ingen noengang forska på noenting hadde vi jo aldri kommet noen vei, er bare bra at folk ser ting fra forskjellige vinkler, og gjennom forskningen sin ofte kan komme fram til meget nyskapende resultater.

Er ikke nødvendig at denne fyren har 100 prosent rett, men det betyr ikke at alt han fyren mener er tull, kan godt hende han har noen bra poenger.

Finnes ikke ting som er mye mere irriterende enn sånn lynsjementalitet som jeg ser det er en del av her.. Dere er de samme dumme jævlene som gjør at man gjennom historiens løp har kunnet finne på så mye dritt uten at noen bryr seg noe særlig. Kan da referere til heksebrenning på bål, brenning av vitenskapsmenn og munker med nytenkende ideer, tilfeldig steining av folk i landsbyer osv..

Hvis man ikke har noe vettugt å si er det like greit å ikke si noenting, med mindre man virkelig digger å fremstå som totalt evneveik, noe jeg får inntrykk av en del folk som poster i denne tråden..

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #107 : 10. februar 2009, 18:10 »
Folk som bare sier forskning er piss, som noen sier her, er rett og slett latterlige, mye dummere kommentar må man lete lenge etter selv i et menneskelig individ med mindre enn 60 i iq.

Hvis ingen noengang forska på noenting hadde vi jo aldri kommet noen vei, er bare bra at folk ser ting fra forskjellige vinkler, og gjennom forskningen sin ofte kan komme fram til meget nyskapende resultater.

Er ikke nødvendig at denne fyren har 100 prosent rett, men det betyr ikke at alt han fyren mener er tull, kan godt hende han har noen bra poenger.

Finnes ikke ting som er mye mere irriterende enn sånn lynsjementalitet som jeg ser det er en del av her.. Dere er de samme dumme jævlene som gjør at man gjennom historiens løp har kunnet finne på så mye dritt uten at noen bryr seg noe særlig. Kan da referere til heksebrenning på bål, brenning av vitenskapsmenn og munker med nytenkende ideer, tilfeldig steining av folk i landsbyer osv..

Hvis man ikke har noe vettugt å si er det like greit å ikke si noenting, med mindre man virkelig digger å fremstå som totalt evneveik, noe jeg får inntrykk av en del folk som poster i denne tråden..

.... Balthazar?

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #108 : 10. februar 2009, 18:30 »
Folk som bare sier forskning er piss, som noen sier her, er rett og slett latterlige, mye dummere kommentar må man lete lenge etter selv i et menneskelig individ med mindre enn 60 i iq.

Hvis ingen noengang forska på noenting hadde vi jo aldri kommet noen vei, er bare bra at folk ser ting fra forskjellige vinkler, og gjennom forskningen sin ofte kan komme fram til meget nyskapende resultater.

Er ikke nødvendig at denne fyren har 100 prosent rett, men det betyr ikke at alt han fyren mener er tull, kan godt hende han har noen bra poenger.

Finnes ikke ting som er mye mere irriterende enn sånn lynsjementalitet som jeg ser det er en del av her.. Dere er de samme dumme jævlene som gjør at man gjennom historiens løp har kunnet finne på så mye dritt uten at noen bryr seg noe særlig. Kan da referere til heksebrenning på bål, brenning av vitenskapsmenn og munker med nytenkende ideer, tilfeldig steining av folk i landsbyer osv..

Hvis man ikke har noe vettugt å si er det like greit å ikke si noenting, med mindre man virkelig digger å fremstå som totalt evneveik, noe jeg får inntrykk av en del folk som poster i denne tråden..

Honnør, helt enig med deg...
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #109 : 11. februar 2009, 19:15 »
Folk som bare sier forskning er piss, som noen sier her, er rett og slett latterlige, mye dummere kommentar må man lete lenge etter selv i et menneskelig individ med mindre enn 60 i iq.

Vet ikke hva som er latterlig jeg. At du måler IQ utifra sånne ting er jo nettopp det som er latterlig. Godt hende kommentaren er dum, men det er iallfall sann, beviset er jo selve budskapet i denne tråden

Sitat
Hvis ingen noengang forska på noenting hadde vi jo aldri kommet noen vei, er bare bra at folk ser ting fra forskjellige vinkler, og gjennom forskningen sin ofte kan komme fram til meget nyskapende resultater.

Det er greit å forske på seriøse ting som sykdommer, kroppen generelt i ting i den duren. Når det kommer til trening og forskning så må du for en gang skjønne det at forskere DRITER I KROPPSBYGGING! Derfor er det mye semi-forskning ute å går. Som er der kun for å forvirre folk sånne som deg! Selv var jeg forskningsrapport freak jeg og. JEG BLE SPRØ AV DET! Først kommer en rapport som sier en ting også et år etterpå kommer en annen og sier det motsatte, så kommer en ny en og sier det samme som det første igjen.

Et eksempel... det kommer aldri noen seriøse forskningsresultater på hva som er best av lav reps og høy reps. Fordi forskere har andre ting å forske på enn dette. Halvparten av alt innen trening kommer alltid til å forbli teorier. Så nyskapende resultater skal du egentlig se lenge etter.

Sitat
Er ikke nødvendig at denne fyren har 100 prosent rett, men det betyr ikke at alt han fyren mener er tull, kan godt hende han har noen bra poenger.

Om en kar er usmart nok til å komme med noe sånt som dette i full offentlighet. Og han tar feil, så tar de tid iallfall for meg før han har vunnet tilbake noe troverdighet igjen.

Sitat
Finnes ikke ting som er mye mere irriterende enn sånn lynsjementalitet som jeg ser det er en del av her.. Dere er de samme dumme jævlene som gjør at man gjennom historiens løp har kunnet finne på så mye dritt uten at noen bryr seg noe særlig. Kan da referere til heksebrenning på bål, brenning av vitenskapsmenn og munker med nytenkende ideer, tilfeldig steining av folk i landsbyer osv..


Eh okei!

Hvis man ikke har noe vettugt å si er det like greit å ikke si noenting, med mindre man virkelig digger å fremstå som totalt evneveik, noe jeg får inntrykk av en del folk som poster i denne tråden..
[/quote]

.

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #110 : 11. februar 2009, 22:57 »
Vet ikke hva som er latterlig jeg. At du måler IQ utifra sånne ting er jo nettopp det som er latterlig. Godt hende kommentaren er dum, men det er iallfall sann, beviset er jo selve budskapet i denne tråden

Det er greit å forske på seriøse ting som sykdommer, kroppen generelt i ting i den duren. Når det kommer til trening og forskning så må du for en gang skjønne det at forskere DRITER I KROPPSBYGGING! Derfor er det mye semi-forskning ute å går. Som er der kun for å forvirre folk sånne som deg! Selv var jeg forskningsrapport freak jeg og. JEG BLE SPRØ AV DET! Først kommer en rapport som sier en ting også et år etterpå kommer en annen og sier det motsatte, så kommer en ny en og sier det samme som det første igjen.


Det er det Dr robert young sin forskning går ut på a, helsen vår.
Om hvordan vi kan forhindre sykdom, få bedre og optimal helse, redusere vekten vår, bli kvitt diabetes, kreft osv..  Og dette gjøres ved å oppretteholde den riktige PH balansen i kroppen vår, ved å spise 80% alkaliserende mat og holde det syrlige inntaket til 20 %.

pH Miracle brenytter metaforen om fisken i fiskebollen. Hvor fisken er kroppens celler og vannet er omgivelsene cellene befinner seg i.  Når vannet i fiskebollen blir forurenset, blir fisken sliten, slapp og tilslutt syk. På samme måte vil cellene i vår egen kropp påvirkes av sine omgivelser.

I stedet for å behandle fisken, bytter vi vannet fisken svømmer i.

På samme måte renser vi kroppen for avfallstoffer for å hjelpe cellene.

Denne meget forenklede metaforen er resultatet av mer enn hudre års forskning på kroppens mikrobiologi.

På midten av 1800 tallet da mikroskopene var blitt såpass gode at det var mulig å se hva blodet inneholdt av røde og hvite blodceller samt bakterier, krystaller, gjær og sopp, ble teoriene om helse og sykdom formet. Selv om forskerene så det samme, ble de tolket forskjellig og paradoksalt nok på hver sine ytterpunkter. De franske forskerene Antonie Bèshamp og Louis Pasteur hadde hver sin oppfattning av hva fuksjonen til bakteriene var. Bèshamp mente at de var endel av renovasjonsvesenet i kroppen som hjalp til med å fjerne avfallstoffer, på samme måte som mus og rotter spiser opp søppelet på gaten (det er jo ikke de som trekker søppelet ut). Mens Pasteur så bakteriene som en fremmed inntrenger som gjorde kroppen syk, og derfor for enhver pris måtte drepes.

Historien kjenner vi i dag. Pasteur sin bakterieteori ble ledende gjennom hele 1900 tallet og opp til idag. Utgangspunktet for å bekjempe sykdom har  vært å eliminere bakteriene. Ulempen er at bakterienne er blitt mer og mer resistente mot antibiotika.

Et mindretall av forskerene har imidlertid ikke glemt teoriene til Antonie Bèshamp og har i mer enn 100 år, gjort gjentatte forsøk for å kunne fastlå hans hypoteser. Flere av disse anerkjendte forskerene, som Günter Enderlein, Claude Bernard, Virginia Livinston-Wheeler, Gaston Naessens har lagt grobunn for dagen teorier om syre / base balansen i kroppen. Mikrobiolog Dr. Robert O. Young er dagens store forsker på pH Balansen i mer enn 30 år.

\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #111 : 11. februar 2009, 23:06 »
Flere og flere rammes av alvorlige sykdommer og det har blitt ganske ”vanlig” å ha småplager og mangel på energi. Hvorfor er så mange av oss trøtte, uopplagte og syke? De fleste av oss kjenner nok også noen med alvorlige helseutfordringer. Skal det være sånn?
Nei, sier dr. Robert O. Young.

Ifølge dr. Young er det én og samme underliggende årsak til sykdom og ubalanse: For mye syre i kroppen. Det samme gjelder overvekt og undervekt som, ifølge Young, ikke er et fettproblem, men et syreproblem. Kroppen vår streber etter å opprettholde likevekt. Den mest viktige form for likevekt i kroppen er, ifølge Dr. Young, balansen mellom syre og base. Han påpeker at blodet ideelt skal ha en pH-verdi på 7.365.


Dr. Youngs "Nye Biologi" handler i hovedtrekk om pH-balansens viktighet for alle kroppens funksjoner. Alt liv er avhengig av riktig pH-nivå for å utvikles og leve. Like viktig som riktig kroppstemperatur (37gr.C), er riktig pH for vårt blod, våre kroppsvæsker og -vev. Vi er basiske av natur, mens vår livsstil ofte er veldig ”sur”. Mye av hva vi spiser og drikker (og tenker og føler) er syredannede, noe kroppen konstant må jobbe for å bli kvitt og/ eller prøve å nøytralisere ved å bruke basiske reserver fra kroppen (bl.a. kalsium og magnesium), eller prøve å beskytte seg mot på annet vis. Moderne kost og livsstil kan føre til en overopphopning av syre, ofte i de genetisk svakeste organene, som igjen kan føre til ubalanse og sykdom. En sur kropp, vil også si lavt oksygeninnhold. Dette fører blandt annet til mindre energi og lager grobunn for sykdommer. Blir kroppen i pH-balanse kan den bygge nytt, friskt blod som igjen gir deg helse, energi og vitalitet. Riktig pH i kroppen er, ifølge dr. Robert O. Young, selve nøkkelen til god helse, ”evig ungdom” og livskraft.

Har du noen gang hatt akvariefisk? Da vet du viktigheten av riktig pH verdi i vannet. Du kan sammenligne kroppens celler med fisk i et akvarie. Blir fisken syk, bytter du vannet til vann med riktig pH, du setter ikke i gang med medisinering og behandling av fisken. Forskjellig annen behandling kan kanskje hjelpe en stund, men fisken blir ikke bra før vannet/miljøet er riktig. Det samme gjelder cellene våre.  Trikset er å bytte ut den ”sure” livsstilen med en mer basisk livsstil. pH-balanse handler om å bytte vannet/ miljøet for cellene dine. Med riktig pH verdi vil cellene utvikles og leve i optimale omgivelser. Selve grunnlaget for liv, energi og god helse er, ifølge dr. Young, å opprettholde rett pH-verdi i kroppen. 

Dr Robert O.Young påstår at det bare finnes en underliggende årsak til sykdom, og dermed bare én kur til topp helse: Riktig pH balanse i kroppen. Ved å gjøre ditt indre miljø basisk, som det er ment for å være, vil ikke sopp, bakterier, parasitter med mer ha grobunn.

Hvis du har en søppelpose stående og masse fluer summende rundt, hva gjør du for å bli kvitt fluene? Blir du stående for å slå i hjel fluer eller fjerner du søpla? Sopp, bakterier, parasitter med mer, trives kun i et surt miljø!  I 1931 fikk en tysk forsker ved navn Otto Warburg, nobelprisen i medisin for blant annet å ha oppdaget at kreftceller bare trives i et surt miljø (=oksygenfattig). Deler av Dr.Youngs forskning bygger videre på dette arbeidet.

"Cancer, above all other diseases, has countless secondary causes. But, even for cancer, there is only one prime cause. Summarized in a few words, the prime cause of cancer is the replacement of the respiration of oxygen in normal body cells by a fermentation of sugar." -- Dr. Otto H. Warburg in Lecture . (Klippet fra Wikipedia : Dr. Otto Warburg).
Se også denen linken: http://www.mnwelldir.org/docs/nutrition/sugar.htm

Celler som eksisterer og produseres i et surt miljø, trenger et basisk miljø for å bli friske igjen. Noe av det viktigste for å få dette til er basisk vann med høy pH verdi og basisk mat (mye levende grønt) – og gjerne flytende grønt. Å superhydrere kroppen med godt vann er et viktig skritt på veien mot en sunnere basisk kropp.

Etter å ha forsuret jorda i lang tid (forurensning etc.), har både jord og vann mistet mye av sin basiske kvalitet. Vanlig springvann er veldig ofte surt (måler under 7 på pH-skalaen). Til og med kjøpevann i butikken er ofte surt.
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #112 : 11. februar 2009, 23:10 »
Artig at folk kan sette seg inn i alt dette.

Men jeg har nok med å få meg i mat 6-7 ganger om dagen, nok hvile og gi alt på treninga Smiley

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #113 : 11. februar 2009, 23:31 »
Så riktig syrebalanse er nøkkelen til et evig liv med frisk kropp og friskt sinn. Det er ingen andre faktorer som påvirker vår helse, kun syrebalansen.

Dette blir så latterlig at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, så jeg dropper det. Minner meg om religionstråden på forumet. Her er en fyr som er ekstremt radikal, og mener at omtrent all annen kunnskaper om kroppen er BS. og at HAN på en utrolig måte har skjønt alt.

Elendig metafor med gullfisken og vannet. Det er tusenvis av prosesser som foregår INNE i fisken ( cellen ) som er totalt uavhengig av ekstracellulærvæsken. For det første er ikke cellen engang permabel for vann, da cellens membran består av lipider. Disse lipidene er semipermable og kan ta inn de stoffene de trenger. Og hva mener han er optimal ph for ekstracellulærvæske som ikke er blod? Og hvorfor?

Cellen er et skånet miljø for væsken som omgir den, og proteiner som skal inn i cellen har ikke engang DNA-kontakt med ekstracellulærvæsken da den er pakket inn.

På hvilken måte påvirker ekstracellulærvæsken f.eks proteiner? Kan han forklare hva som skjer rent fysiologisk, og ikke på en halleluja overfladisk måte?
Sa brura

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #114 : 12. februar 2009, 00:00 »
Minner meg om religionstråden på forumet. Her er en fyr som er ekstremt radikal, og mener at omtrent all annen kunnskaper om kroppen er BS. og at HAN på en utrolig måte har skjønt alt.

 :Smiley

 Grin

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #115 : 12. februar 2009, 00:03 »
Så riktig syrebalanse er nøkkelen til et evig liv med frisk kropp og friskt sinn. Det er ingen andre faktorer som påvirker vår helse, kun syrebalansen.

Dette blir så latterlig at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, så jeg dropper det. Minner meg om religionstråden på forumet. Her er en fyr som er ekstremt radikal, og mener at omtrent all annen kunnskaper om kroppen er BS. og at HAN på en utrolig måte har skjønt alt.

Elendig metafor med gullfisken og vannet. Det er tusenvis av prosesser som foregår INNE i fisken ( cellen ) som er totalt uavhengig av ekstracellulærvæsken. For det første er ikke cellen engang permabel for vann, da cellens membran består av lipider. Disse lipidene er semipermable og kan ta inn de stoffene de trenger. Og hva mener han er optimal ph for ekstracellulærvæske som ikke er blod? Og hvorfor?

Cellen er et skånet miljø for væsken som omgir den, og proteiner som skal inn i cellen har ikke engang DNA-kontakt med ekstracellulærvæsken da den er pakket inn.

På hvilken måte påvirker ekstracellulærvæsken f.eks proteiner? Kan han forklare hva som skjer rent fysiologisk, og ikke på en halleluja overfladisk måte?

haha, virker som du tror du har svaret på alt.  Resultatene snakker ivertfall for seg selv. Dr robert young er den første som har klart å reversere diabetes type 1. I tillegg har han hjulpet tusenvis av mennesker bli kvitt sykdommer som for høyt kolesterol, diabetes typs 2 (flere av de), overvekt, kreft...  Uansett her er noen levende blod analyser foretatt av dr young som du kan ta en titt på for å øke din forståelse :

http://www.phmiracle.no/levendeblod.html
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Utlogget Symbiose

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #116 : 12. februar 2009, 00:11 »
haha, virker som du tror du har svaret på alt.  Resultatene snakker ivertfall for seg selv. Dr robert young er den første som har klart å reversere diabetes type 1. I tillegg har han hjulpet tusenvis av mennesker bli kvitt sykdommer som for høyt kolesterol, diabetes typs 2 (flere av de), overvekt, kreft...  Uansett her er noen levende blod analyser foretatt av dr young som du kan ta en titt på for å øke din forståelse :

http://www.phmiracle.no/levendeblod.html

Klikket på linken, og det eneste jeg så var bilder som kunne ha vært bæsj for min del. Som sagt tidligere så er det folk som dedikerer hele livet sitt på visse felt, mens denne karen helbreder og kurerer sykdommer raskere enn Jesus. Hold deg til konspirasjonsteorier istedenfor du.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Utlogget fryseboks

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 256

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #117 : 12. februar 2009, 00:14 »
haha, virker som du tror du har svaret på alt.  Resultatene snakker ivertfall for seg selv. Dr robert young er den første som har klart å reversere diabetes type 1. I tillegg har han hjulpet tusenvis av mennesker bli kvitt sykdommer som for høyt kolesterol, diabetes typs 2 (flere av de), overvekt, kreft...  Uansett her er noen levende blod analyser foretatt av dr young som du kan ta en titt på for å øke din forståelse :

http://www.phmiracle.no/levendeblod.html

Heavy Metals

Perceived to be holding metals in the tissue which may be due to dental fillings, first or second hand cigarette smoke, environmental pollutants, cleaning products, personal care products, water pipes, table salt, acid music, acid thoughts, etc.    

Så om jeg hører på musikk som handler om lav ph, eller jeg tenker intenst på en ph-måler som viser under 7, så hoper diverse metaller seg opp i blodet mitt?

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #118 : 12. februar 2009, 00:14 »
Dr robert young er den første som har klart å reversere diabetes type 1.
Den polske legen Jan Kwasniewski har drevet med dette i mange år gjennom sin "optimal ernæring".

Utlogget Coincidence theorist

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Proteiner bygger IKKE muskler!!
« #119 : 12. februar 2009, 00:27 »
Klikket på linken, og det eneste jeg så var bilder som kunne ha vært bæsj for min del. Som sagt tidligere så er det folk som dedikerer hele livet sitt på visse felt, mens denne karen helbreder og kurerer sykdommer raskere enn Jesus. Hold deg til konspirasjonsteorier istedenfor du.

Det er nok blod, du symbiose, hold driten til deg selv.
Dr young har holdt på med dette i 30 år, så det er ikke som han plutselig bare kom til en konklusjon på 2 år, og heller er det ikke bare hans forskning, men en videre forskning på arbeidet til tidligere forskere... Men dr young har vært med på å ta forskningen et steg videre, og har utført over 15000 blod analyser... Fyren er nok ekte, og dedikert...
\\\\\\\"If many people believe that something is true most of us never second guess and automatically accept it as the truth\\\\\\\"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!