avstemning
Spørsmål: Hva løfter jeg på U-NM i Alta?
640
650
660
670
680

Skrevet av Emne: Kim skal bli råtass! film fra Nordisk s.35  (Lest 62779 ganger)

Utlogget jæren powermaskin jr.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 576
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 576

  • Mageruter er et tegn på underernæring!
Sv: Kim skal bli råtass! film fra julestevne s.34
« #510 : 08. januar 2011, 16:10 »
liten oppsumering av 2010 og tanker om 2011:

Førnøyd med 2010 til og med Senior NM, etter det har det vært litt stang ut, selv om styrken har hatt javn framgang. knebøyen er jeg sikker på at jeg kunne blitt ståendes med 305-310 på NM, i benk så burde jeg klart minst 215(som jeg gjorde ganske lett på julestevnet til stavanger en måneds tid etter på) og i mark burde jeg klart 290. det som ødela for dette var matforgiftning ei uke før NM(gikk ned 4kg) og røyk ut.
Beste noteringer 2010(godkjent): 295-215-282,5=785

Fikk også opp 300 i bøy ganske lett på julestevnet til stavanger, men var desverre litt for grunn.

Benken er jeg meget godt fornøyd med, etter å ha slitt litt i sommer/høst der. men formen ble meget god i oppkjøringa til NM.

I marken har det ikke vært et godt halvår etter Senior-NM, jeg løfta sumo der etter kun ei økt med drakt før, og jeg persa med 17,5kg i mark. Jeg trodde jeg skulle få en grei framgang i sumo fram mot U-NM, men det ble ikke tilfelle. måtte bytte drakt å løfte med i sumo pga sydde inn bøydrakta(som jeg brukte på Senior-NM) i lår og mage slik jeg skulle få mer på den i bøy. Fikk så å si ingenting på noen av de andre draktene jeg prøvde, og det ble ikke noe pers i mark, selv om jeg var mye sterkere raw enn jeg var før Senior-NM.

Totalt sett føler jeg ikke at jeg har fått vist hva som bor i meg, jævlig irriterende med tanke på at det var siste året jeg var ungdom.

2011:
Med de nye vektklassene så blir jeg liggendes i ingenmannsland, noe som egentlig er greit nå som jeg er føste års junior og engentlig ikke har noen mål plasseringsmessig. Har ingen planer om å fylle -120 klassen med det første, men satser på å komme meg opp på 114-115kg i løpet av året.
Det er to stevner det er sikkert jeg skal være med på i år, og det er Benk-NM og JR-NM, så får jeg se om det blir flere, vil helst bruke året på å bygge meg opp og tenke framsiktig.
Men har noen mål likevell: Benk-NM 225kg. JR-NM 320-230-300=850kg. Og i mark skal jeg løfte klassisk! drittlei av sumotullet.

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Kim skal bli råtass! film fra julestevne s.34
« #511 : 08. januar 2011, 16:40 »
Satan dere har komt dere! Kjekt å se fremgangen. Smiley
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget jæren powermaskin jr.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 576
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 576

  • Mageruter er et tegn på underernæring!
Sv: Kim skal bli råtass! film fra julestevne s.34
« #512 : 11. april 2011, 20:17 »
Satan dere har komt dere! Kjekt å se fremgangen. Smiley

Takk! er godt å se at treningen gir resultater Smiley

Er en stund siden jeg har logget her, men har gått bra denne oppkjøringa og ser fram til å løfte på Nordisk!
Har også vært på benk-nm for drøyt to uker siden, endte da opp med 225kg(10kg pers!) og tre godkjente løft, noe som holdt til bronse. Dette er jeg stor fornøyd med, spesielt med tanke på en skade jeg har hatt i albuen som har hemma skjorte benken min denne oppkjøringa. Og ikke minst at jeg er første års junior og var letteste mann i klassen.

Denne oppkjøringa har jeg gått over til klassisk mark igjen, og syns jeg har fått dreisen på det igjen. Har som mål å løfte 310-225-290, plasseringsmessig har jeg ikke peiling på hvordan nivået er, men regner med at jeg ikke er helt i toppen med tanke på at jeg er yngst, og ganske lett i klassen enda  BB2

Utlogget jæren powermaskin jr.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 576
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 576

  • Mageruter er et tegn på underernæring!
Sv: Kim skal bli råtass! film fra julestevne s.34
« #513 : 26. april 2011, 20:19 »
Nordisk mesterskap 2011!

veide inn på 112.1

bøy:
1. 285 godkjent
2. 300 godkjent, dårlig løft. slapp spennet i ryggen
3. 305 godkjent, bra løft!  Smiley

benk:
1. 215 godkjent
2. 225 bom
3. 225 underkjent 2-1 på rompeløft, litt surt men men.

mark:
1. 265 godkjent
2. 280 godkjent
3. 290 godkjent, merkelig løft. fikk beskjed om å ikke legge meg så mye bakpå som jeg pleier, var litt vanskelig å forandre på dette i et sisteløft så ble en merkelig utretting.

totalt: 810, må si meg fornøyd. hadde håpet på mer i benk, men fikk iallefall vekta greit opp, så styrken var der. bra bøy og mark, herlig å perse i mark igjen! Cheesy
fin tur til sverige med en god gjeng, veldig mye bra løfting og Norge viste seg som en sterk styrkeløft nasjon!

film:
http://www.youtube.com/watch?v=Vp7SUr9qKFA#noexternalembed

Utlogget 20LEGEND

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 334
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 334

Sv: Kim skal bli råtass! film fra Nordisk s.35
« #514 : 19. juni 2012, 01:58 »
Har du lagt opp?
Eller vad hender..?
Alder: 19 år
Vekt: 73-76 kg
Høyde: 185 cm

Hobbymosjonist.

Treningslogg

Utlogget jæren powermaskin jr.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 576
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 576

  • Mageruter er et tegn på underernæring!
Sv: Kim skal bli råtass! film fra Nordisk s.35
« #515 : 21. juni 2012, 16:37 »
Har du lagt opp?
Eller vad hender..?


Hei!

Har lagt styrkeløften på hylla, rett å slett drittlei draktene. Har gått ned i vekt også, ligger mellom 102-106 etter hva som står på planen, vært med på en strongman konk på Haua og Benk-NM i år ellers har det vært lite konkurering. Blir også med på Jr-NM til høsten, planen der blir å løfte lett i bøy og mark uten utstyr, og fleske til i benk med skjorte. Har fortsatt litt mer å vise i benken syns jeg Smiley

Utlogget 20LEGEND

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 334
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 334

Sv: Kim skal bli råtass! film fra Nordisk s.35
« #516 : 21. juni 2012, 18:33 »
Hei!

Har lagt styrkeløften på hylla, rett å slett drittlei draktene. Har gått ned i vekt også, ligger mellom 102-106 etter hva som står på planen, vært med på en strongman konk på Haua og Benk-NM i år ellers har det vært lite konkurering. Blir også med på Jr-NM til høsten, planen der blir å løfte lett i bøy og mark uten utstyr, og fleske til i benk med skjorte. Har fortsatt litt mer å vise i benken syns jeg Smiley
Okei, forståelig det. Du får ha lykke til på Jr-NM!
Alder: 19 år
Vekt: 73-76 kg
Høyde: 185 cm

Hobbymosjonist.

Treningslogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!