Skrevet av Emne: deadlift  (Lest 5669 ganger)

Utlogget Iver P. Berge

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 240

Sv: deadlift
« #30 : 04. februar 2009, 19:46 »
Til Lars S.K og alle som har prøvd dietmar programmene:  Jeg skjønner ikke hva man mener med dietmar oppkjøring,   jeg finner ingen programmer som heter dietmar oppkjøring.  de jeg finner på styrkeløft.no heter Treningsprogram for nybegynnere, Treningsprogram for viderekomne og Mengdetreningsprogram, så jeg skjønner ikke hvem jeg skal begyne på, og hvem program jeg burde ta etter det første programmet.. what   

Utlogget Iver P. Berge

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 240

Sv: deadlift
« #31 : 04. februar 2009, 20:00 »
jeg har ett typisk spørsmål som sikkert mange har lurt på,   er det meningen att dietmar programmene skal være så lette Huh   det står for eksempel att jeg skal ta 85 kilox8 repp i knebøy,  men jeg hadde klart 8 repp med 110,   virker litt rart   Undecided

Utlogget d386yv

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 279
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 279

Sv: deadlift
« #32 : 04. februar 2009, 20:04 »
Til Lars S.K og alle som har prøvd dietmar programmene:  Jeg skjønner ikke hva man mener med dietmar oppkjøring,   jeg finner ingen programmer som heter dietmar oppkjøring.  de jeg finner på styrkeløft.no heter Treningsprogram for nybegynnere, Treningsprogram for viderekomne og Mengdetreningsprogram, så jeg skjønner ikke hvem jeg skal begyne på, og hvem program jeg burde ta etter det første programmet.. what   

treningsprogram = oppkjøring, mengdetrening =  mengdetrening.

styrkeløftere kjører enten vanlig treningsprogram som oppkjøring til stevne (=maksløft) og mendgetrening i mellomperiodene.

så vidt jeg har forstått Smiley

Utlogget Iver P. Berge

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 240

Sv: deadlift
« #33 : 04. februar 2009, 20:22 »
OKÅ tusen takk d386yv,   men veit du noe om det siste jeg skreiv,   jeg synes dietmar programmene er så lette,   skal de være det   Huh  jeg klarer jo 10-20 kilo mer en alt som det står der, kan man øke noe serlig da?   når det aldri er noe maks pressing(failure) ?

Utlogget theGriiivshow

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 199
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 199

Sv: deadlift
« #34 : 04. februar 2009, 20:27 »
Det at du har problemer med å øke i markløft - kan det ha noe med teknikken din å gjøre?

Så også at du hadde tenkt til å spore deg inn på phillippi på første side (ja, jeg ser du skal prøve dietmar nå) og vil anbefale deg med å vente med phillippi til du har litt bedre feeling på marken. Er selv ferdig med phillippi i neste uke og jeg lengter tilbake til dietmar med lettere vekter Wink

Sier ikke at phillippi ikke fungerer, for det gjør det!! Har økt bra selv.. Men det er et tungt program som jeg heller vil anbefale når du føler du har litt å gå på.

Og ja! Selv om du trener på lette vekter (det ser sånn ut på papiret) så øker du på dietmar! De fleste styrkeløfterne i Norge bruker det og dem øker jo løftene sine jevnt og trutt Wink
Hoiahåå!

Utlogget Iver P. Berge

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 240

Sv: deadlift
« #35 : 04. februar 2009, 20:43 »
Hmm, ja da så Tongue  tusen takk theGriiivshow,  da får jeg bare prøve det da  Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!