Skrevet av Emne: HJÆLP!!!!  (Lest 7972 ganger)

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

HJÆLP!!!!
« : 01. februar 2009, 17:57 »
Kan noen snart sette ned beina så jeg slipper lese om den ene glammodellen etter den andre, som i løpet av en dag er blitt ekspert på både trening og kosthold.

Har ikke dere damer skjønt at det skal mer enn litt silikonpupp og sminke for å bli utøver i bodyfitness?

Setter pris på at jeg en gang iblandt kan se sexy babes på div nettsteder, men hva gjør dere egentlig på treningsforum og div blogger? Og når dere i tillegg skal ta bilder etter trening for å vise frem en pump dere ikke kan ha, pga manglende musklatur så blir det hele patetisk:-)

Og om dette ikke er nok så legger dere ut kostholdet deres med bilder av en jævla mattallerken, som om andre skulle intressere seg for dette.

Nei, hold puppen for dere selv i team Aylar og la oss som er glad i sporten slippe dere patetiske barbiedokker.

Utlogget RoBeRt0

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 410
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 410

Sv: HJÆLP!!!!
« #1 : 01. februar 2009, 18:10 »
1 : bra topic

2 : smil og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor mange venner du får

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: HJÆLP!!!!
« #2 : 01. februar 2009, 18:14 »
Har ikke sett noen pupper her inne jeg. Du kan kanskje vise frem noen linker sånn at jeg får sett " faenskapet" ?
Sa brura

Utlogget Deleted!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Sv: HJÆLP!!!!
« #3 : 01. februar 2009, 18:17 »
Dette krever en link ASAP!

Celdiir

  • Gjest
Sv: HJÆLP!!!!
« #4 : 01. februar 2009, 18:19 »
Grin


Og et matbilde.

Utlogget -Johan-

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 750
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 750

Sv: HJÆLP!!!!
« #5 : 01. februar 2009, 18:34 »
Cheesy

Evig bra C!! Men link til en eventuell logg ville vært kesamen på kaka!

Celdiir

  • Gjest
Sv: HJÆLP!!!!
« #6 : 01. februar 2009, 18:37 »
Take a pick: http://www.myorevolution.com/art_trening2.asp?NyhetsID=80

Kos deg med kesamen din du. Tongue

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: HJÆLP!!!!
« #7 : 01. februar 2009, 18:45 »
Jeg blir kvalm.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: HJÆLP!!!!
« #8 : 01. februar 2009, 18:51 »
Jeg blir kvalm.
Og jeg blir kåt.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: HJÆLP!!!!
« #9 : 01. februar 2009, 18:52 »
Kan noen snart sette ned beina så jeg slipper lese om den ene glammodellen etter den andre, som i løpet av en dag er blitt ekspert på både trening og kosthold.

Har ikke dere damer skjønt at det skal mer enn litt silikonpupp og sminke for å bli utøver i bodyfitness?

Setter pris på at jeg en gang iblandt kan se sexy babes på div nettsteder, men hva gjør dere egentlig på treningsforum og div blogger? Og når dere i tillegg skal ta bilder etter trening for å vise frem en pump dere ikke kan ha, pga manglende musklatur så blir det hele patetisk:-)

Og om dette ikke er nok så legger dere ut kostholdet deres med bilder av en jævla mattallerken, som om andre skulle intressere seg for dette.

Nei, hold puppen for dere selv i team Aylar og la oss som er glad i sporten slippe dere patetiske barbiedokker.

Problemet her er todelt - glamourmodeller som har fint lite å komme med blir frontet både her og der, men dette ville ikke vært et problem hvis folk flest hadde hatt en noe bedre evne til å være kildekritiske. Det er i og for seg en enkel, dog dyr, måte å oppnå "barbielooken". Silikon og botox i tillegg til dristige klesplagg og utlegg til bleking av tenner og hår er det som skal til. Dette er på ingen måte synonymt med det å være kunnskapsrik innen trening og kosthold, men da jenter ser opp til disse jentene sier det seg selv at de tror fullt og helt på svadaet de har å komme med. Dette er selvsagt synd, men verken glamourmodellene eller de som ser opp til de har evnen til å stikke fingeren i jorda og innse egne begresninger.

Det som neste irriterer meg like mye er de latterlige måtene de omtaler hverandre. Sms-språk og "ord" som er tilhørende på barneskolenivå gjør meg oppriktig forbanna. Ayna - *Pumpe-Snuppa* og Welcome Barbie - Jeanette Bye, stripped! er gode eksempler på ting som gjør meg forbanna. En forbanna Kirk Karwoski burde tatt en alvorsprat med disse "fitnessutøverne"...

"Hahaa jeg ser fahh helt deformert ut jooohohohoo.. Fikk nice økt idag å... Weehihii!!!
Trives veldig med ikke å trene alene merker jeg, får mye bedre økter i godt selksap!!
Jeg trener jo nesten alltid alene ellers.. Så thanx sweeety for goood company as always!"


Hva i alle dager står det her? Noen som kan oversette fra idiotspråk til norsk?

Og jeg blir kåt.

Haha, du er inkarnasjonen på en "grisemann", Gilberg! Grin

 

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: HJÆLP!!!!
« #10 : 01. februar 2009, 18:58 »
Sitat
Haha, du er inkarnasjonen på en "grisemann", Gilberg! Grin

En forbanna Kirk Karwoski burde tatt en alvorsprat med disse "fitnessutøverne"...
Hehe Smiley Det hadde vært kult om Kirk hadde sett på puppen til den ene og sagt: "I WANNA HOLD IT!!! I WANNA HOLD IT!!!"

http://www.youtube.com/watch?v=Oo1tU1YqPp0#noexternalembed

Jeg synes forøvrig at grått hår er stygt. Spesielt når det er sånn svart farge oppi samtidig. Akkurat det skjønner jeg ikke at damer går med. Og store pupper er fint men jeg foretrekker egentlig naturlige. Og egentlig blir jeg ikke så veldig kåt av de bildene, men jeg ble litt inspirert til å lage parodier på dem. "Og så et matbilde..." og så hadde jeg tatt bilde av meg selv i en dobbel biceps med mattallerkenen med meksikansk gryte i den ene hånda.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: HJÆLP!!!!
« #11 : 01. februar 2009, 19:08 »
Det som irriterer meg er ikke at disse gjerne vil være halvnakne glamdamer som "en gang skal stille".
Det som gjør med FLY FORBANNA er at disse får lov å trigge sine maniske spiseforstyrrelser i "lovlig form fordi de maskerer dette som diett"
For de som har lest min blogg, så vet dere at jeg har gått SVÆRT hardt ut mot en del av disse "wannabe-glamdamene"

99% a disse jentene kommer aldri til å stille på en scene, nettopp fordi de ikke VIL DETTE nok, men de "vil " dette for å
1) maskere ovennevnte spiseforstyrrelse og har fint lite annet å snakke om ENN MATEN de har fått beskjed om å spise.
2) De tror at de med å "skal stille i fitness" kan få lov å stå mer "lovlig" forran 1500mennesker i minimalt med klær.

Jeg blir oppgitt over mange av tingene de skriver om trening, om maten de spiser, og hvor inn i helvete manisk de er.
Det værste er at en del av disse "wannabe glamdamene" faktisk ikke er så forbanna DUM som bloggene deres faktisk viser.
Glamdame-ønsker, kjedelig liv, ekstreme spiseforstyrrelser og ekstremt kroppsdysmorfi ( korrekt meg om jeg skriver dette feil ) , så er de IKKE rollemodeller.
En annenting ; Skal man BYGGE muskler må man ligge i overskudd på kcal, man kan ikke bare vandre rundt og kjøre "JM PRESS" i tubetopp!!!

Jeg har faktisk fått drapstrusler på bloggen min etter å ha kommentert disse "jentene og deres coacher".

Min fantastiske venninne, Silje, mente at bloggene til disse jentene var ekstremt oppløftende lesestoff, da det gjorde henne klok. Uansett hvor søplete dag hun hadde og følte at hun var "dum" , så gikk hun inn, leste dagens "mattelhjerne-blogg" ( Mattel er de som lager barbiedokkene ) og følte seg superglup.

ER pokker meg sikker på at om man letter på håret i nakken til mange av de jentene så står det stempel ; "Made by Mattel". Og dere vet jo på barbiedokken er huet sånn man kan klemme på ..

SÅ next time folks; If you see a glammodell, feel free to squize the head!

Dagens lille Wink
jeg må jo "være forsiktig med å kommentere disse galmourmodellene for ellers kommer store menn på min dør og banker meg så jeg nesten ikke overlever" ( for å sitere en av innleggen til min blogg. )


BTW; selv om jeg går på ski i påsken, er jeg faen ingen Skiløper.
OG det burde disse jentene kanskje tenke på .. kremt kremt..



I rest my case...
 >Cheesy
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: HJÆLP!!!!
« #12 : 01. februar 2009, 19:11 »
Jeg blir kvalm.

Jeg også... Håper det blir stor slakt av alt som kan minne om glamour-modeller på NM. Tynnfeite "babes" med godt trent ego er det verste jeg ser. Håper bare at NKF ikke plutselig lurer seg selv for å tro at det er det som er idealet nå som Classic for damer har kommer.

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: HJÆLP!!!!
« #13 : 01. februar 2009, 19:12 »
Hehe Smiley Det hadde vært kult om Kirk hadde sett på puppen til den ene og sagt: "I WANNA HOLD IT!!! I WANNA HOLD IT!!!"

http://www.youtube.com/watch?v=Oo1tU1YqPp0#noexternalembed

Jeg synes forøvrig at grått hår er stygt. Spesielt når det er sånn svart farge oppi samtidig. Akkurat det skjønner jeg ikke at damer går med. Og store pupper er fint men jeg foretrekker egentlig naturlige. Og egentlig blir jeg ikke så veldig kåt av de bildene, men jeg ble litt inspirert til å lage parodier på dem. "Og så et matbilde..." og så hadde jeg tatt bilde av meg selv i en dobbel biceps med mattallerkenen med meksikansk gryte i den ene hånda.

Einar, kan ikke du legge ut en matbilde med bicepscurl-flexing?
Jeg tror det hadde vært en fantastsik kontrast til rosa tubetopp-pizza bilder..

Please!!!!
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: HJÆLP!!!!
« #14 : 01. februar 2009, 19:22 »
Det som irriterer meg er ikke at disse gjerne vil være halvnakne glamdamer som "en gang skal stille".
Det som gjør med FLY FORBANNA er at disse får lov å trigge sine maniske spiseforstyrrelser i "lovlig form fordi de maskerer dette som diett"
For de som har lest min blogg, så vet dere at jeg har gått SVÆRT hardt ut mot en del av disse "wannabe-glamdamene"

99% a disse jentene kommer aldri til å stille på en scene, nettopp fordi de ikke VIL DETTE nok, men de "vil " dette for å
1) maskere ovennevnte spiseforstyrrelse og har fint lite annet å snakke om ENN MATEN de har fått beskjed om å spise.
2) De tror at de med å "skal stille i fitness" kan få lov å stå mer "lovlig" forran 1500mennesker i minimalt med klær.

Jeg blir oppgitt over mange av tingene de skriver om trening, om maten de spiser, og hvor inn i helvete manisk de er.
Det værste er at en del av disse "wannabe glamdamene" faktisk ikke er så forbanna DUM som bloggene deres faktisk viser.
Glamdame-ønsker, kjedelig liv, ekstreme spiseforstyrrelser og ekstremt kroppsdysmorfi ( korrekt meg om jeg skriver dette feil ) , så er de IKKE rollemodeller.
En annenting ; Skal man BYGGE muskler må man ligge i overskudd på kcal, man kan ikke bare vandre rundt og kjøre "JM PRESS" i tubetopp!!!

Jeg har faktisk fått drapstrusler på bloggen min etter å ha kommentert disse "jentene og deres coacher".

Min fantastiske venninne, Silje, mente at bloggene til disse jentene var ekstremt oppløftende lesestoff, da det gjorde henne klok. Uansett hvor søplete dag hun hadde og følte at hun var "dum" , så gikk hun inn, leste dagens "mattelhjerne-blogg" ( Mattel er de som lager barbiedokkene ) og følte seg superglup.

ER pokker meg sikker på at om man letter på håret i nakken til mange av de jentene så står det stempel ; "Made by Mattel". Og dere vet jo på barbiedokken er huet sånn man kan klemme på ..

SÅ next time folks; If you see a glammodell, feel free to squize the head!

Dagens lille Wink
jeg må jo "være forsiktig med å kommentere disse galmourmodellene for ellers kommer store menn på min dør og banker meg så jeg nesten ikke overlever" ( for å sitere en av innleggen til min blogg. )


BTW; selv om jeg går på ski i påsken, er jeg faen ingen Skiløper.
OG det burde disse jentene kanskje tenke på .. kremt kremt..



I rest my case...
 >Cheesy
Dette er vel et typisk eksempel på det som alltid blir sagt om de som skriver stygt om dopere ; misunnelse. Tror nok du skulle ønsket å være slik selv, men dekker lysten på mat med ord som offseason og bulk. Og i stedet for å være naturlig eller sole seg i solen så tar du en sprøyte melatonan. Mange av disse fitnessglamourene er vel også sunnere enn sine konkurrerende fitnessdamer, men leser ikke at de førstnevnte bitcher om de andre.

Einar, kan ikke du legge ut en matbilde med bicepscurl-flexing?
Jeg tror det hadde vært en fantastsik kontrast til rosa tubetopp-pizza bilder..

Please!!!!
Skal prøve på det Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!