Skrevet av Emne: HJÆLP!!!!  (Lest 7991 ganger)

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: HJÆLP!!!!
« #15 : 01. februar 2009, 19:25 »
Einar: Jepp , jeg er kjempemisunnelig på bleika hår og silikonpupper.
Jeg griner meg i søvn hver ENESTE natt ...
Naboene tror jeg er "rapunsel som gråter over tapet av prinsen" og ser snålt på meg i oppgangen hver morgen med et " der er hun som gråter seg i søvn,stakkars"-blikket.

Ang bildet; Jeg gleder meg.
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: HJÆLP!!!!
« #16 : 01. februar 2009, 19:27 »
(..)

Hvis det blir opprør, stiller jeg meg i din armè  >Cheesy For er enig i mye av det du skriver Wink

.. Men vent ett par år til jeg blir stor og sterk da? innocent

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: HJÆLP!!!!
« #17 : 01. februar 2009, 19:28 »
Hvis det blir opprør, stiller jeg meg i din armè  >Cheesy For er enig i mye av det du skriver Wink

.. Men vent ett par år til jeg blir stor og sterk da? innocent

Ok, jeg skal vente til du er klar Smiley
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: HJÆLP!!!!
« #18 : 01. februar 2009, 19:29 »
Ok, jeg skal vente til du er klar Smiley

Flott Cheesy

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: HJÆLP!!!!
« #19 : 01. februar 2009, 19:36 »
Skjønner ikke hva Nannrosina maser om. Hun stilte jo opp utrent og tynnfeit et år, riktignok uten silikon.... what
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: HJÆLP!!!!
« #20 : 01. februar 2009, 20:24 »
Nann har et meget godt poeng med den kamuflerte spiseforstyrrelsen... Jeg har lest litt på disse bloggene idag og igår, og de skriver helt frenetisk mye om mat... hele tiden..
Mer enn jeg noen gang har gjort i mine værste spiseperioder.. Grin

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: HJÆLP!!!!
« #21 : 01. februar 2009, 20:29 »
Gammern; hvordan Nann-Rosita så ut da hun stilte på scenen første gang har veldig lite med hvordan disse glambabewannabebodyfitnessdamene ser ut - og fremstår i blant annet bloggene sine. Nann-Rosita hadde ikke allverdens masse da hun stilte. Man kunne se at hun ikke var helt utrent, og hun var definitivt  ikke radmager med spiseforstyrrelser! Dessuten, så har hun definitivt lært av feilene hun gjorde, og stilte bedre sist hun stilte. Og jeg vet hun kommer til å stille MYE bedre neste gang hun bestemmer seg for å entre scenen.

Inntrykket jeg sitter igjen med etter spesielt ettpar av disse bloggene til disse jentene er; dette er jenter som er på god vei ut i alvorlige spiseforstyrrelser. Det er slik det fremstår for oss som leser det de skriver, og når de da får dietter satt opp av folk med peiling får jeg en stygg følelse av at det er som Nann-Rosita sier; maniske spiseforstyrrelser kamuflert som diett.

Jeg har sittet her og ristet på hodet over hvordan det er mulig å ha det ekstreme fokuset på mat absolutt hele tiden ... ikke engang Egil har et så ekstremt matfokus ... Wink Og så blir jeg litt satt ut over hvordan det skal være mulig å bygge nok masse til å kunne stille på en scene når man er så lavt på kalorier som disse jentene er. For ... med få unntak er ikke disse jentene klar for scenen på flere år enda.

Jeg synes det er skummelt at småjenter som har lyst til å begynne å trene kan komme ut for disse bloggene og la seg forledes til å tro at slik skal det være, og jeg synes det er skummelt om disse jentene skal bli den nye standarden for hvordan BF-jenter skal se ut ...

Misforstå meg rett; jeg vil gjerne se flere jenter i BF, jeg vil se flere jenter i AF og jeg vil definitivt se flere jenter i bygging. Og jeg har ingenting i mot at disse jentene ønsker å stille på scenen i en eller annen av disse grenene. Det jeg har enormt mye i mot er at de presterer å stigmatisere sporten så inderlig med å fremstå så totalt blåste som de gjør! Ingen form for styrkesport trenger at Ola Dunk får enda flere "beviser" på at vi som løfter skrot er dumme ...  

Jeg får vel på pukkelen jeg også nå for dette, men quite frankly my dear; I don't give a shit! Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

Sv: HJÆLP!!!!
« #22 : 01. februar 2009, 20:50 »
Trådstarter:

Merkelig hvor bombardert du er av glampupper? Det eneste jeg har sett av disse jentene er i deres egne blogger, som man må klikke seg frem til. Jeg synes ikke de søker oppmerksomhet på noen som helst måte. Det er helt åpenbart en vennegjeng med jenter som bloggfører trening og diett, og de legger ikke disse ut til omverden i noen stor grad.

Det er vel strengt tatt bare å la være og klikke seg inn på bloggene.

-----------------------------------------------------------------------------------------
Nann Rosita: Jeg husker dine glansdager på forumer med modellbilder i hytt og pine, og i dårlig form på scenen. Er du virkelig rette musa som piper her? Disse jentene er jo i mye bedre form off-season enn du var første gang du stod på scenen. For din del som utøver i fitness må det jo være moro med flere deltakere, hvertfall om du er så skråsikker på å utkonkurrere dem.

--------------------------------------------------------------------------------------------

De to jentene som blir nevnt her har virkelig hatt en god progresjon i treningene sin, og jeg tror de kan gjøre det ok den dagen de eventuelt står på scenen. Jeg vil ikke påstå at de er mye mer matfokusert enn det mange andre jenter er. Og når det er sagt, så har de et mye friere forhold til mat enn hva en del andre fitnessutøver har (torsk og brokkoli til hvert eneste måltid i flere uker...)

Merkelig hvordan noen pene jenter som virkelig går inn for å trene, som ikke bryr seg, skader eller ødelegger for noen andre, skal få så mye pepper.


Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: HJÆLP!!!!
« #23 : 01. februar 2009, 21:01 »
Lasse C: Tror du skal lese litt nøyere igjennom ting, før du kommenterer. Her er et tydelig; "jeg tror det står ... "

Jeg har IKKE sagt jeg ikke vil ha flere utøvere å scenen, snarere tvert i mot.
Det jeg HAR kommentert er det som står over. Les før du tilegner andre meninger de ikke har .. bruker hjelpe.
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: HJÆLP!!!!
« #24 : 01. februar 2009, 21:19 »
Take a pick: http://www.myorevolution.com/art_trening2.asp?NyhetsID=80

Kos deg med kesamen din du. Tongue

Alltid i diskusjoner er det greit å presisere at man ikke nødvendigvis drar alle over en kam når man skriker såpass høyt som enkelte gjør.

Marianne studere feks ernæring bare så det er sagt, resten kjenner jeg ikke til, men ønsket bare å kommentere akkurat det da linken var til alle og med en kanskje ikke fullt så passende "take a pick" kommentar, selvom jeg ser humoren i det også.
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

Sv: HJÆLP!!!!
« #25 : 01. februar 2009, 21:26 »
Lasse C: Tror du skal lese litt nøyere igjennom ting, før du kommenterer. Her er et tydelig; "jeg tror det står ... "

Jeg dro visst ting ut av det blå ang. at du ikke ønsket at de skulle stille. Men må jo virkelig gi deg selv samme leksa:


 
En annenting ; Skal man BYGGE muskler må man ligge i overskudd på kcal, man kan ikke bare vandre rundt og kjøre "JM PRESS" i tubetopp!!!

Jeg ser de av dem som vil bygge muskler, faktisk gått opp i vekt. Hvordan klarer man det uten å være i kalorioverskudd? Kanskje du og skal lese litt nærmere før du skriver blogginnlegg og innlegg på forum som du har gjort.

Sitat


ER pokker meg sikker på at om man letter på håret i nakken til mange av de jentene så står det stempel ; "Made by Mattel". Og dere vet jo på barbiedokken er huet sånn man kan klemme på ..


Hvordan skal man ta noe av det du skriver seriøst, når dette er søppelet du gir fra deg?

Jeg avslutter innlegget mitt i tråden her med å si at jeg synes ikke disse jentene har fortjent det søppelet som har rent ut av enkelte.
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: HJÆLP!!!!
« #26 : 01. februar 2009, 22:03 »
Kunne ytret mye mer enn det jeg har gjort:-) Og hadde det vært opp til meg hadde ikke bf vært en sportslig gren under NKF i det hele tatt. Men siden vi har det så synes hvertfall ikke nivået skal bli mer lavmælt enn det er pr i dag, så disse glamdamene bør ikke få aksept i sporten på dette nivå.

Nann-Rosita bør ikke føle at hun går under kategorien som nevnt, da hun er å anse som en seriøs utøver på linje med Jorun, Thea, Heidi Vonka,Weber, Yvonne mf.


Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: HJÆLP!!!!
« #27 : 01. februar 2009, 22:04 »
Gammern; hvordan Nann-Rosita så ut da hun stilte på scenen første gang har veldig lite med hvordan disse glambabewannabebodyfitnessdamene ser ut - og fremstår i blant annet bloggene sine. Nann-Rosita hadde ikke allverdens masse da hun stilte. Man kunne se at hun ikke var helt utrent, og hun var definitivt  ikke radmager med spiseforstyrrelser! Dessuten, så har hun definitivt lært av feilene hun gjorde, og stilte bedre sist hun stilte. Og jeg vet hun kommer til å stille MYE bedre neste gang hun bestemmer seg for å entre scenen.

Inntrykket jeg sitter igjen med etter spesielt ettpar av disse bloggene til disse jentene er; dette er jenter som er på god vei ut i alvorlige spiseforstyrrelser. Det er slik det fremstår for oss som leser det de skriver, og når de da får dietter satt opp av folk med peiling får jeg en stygg følelse av at det er som Nann-Rosita sier; maniske spiseforstyrrelser kamuflert som diett.

Jeg har sittet her og ristet på hodet over hvordan det er mulig å ha det ekstreme fokuset på mat absolutt hele tiden ... ikke engang Egil har et så ekstremt matfokus ... Wink Og så blir jeg litt satt ut over hvordan det skal være mulig å bygge nok masse til å kunne stille på en scene når man er så lavt på kalorier som disse jentene er. For ... med få unntak er ikke disse jentene klar for scenen på flere år enda.

Jeg synes det er skummelt at småjenter som har lyst til å begynne å trene kan komme ut for disse bloggene og la seg forledes til å tro at slik skal det være, og jeg synes det er skummelt om disse jentene skal bli den nye standarden for hvordan BF-jenter skal se ut ...

Misforstå meg rett; jeg vil gjerne se flere jenter i BF, jeg vil se flere jenter i AF og jeg vil definitivt se flere jenter i bygging. Og jeg har ingenting i mot at disse jentene ønsker å stille på scenen i en eller annen av disse grenene. Det jeg har enormt mye i mot er at de presterer å stigmatisere sporten så inderlig med å fremstå så totalt blåste som de gjør! Ingen form for styrkesport trenger at Ola Dunk får enda flere "beviser" på at vi som løfter skrot er dumme ...  

Jeg får vel på pukkelen jeg også nå for dette, men quite frankly my dear; I don't give a shit! Wink

Jeg synes trådstarter har et poeng, men som Lasse skriver så er ikke Nannrosina  rette personen til å sutre med alt det hun har levert..

Ellers ikke noe spesielt ved disse jentene. Finnes jo haugevis av de for tiden med de små hundene sine og salaten. Om/når/hvis de skulle stille i noe kroppsfesjå er jo egentlig uinteressant.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Symbiose

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

Sv: HJÆLP!!!!
« #28 : 01. februar 2009, 22:11 »
Jeg er helt enig med Lasse C her.

Hvorfor slenger folk i denne tråden med Nann-Rosita i front, dritt om disse jentene? Har de virkelig gjort noe galt i det hele tatt? Utifra det jeg kan se er det helt normale jenter som er litt over snittet interessert i utseendet sitt, og som blogger om trening og kosthold. Om de tilfeldigvis er rollemodeller for andre jenter, er dette noe som jentene har kommet fram til selv, bloggejentene har ikke tvunget dette på noen som helst.

Det er virkelig trist at folk dømmer disse jentene ut i fra bilder og det de skriver i bloggen sin. Kjenner dere disse jentene i virkeligheten? Har de virkelig spiseforstyrrelse og er så dumme som dere skal ha det til? Er det virkelig en grunn til å hakke på dem bare fordi de gjør ting som ikke faller i smak hos dere?

Etter å ha skummet igjennom denne tråden virker det mest som om Nann-Rosita helt klart er en "dramaqueen" som slenger dritt om andre og rundt seg uten å tenke seg noe særlig om. Jeg vil nesten gå så langt å si at "du" virker ganske lite intelligent.

Til slutt vil jeg bare si at jeg er virkelig overrasket over at voksne mennesker kan henge ut tilfeldige mennesker og slenge dritt om dem helt uten grunn. La de leve sitt eget liv.

Jeg leser * Pumpe Snuppa * bloggen til tider og kan bekrefte at hun har økt i masse og ligger nogenlunde i kalorioverskudd. Slutt med påstandene om spiseforstyrrelse. Hun er en ganske søt og positiv jente, og gjennom alle matbildene på bloggen minner det meg faktisk om at sunn mat ikke alltid er kjedelig å spise.

Nå passer det nesten med et personalangrep siden alle har gjort det; Nann-Rosita, klapp for helvete igjen hønsehjerne.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: HJÆLP!!!!
« #29 : 01. februar 2009, 22:33 »
Synes de virket ganske flinke med kosten og trening jeg. At de er helvettes heite og viser det er et annet tema.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!