Skrevet av Emne: HJÆLP!!!!  (Lest 7922 ganger)

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: HJÆLP!!!!
« #30 : 02. februar 2009, 00:07 »
åH, .. ha...jeg må... ha....bare ...haha.....legge til denne...siden vi er inne på dette med blogger og ernæring også......bær med meg haha......dette var rett og slett for bra til å ikke dele :

http://helenegr.blogg.no/

Jenta er sikkert en søt og snill jente, for all del... . haha... og det står da NOE vettugt der... men hoho hahaha......epic failure på et par punkter Grin
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: HJÆLP!!!!
« #31 : 02. februar 2009, 00:17 »
Skjønner du:-) Faen, hva er det med disse damene og kostråd? Helene Rask my ass. Nå skal vel vi gutta snart få råd fra Jan Thomas hvordan vi skal fingerpule og nå vel. Helvete hvor forbanna jeg blir.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: HJÆLP!!!!
« #32 : 02. februar 2009, 00:21 »
Du leste det og, Baliba? Haha det gadd ikke jeg, ass.. Gira på å nevne noen hovedpunkter? (Epic fail osv)

Menneh.. skjønner ikka hva folk bitcher over, altså.. Feks hu her ser jo mange ganger bedre ut enn den gjengse chick.. Tongue


Og om det de skriver er så utrolig plagsomt... ja, da er det jo faktisk ikke verre enn å la være å klikke seg inn. Ser ikke helt problemet.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: HJÆLP!!!!
« #33 : 02. februar 2009, 00:25 »
Du leste det og, Baliba? Haha det gadd ikke jeg, ass.. Gira på å nevne noen hovedpunkter? (Epic fail osv)

Menneh.. skjønner ikka hva folk bitcher over, altså.. Feks hu her ser jo mange ganger bedre ut enn den gjengse chick.. Tongue


Og om det de skriver er så utrolig plagsomt... ja, da er det jo faktisk ikke verre enn å la være å klikke seg inn. Ser ikke helt problemet.

Dette er vel kanskje epic fail numero uno: - Husk og få litt fett, litt proteiner, og karbohydrater, men karbohydrater er det du skal ha minst av, og da helst av: kylling, fisk, kjøtt kun 1 dag i uken. Proteinene skal komme fra frukt og grønt. Forresten, hva mener hun med dette: ...men karbohydrater er det du skal ha minst av, og da helst av: kylling, fisk, kjøtt kun 1 dag i uken? Tror hun karbohydrater hovedsaklig finnes i kylling, fisk og kjøtt? Og skal dette, som hun tror inneholder karbohydrater, kun spises en dag i uka?

Proteiner skal komme fra frukt og grønt... De hadde ikke besøk av en kostholdsekspert, snarere en forbanna idiot. Evt. har hun misforstått alt som ble sagt... Jeg er åpen for begge forklaringene...

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: HJÆLP!!!!
« #34 : 02. februar 2009, 00:43 »
Poenget her er ikke at damene ikke er fine, men hva er denne greia med at Rask models damene plutselig skal flekse dobble biceps og gi kostråd samt utgi seg for å være fitness stjerner?

Kjøtthuene til Huge Heffner utga seg tross alt aldri ut for noe annet enn de egentlig var. Og hva er det egentlig de var?

Om det er slik at bf skal tiltrekke seg transseksuelle og playboymodeller fordi disse grupper liker fine badedrakter, ja da er sporten ille ute snart.

IntX

  • Gjest
Sv: HJÆLP!!!!
« #35 : 02. februar 2009, 00:44 »
Einar: Jepp , jeg er kjempemisunnelig på bleika hår og silikonpupper.
Jeg griner meg i søvn hver ENESTE natt ...
Naboene tror jeg er "rapunsel som gråter over tapet av prinsen" og ser snålt på meg i oppgangen hver morgen med et " der er hun som gråter seg i søvn,stakkars"-blikket.
Vet ikke helt om jeg skal tolke dette ironisk eller ikke. De fleste jentevennene mine kunne gjerne tenkt seg nybleiket hår og silikonpupper.

Angående bloggene som har blitt lagt ut i denne tråden så legger jeg merke til to typer blogging:
1 - Den selvsentrerte. Kun "meg, meg, meg."
2 - Dagboken. Bra innhold som skribenten kan kikke tilbake på i fremtiden.

Nann-Rosita, hva med Jannicke, samboeren til Arild Haugen. Hun skal gjøre seg sceneklar. Har du troen?

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

Sv: HJÆLP!!!!
« #36 : 02. februar 2009, 07:30 »
åH, .. ha...jeg må... ha....bare ...haha.....legge til denne...siden vi er inne på dette med blogger og ernæring også......bær med meg haha......dette var rett og slett for bra til å ikke dele :

http://helenegr.blogg.no/

Jenta er sikkert en søt og snill jente, for all del... . haha... og det står da NOE vettugt der... men hoho hahaha......epic failure på et par punkter Grin
Greit å få med i diskusjonen at denne jenta overhodet ikke har tenkt til å stille i fitness, men ønsker å bli Rask modell.
Og med 350 kalorier om dagen som hun spiser, så skjønner jeg godt at hun blander litt mellom karbo og protein hehe.

Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: HJÆLP!!!!
« #37 : 02. februar 2009, 08:41 »
Til tross for den nye rasismeparagrafen, så stemmer jeg for at vi her tillater ytringer i alle retninger.
For min del er det like greit å stille spørsmålstegne ved bimbofitness som det er å stille spørsmålstegn ved Gilberg sin overspising av meksikansk gryte.

Fyr løs, sier jeg! Smiley (gjerne på hverandre også!)

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: HJÆLP!!!!
« #38 : 02. februar 2009, 09:08 »
Du leste det og, Baliba? Haha det gadd ikke jeg, ass.. Gira på å nevne noen hovedpunkter? (Epic fail osv)

Menneh.. skjønner ikka hva folk bitcher over, altså.. Feks hu her ser jo mange ganger bedre ut enn den gjengse chick.. Tongue


Og om det de skriver er så utrolig plagsomt... ja, da er det jo faktisk ikke verre enn å la være å klikke seg inn. Ser ikke helt problemet.

her er vi enig.
Denne jenta er kanskje liten, men har veldig bra fysikk!
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: HJÆLP!!!!
« #39 : 02. februar 2009, 09:10 »
Poenget her er ikke at damene ikke er fine, men hva er denne greia med at Rask models damene plutselig skal flekse dobble biceps og gi kostråd samt utgi seg for å være fitness stjerner?

Kjøtthuene til Huge Heffner utga seg tross alt aldri ut for noe annet enn de egentlig var. Og hva er det egentlig de var?

Om det er slik at bf skal tiltrekke seg transseksuelle og playboymodeller fordi disse grupper liker fine badedrakter, ja da er sporten ille ute snart.


Kendra for fitness, selv om hun ikke lengre er hugh's kvinne. Wink
Er vi enige ?
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: HJÆLP!!!!
« #40 : 02. februar 2009, 13:28 »
Grin


Og et matbilde.


Det er sånn damene i mine øyne skal se ut, veldig pen dame det der:)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: HJÆLP!!!!
« #41 : 02. februar 2009, 13:34 »
åH, .. ha...jeg må... ha....bare ...haha.....legge til denne...siden vi er inne på dette med blogger og ernæring også......bær med meg haha......dette var rett og slett for bra til å ikke dele :

http://helenegr.blogg.no/

Jenta er sikkert en søt og snill jente, for all del... . haha... og det står da NOE vettugt der... men hoho hahaha......epic failure på et par punkter Grin

Ikke pen engang jo.
Sa brura

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: HJÆLP!!!!
« #42 : 02. februar 2009, 13:35 »
Det er sånn damene i mine øyne skal se ut, veldig pen dame det der:)

Problemet jeg har med denne typen damer er deres enorme narsissisme. De kan sikkert være både søte og snille, men når mesteparten av deres våkne tilstand brukes til å tenke ut hva de skal kjøpe av sminke, klær, sko etc mister jeg interessen umiddelbart. Ja, jeg ønsker selvsagt også en del materielle goder, men hverdagen min består ikke i av å ta sol, shoppe klær, sko og sminke samt ta bilder av meg selv i tide og utide. Jeg syns også det er synd at de fremstiller seg selv som noen relativt hjermedøde individer som drar av seg alt av klær for noen lusne tusenlapper uten å tenke på at det kommer et liv etter 30. Det er sikkert morsomt å få påspandert alt man kan tenke seg, men den livsstilen er fort en saga blott når man begynner å dra på årene. Kvinner som dette er "et anheng" - noe rike menn bruker som pynt når de er på byen. Gjensidig utnyttelse kan man kalle det, men det er uansett helt latterlig slik jeg ser det.

Jeg hadde sikkert ikke hatt sjanse på denne typen damer uansett, men det er igrunn like greit da det er gjensidig. Sikkert morsomt for en kveld eller en kortere tidsperiode, men jeg kan ikke se for meg at dette er gode koneemner. Når det som opptar dem mest er overfladiske, materielle goder tror jeg neppe de egner seg til noe annet enn å pryde en forside eller et (bil)panser. Jeg er klar over at jeg generaliserer nå, men det ville selvsagt ikke vært gjennomførbart å nevne de med navn og gi hver og en en karakteristikk. Det er prisen for å kalle seg glamourmodell...

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget TBakk

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

Sv: HJÆLP!!!!
« #43 : 02. februar 2009, 19:55 »
Og jeg blir kåt.
hahahaha you made me laugh..

Er dette så dumt da? ;o
21år
189cm
85kg
BMI ca 23.

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: HJÆLP!!!!
« #44 : 07. februar 2009, 11:54 »
åH, .. ha...jeg må... ha....bare ...haha.....legge til denne...siden vi er inne på dette med blogger og ernæring også......bær med meg haha......dette var rett og slett for bra til å ikke dele :

http://helenegr.blogg.no/

Jenta er sikkert en søt og snill jente, for all del... . haha... og det står da NOE vettugt der... men hoho hahaha......epic failure på et par punkter Grin
er det x-en din?? hehe

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!