Skrevet av Emne: .  (Lest 2331 ganger)

Lavendel

  • Gjest
.
« : 02. februar 2009, 20:42 »
-

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Kosttilskudd på fly.
« #1 : 02. februar 2009, 20:46 »
Om det ikke blir merket på metalldetektoren så regner jeg med at det går greit... Om du ikke er maks uheldig og blir sjekka uansett Smiley
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget ballehans

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 577

Sv: Kosttilskudd på fly.
« #2 : 02. februar 2009, 20:48 »
alt som er lov i norge går bra... tross alt bare mat. men ikke prøv prohormoner eller noe annet tull.

23 år gammel
190 cm høy og ganske lett ~ 93 kg
165-145-250 rå på stevne 105,4 kg kroppsvekt

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=77168.0</br>

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Kosttilskudd på fly.
« #3 : 02. februar 2009, 20:51 »
Og ikke åpne boksene.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget KristianO

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 135
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 135

Sv: Kosttilskudd på fly.
« #4 : 02. februar 2009, 21:06 »
Du burde legge det i små plastposer, spess hvis pulveret er hvitt! Eventuelt litt større poser med litt gaffa tape rundt. Det er det de pleier på film, så burde funke i Norge.

Utlogget TravelMate

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 49
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 49

Sv: Kosttilskudd på fly.
« #5 : 03. februar 2009, 00:51 »
Du får faen ikke lov å ha med deg en flaske vann inn i terminalen...
du kan alltids prøve å ta det med deg i noen søte poser, men min tid som stuer på flyplassen har lært meg at security i europa er crazy...

fort gjort at du blir dratt inn på bakrommet, for å få en hånd opp i ræva, for å sjå om du har noe caseinpulver gjemt der også  what

stapp pulveret i den innsjekka bagasjen, kjøp en proteinbar å fem, og håp du ikke blir stoppet i tollen i norge  Wink

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: Kosttilskudd på fly.
« #6 : 03. februar 2009, 06:17 »
Metall detektor??? 

De har avansert utstyr for å se konsistenser som nettopp -Pulver-!!! De ser spes etter det, og får se veldig mye av det om du har med en bøtte eller 2. De vil sikkert se bøtten fysisk, men det er ikke første tilfelle så det går bra, men du kan godt informere om det med en gang, så slipper du flauser når de skal ha tak i deg for å overvære en evt undersøkelse av bag.
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Kosttilskudd på fly.
« #7 : 03. februar 2009, 06:49 »
fort gjort at du blir dratt inn på bakrommet, for å få en hånd opp i ræva, for å sjå om du har noe caseinpulver gjemt der også  what

Vel, da har du neppe jobbet lenge som stuer, ellers er det noe som har lurt deg "godt".... Wink

Men ellers er vi enige, sikkerheten rundtom er stort sett streng, og praktiseres også forskjellig fra flyplass til flyplass.

Skulle jeg hatt med dette selv hadde jeg sendt uåpnede bokser som bagasje og ikke som en del av håndbagasjen.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget TravelMate

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 49
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 49

Sv: Kosttilskudd på fly.
« #8 : 03. februar 2009, 09:05 »
Vel, da har du neppe jobbet lenge som stuer, ellers er det noe som har lurt deg "godt".... Wink

Men ellers er vi enige, sikkerheten rundtom er stort sett streng, og praktiseres også forskjellig fra flyplass til flyplass.

Skulle jeg hatt med dette selv hadde jeg sendt uåpnede bokser som bagasje og ikke som en del av håndbagasjen.

Enig der. send det i håndbagasjen, helst uåpnet. blir du tatt, skal nok tollen ta sine analyser for å forsikre seg om at det er det du sier det er. Ikke alle som er så godtroende til folk, forsåvidt forståeligt når man kommer med mye pulver i en åpnet boks. kan være mye forskjellig det vettdu Wink

Utlogget TravelMate

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 49
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 49

Sv: Kosttilskudd på fly.
« #9 : 03. februar 2009, 15:32 »
Er jo forsåvidt lovlig, men ville sjekket det inn som bagasje... Når reiser du? kan sjekke det opp med securitas når jeg skal på jobb i morgen, hvis du ikkje har reist da...?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Kosttilskudd på fly.
« #10 : 03. februar 2009, 15:34 »
I utgangspunktet er det ikke noe problem å ha med. Problemet oppstår når du har en boks som er åpnet, for hva er egentlig innholdet? Henger de seg først opp i det så er det uansett du som har problemet, og det er det sjelden verdt.... what
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Kosttilskudd på fly.
« #11 : 03. februar 2009, 18:07 »
Det går nok fint, mest sannsynlig. Men jeg var nylig i London der det var ei meget sint gammel kjærring som ikke fikk med medisinene sine fordi hun ikke hadde resept på de.... Forstå det den som vil, men man har egentlig ikke så mye man skulle ha sagt når alt kommer til alt.... what
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!