Skrevet av Emne: "Fersk" innen trening og trenger litt veilledning...  (Lest 2972 ganger)

Utlogget TAO30

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Long time no see...

Da har jeg kun en trening igjen i Grunnprogrammet... Føler at jeg i enkelte øvelser løfter og løfter uten at jeg blir skikkelig sliten etterpå...

Noen tall før og nå så langt:
-Knebøy 60/120 i dag (med belte, var noe helt annet enn uten!)
-Markløft strak rygg 30/60 (har tatt 80 også, men føler dette er en litt "farlig" øvelse om den ikke tas riktig, så jeg har ikke økt denne siden uke 3. Kun økt antall reps.
-Skråbenk liten skrå 12/24 i dag, har blitt en god øvelse for meg!
-Nedtrekk smalt grep 30/65, digg øvelse!!
-Roing bredt grep, har ike fått trent denne skikkelig, har trent opptrekk over benk med 30 kg manual, den lager et "helvete" triceps og lats dagen etter i alle fall... :-D
-Arnoldpress: 10/22,5
-Bicepscurl i skråbenk: 8/14, føler ikke denne funker noe skikkelig! så hender jeg kjører stank med 30 kg i tillegg
-Franskpress i skråbenk: Får ikke denne øvelsen til skikkelig med manualer, kjører med stang liggende på rygg i stedet, begynte med 12 kg, trener nå med 30.

I tillegg har jeg kjørt endel på beinpress, og persa her om dagen med 280 kg, så det hjelper på! Hadde da også trent knebøy først, så har et mål om å klare 300 innen en måned.

Noen som har kommentarer til vektøkningen her? Har kjørt på med proteinshake i ca 4 uker, og kreatin i snart 2.

Utlogget TAO30

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Kommentarer anyone?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!