Skrevet av Emne: Velltrent til Sommeren..:)  (Lest 2077 ganger)

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 961
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 961

Sv: Velltrent til Sommeren..:)
« #15 : 10. februar 2009, 18:40 »
I think you get my point, tho you reeeeeeally want to help him on his way to underweight...

Ja faktisk. Jeg har selv tenkt å komme under 10-tallet i kroppsfett.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget 0leMartin

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

  • I Came - I Saw - I Conquered.
Sv: Velltrent til Sommeren..:)
« #16 : 10. februar 2009, 18:50 »
Jeg vill ikke nødvendigvis ned i vekt ;P, vil bare få mer markerte/litt større muskler.., + jeg har veldig god forbrenning.. Tongue 8-9ende satt jeg bare spilte cs og spiste godteri/potetegull (mye ting som er usunt fett i) og la nesten ikke på meg, + var ikke noe aktivitet da Tongue  Ville egentli bare ha litt tips til å få større/mer markerte magemuskler osv.. Tongue

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 961
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 961

Sv: Velltrent til Sommeren..:)
« #17 : 10. februar 2009, 18:55 »
Blir du tynnere blir du mer markert og visuelt sett større. Betydelig større.

Men du kan f,x ligge i kaloriunderskudd de dagene du ikke trener styrke og overskudd de dagene du gjør det?
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 154
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 154

Sv: Velltrent til Sommeren..:)
« #18 : 10. februar 2009, 19:31 »
du KAN IKKE se betydelig større ut når du er drittliten til å begynne med mr.arnold.

det vet du også. ja jeg vet du kveruvlerer bare for the hell of it, men alikevell.

Utlogget MarreLom

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 382
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 382

  • I'm gonna win. There's no way I'm goin' down.
Sv: Velltrent til Sommeren..:)
« #19 : 12. februar 2009, 23:36 »
La oss si det sånn: blir man tynnere og man går med en stram skjorte så ser man ikke større ut enn visst man e "feit" eller "stor" og går med samme skjorten.. Da ser man selvsagt større ut som feit. Men man blir mer markert om man tar av, det sier jo seg selv. ettersom man trener selvsagt.. Konklusjon: Man ser bedre ut som mer markert eller tynnere, men man ser ikke nødvendigvis større ut!
Alder: 20
Benkpress: 145kgx1
Markløft: 180kgx1
Knebøy: 140kgx1
Karate: Wado Ryu - 9 år
MMA: Intermediate
Muay Thai: Beginner

Nå pause fra kamsport trening ettersom jeg er på vei inn i millitæret
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87205.msg1265953#msg1265953

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 961
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 961

Sv: Velltrent til Sommeren..:)
« #20 : 13. februar 2009, 10:08 »
Ikke med skjorte på, nei, den er grei. Men det sier seg sjøl også da.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Gå til:  

Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?
Dette programmet er perfekt for hjemmetrening eller hvis du har dårlig tid.

Hvordan få mer ut av markløft?

Trening27.05.202040

Slik får du mer ut av markløft.
Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.