Skrevet av Emne: Bra trening for meg?  (Lest 2933 ganger)

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Bra trening for meg?
« #15 : 09. februar 2009, 17:44 »
Ta en titt innom loggen min for tips som kanskje kan hjelpe deg med motivasjonen Cheesy
Bra tips.. La oss alle gå inn på loggen til en gutt som sier han brukte bol som advokat-faren hans kjøpte til han i bursdag presang. dette kjøpte faren av en av sine nære venner som sa det var en bra multivitamin. Hvem blir ikke motiverte av å lese dette? Spessielt siden det er basert på en ikke sann historie. Herregud fatte ikke korfor eg ser på youtube klipp før trening egentlig.. :S Bør jeg jo bare lese loggen te EvenTrener. Nok til å provosera kem så helst det ihvertfall...

Utlogget -Johan-

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 750
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 750

Sv: Bra trening for meg?
« #16 : 09. februar 2009, 17:48 »
Jaja, det er jeg også enig i ! Men at 50 situps gir den samme belastningen på ryggraden, som 50 reps x 50 kg med så krum rygg som mulig i markløft, er bare tull.

Det har jeg ikke sagt:) Men det er ikke vit så diskutere en gang, fordi det beste vil uansett være å la være både utallige sit-ups og mongolide markløft

Utlogget EvenTrener

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 216
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 216

Sv: Bra trening for meg?
« #17 : 09. februar 2009, 17:49 »
Bra tips.. La oss alle gå inn på loggen til en gutt som sier han brukte bol som advokat-faren hans kjøpte til han i bursdag presang. dette kjøpte faren av en av sine nære venner som sa det var en bra multivitamin. Hvem blir ikke motiverte av å lese dette? Spessielt siden det er basert på en ikke sann historie. Herregud fatte ikke korfor eg ser på youtube klipp før trening egentlig.. :S Bør jeg jo bare lese loggen te EvenTrener. Nok til å provosera kem så helst det ihvertfall...

Prøver bare å hjelpe gutten, og så kommer du med dine slibrige komentarer igjen Widding. Det synes jeg faktisk du bør holde deg for god til.

Utlogget EvenTrener

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 216
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 216

Sv: Bra trening for meg?
« #18 : 09. februar 2009, 17:50 »
Det har jeg ikke sagt:) Men det er ikke vit så diskutere en gang, fordi det beste vil uansett være å la være både utallige sit-ups og mongolide markløft

Hahaha, ja enig der Tongue

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Bra trening for meg?
« #19 : 09. februar 2009, 17:56 »
Prøver bare å hjelpe gutten, og så kommer du med dine slibrige komentarer igjen Widding. Det synes jeg faktisk du bør holde deg for god til.
Når du innrømmer du har fortalt løgn.. eller viser blodprøver så får du hvertfall delvis respekt fra min side.. men før det komme ikke til å være BFF med deg

Utlogget Rocky-Balboa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 548
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 548

Sv: Bra trening for meg?
« #20 : 09. februar 2009, 17:56 »
Frokost (08) 2 grove skiver + 4 dl melk + skinke (lett)
Lunsj (11): 2 grove skiver med skinke + 5 dl litago
Middag (14-15): Det som blir lagt (spaghetti, kylling, fisk, kjøtt)
Etter trening: 50 gram havregryn + 3 dl melk
Kveldsmat: 300-400 gram kylling + vann.


Dette er det kjappe som jeg lagte meg for 10 minutter siden. Vet ikke hvordan det er til deg, du får regne ut hvor mye kalorier du forbrenner daglig, å gjøre slik at du går i underskudd med 500-800 kcal hver dag. Smiley
Bildelogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=103777.msg1572196;topicseen#new

The pain you feel today will be the strength you feel tomorrow

Utlogget EvenTrener

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 216
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 216

Sv: Bra trening for meg?
« #21 : 09. februar 2009, 17:57 »
Kosthold ja. Du kan jo starte dagen med shake som du liker. Bland i det du synes er godt, f.eks ; Melk, bananer, 2 egg, sjokoladesaus (bare litt :p), druer, appelsin. (kan også være lurt med havregryn.) så kjører du dette i mikseren og drikker det etterpå, er riktig så godt Smiley deretter kan du jo spise fisk, f.eks tunfisk. inneholder mye protein og myse. Makrell i tomat kan du ha på brødskiva, og knekkebrød kan funke hvis du skal være i kaloriunderskudd. Håper du ble noe klokere Smiley

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Bra trening for meg?
« #22 : 09. februar 2009, 18:12 »
Kosthold ja. Du kan jo starte dagen med shake som du liker. Bland i det du synes er godt, f.eks ; Melk, bananer, 2 egg, sjokoladesaus (bare litt :p), druer, appelsin. (kan også være lurt med havregryn.) så kjører du dette i mikseren og drikker det etterpå, er riktig så godt Smiley deretter kan du jo spise fisk, f.eks tunfisk. inneholder mye protein og myse. Makrell i tomat kan du ha på brødskiva, og knekkebrød kan funke hvis du skal være i kaloriunderskudd. Håper du ble noe klokere Smiley
Myseprotein i tunfisk???  Skeptisk..
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Rocky-Balboa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 548
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 548

Sv: Bra trening for meg?
« #23 : 09. februar 2009, 18:14 »
Kosthold ja. Du kan jo starte dagen med shake som du liker. Bland i det du synes er godt, f.eks ; Melk, bananer, 2 egg, sjokoladesaus (bare litt :p), druer, appelsin. (kan også være lurt med havregryn.) så kjører du dette i mikseren og drikker det etterpå, er riktig så godt Smiley deretter kan du jo spise fisk, f.eks tunfisk. inneholder mye protein og myse. Makrell i tomat kan du ha på brødskiva, og knekkebrød kan funke hvis du skal være i kaloriunderskudd. Håper du ble noe klokere Smiley

Det er jo mye mer energi i knekkebrød enn i vanlig brød...?
Bildelogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=103777.msg1572196;topicseen#new

The pain you feel today will be the strength you feel tomorrow

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Bra trening for meg?
« #24 : 09. februar 2009, 18:28 »
Det er jo mye mer energi i knekkebrød enn i vanlig brød...?
Slikt varierer såklart.
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Prodex

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 29

Sv: Bra trening for meg?
« #25 : 09. februar 2009, 18:48 »
altså jeg ska ha en shake til frokost? eller shake og havegryn? åsså yil lunsj så har jeg 2skiver med makrell? åsså middag har jeg det som bli lagt? og etter treing havregryn? og kvlfd 2 skiver me makrell i tomat?
Kosthold ja. Du kan jo starte dagen med shake som du liker. Bland i det du synes er godt, f.eks ; Melk, bananer, 2 egg, sjokoladesaus (bare litt :p), druer, appelsin. (kan også være lurt med havregryn.) så kjører du dette i mikseren og drikker det etterpå, er riktig så godt Smiley deretter kan du jo spise fisk, f.eks tunfisk. inneholder mye protein og myse. Makrell i tomat kan du ha på brødskiva, og knekkebrød kan funke hvis du skal være i kaloriunderskudd. Håper du ble noe klokere Smiley

Utlogget EvenTrener

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 216
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 216

Sv: Bra trening for meg?
« #26 : 10. februar 2009, 00:46 »
Dette foreslår jeg til deg :

Frokost - shake bestående av 7dl melk, 1 banan, 2 egg, (sjokoladesaus velger du selv), 7 druer, en halv appelsin, og 80 gram havregryn. Dette kjører du i mikseren.

Lunsj - En tunfiskboks med 150 gram ris. Her kan du ha på grillkrydder eller lignende for smak.
I tillegg til dette kan du spise en banan, evt. et eple.

Mellommåltid - 2/3 knekkebrød med makrell i tomat.

Middag - Kylling/fisk/kjøtt/sjømat (dette velger du selv, men pass på å få i deg nok proteiner.)

Mellommåltid - Knekkebrød med makrell i tomat, evt. tunfisk og ris igjen.

Kveldsmat - Knekkebrød/brødskive med skinke/makrell i tomat + litt frukt.

I tillegg til dette må du drikke mye vann! Smiley

Dette kan du gjøre hver dag, og bytte ut litt hvis det blir for ensformig. Men funker som bare det hvis man vil ned i vekt, og maten er god i tillegg Smiley

Utlogget Prodex

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 29

Sv: Bra trening for meg?
« #27 : 10. februar 2009, 12:28 »
Dette foreslår jeg til deg :

Frokost - shake bestående av 7dl melk, 1 banan, 2 egg, (sjokoladesaus velger du selv), 7 druer, en halv appelsin, og 80 gram havregryn. Dette kjører du i mikseren.

Lunsj - En tunfiskboks med 150 gram ris. Her kan du ha på grillkrydder eller lignende for smak.
I tillegg til dette kan du spise en banan, evt. et eple.

Mellommåltid - 2/3 knekkebrød med makrell i tomat.

Middag - Kylling/fisk/kjøtt/sjømat (dette velger du selv, men pass på å få i deg nok proteiner.)

Mellommåltid - Knekkebrød med makrell i tomat, evt. tunfisk og ris igjen.

Kveldsmat - Knekkebrød/brødskive med skinke/makrell i tomat + litt frukt.

I tillegg til dette må du drikke mye vann! Smiley

Dette kan du gjøre hver dag, og bytte ut litt hvis det blir for ensformig. Men funker som bare det hvis man vil ned i vekt, og maten er god i tillegg Smiley
Tusen takk:D da tror jeg at jeg har fått svar på det meste jeg villa ha svar på:D
Takk til alle som har komt med svar:D

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!