Skrevet av Emne: DC DVD anbefales  (Lest 11597 ganger)

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

DC DVD anbefales
« : 18. desember 2007, 23:37 »
http://jasonwojo.com/dvd.html


Med dagens dollarkurs, små penger for en 3 timer lang dvd med den perfekte DC trenings info, og mye alternative øvelser og stretches som ikke altid er like lette å forstå utifra tekst.

Den koster mindre en 1-2 uker med proteinpulver , og kan gi deg langt bedre resultater biggrin

Har selv trent dette i 1,5 år nå, og det var kanskje ikke så veldig mye nytt jeg lærte av den utover de nye øvelsen, men en bekreftelse på at jeg har gjordt det meste riktig. 

inneholder,  en visning av en a og b trening, pluss en gjennomgang og forklaring av programoppsett med tekst på skjermen (gull verdt for dc newbs)   intervjuer, mat på dc, gode råd og alternative sære  og uvanlige øveleser.

anbefales. Grin

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: DC DVD anbefales
« #1 : 09. januar 2008, 12:10 »
Ja jeg fikk den et par dager etter han begynte å sende ut. Veldig fin basic info fra Wojo på den. Absolutt fin for DC nybegynnere og for veteraner som har bedrevet det et par år, men kanskje har gått glipp av et par ting.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: DC DVD anbefales
« #2 : 09. januar 2008, 12:26 »
Har selv kjøpt den, og synes det var blandt de bedre treningsvideoene jeg har sett så langt. Enkelt og greit forklart uten for mye dill.
Jason svarte også raskt og hyggelig på detaljspørsmål jeg hadde knyttet til opplegget mht å bruke det ut fra mitt utgangspunkt.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: DC DVD anbefales
« #3 : 14. januar 2008, 13:19 »
Kult å høre at flere av de mere erfarne gutta her har kjøpt den.  Tror nok du er mere moden for 3 dagers splittet Tricepsman.

lurer litt på å hoppe over til det nå mot sommern for å få litt flere kortere økter i uka, mer ork til kardio og litt finpuss her og der.  Har trent 2 dagersen i 1,5 år nå..

ps. Justin Harris sin video viser 3 dagers split,  pluss en del widowmakers( den er lett å google fram hvis man vil) ikke så dum den heller, men ser ikke på

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: DC DVD anbefales
« #4 : 07. februar 2008, 17:05 »
Hvis jeg bestiller den i dag? Når sånn ca tror dere jeg får den...?

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: DC DVD anbefales
« #5 : 10. februar 2008, 21:33 »
ca 12-14dager...bestilte min før jul, tok 22dager.. men julepost veit du..-

Utlogget firefireto

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 130

Sv: DC DVD anbefales
« #6 : 07. oktober 2008, 10:47 »
så dette er en DVD som du vil annbefale meg om å kjøpe når jeg lurer på og begynn med DC?

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: DC DVD anbefales
« #7 : 07. oktober 2008, 17:54 »
så dette er en DVD som du vil annbefale meg om å kjøpe når jeg lurer på og begynn med DC?

Nå har jeg vært så uheldig å ikke fått sett denna DVDen ennå. Men om han kjører et induviduelt opplegg han har lært av Dante så er det vel ikke så lurt å følge den slavisk.

Tror han kjører 3 splitten forresten. Selvom 2 splitten er bedre, eneste fordelen med 3 splitten er at det er lettere å jobbe med svakere muskelgrupper på 3 splitten.

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: DC DVD anbefales
« #8 : 04. februar 2009, 09:51 »
Den DC dvd`n er en opplæringsdvd i to dager splittet og ikke sånn Jason Wojo trener til vanlig.  Den tar for seg all detaljer og er er ca 3-4 timer...   
Perfekt for DC newbies. Bare å kjøpe... Jeg trente DC nesten ett år før jeg fikk den, så det var lite annet enn en bekreftelse på at jeg gjorde det så og si alt riktig... men så har jeg lest om trening i 15år, så da blir man vant til å lese først, og sette ting ut i praksis uten filmer..

Du vil f.eks finne ut at de ikke trener så strikt eller sakte som det står på papiret, men mere hva man skal i praksis... rolig og kontrollert..

Derimot David Henry eller Justin Harris videoen er ikke fult så egnet da de viser eget opplegg og annet tjafs.. Men fin for de som vil kjøre 3 dagers splitt eller bare ha ideer til sære øvelser man vil bruke til sitt vanlige treningsopplegg..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!