Skrevet av Emne: Mitt dc opplegg å syn på dc  (Lest 6304 ganger)

Utlogget bergenser_86

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 25

Mitt dc opplegg å syn på dc
« : 20. februar 2009, 14:58 »
Hei dere som vil lese dette.
Jeg har nå lest masse ting om dc å spurt mange om dc trening.
Det jeg har komt frem til er det at det er et veldig bra opplegg.Jeg vill nok aldri gå til bake til typisk bodybuilder splitter.
Men noe som er trist er det at er lite å avangsert infom dc,her å der på nette.
Jeg som har prøvd å lese meg grønn i trynet ang info om dc,føler jeg som ikke vent godt nok om  dc.
Kankje det er meningen å.

Jeg selv har prøvd dc 2splitten å må være ærlig å si det at den ble for tung for meg.
Så jeg tenkte å gå over til 3 splitten å teste om jeg klarte den bedre.
Jeg er også fornøyd med med min muskel masse nå,å vill begynne å fikse lit på symretrien min.
Men igjen,  er det heller ikke så sinsykt masse info på nette ang dette. Å masse forskellige meninger om dette med muskler som henger igjen å widowmaker som skal hjelpe mot dette.
Så står litt fast igjen.

Vill nå sitte opp mine svakheter som er: framside lår- baksidelår- legger-rygg bredde å tykelse- øvre bryst- bakside skulder å sideskulder.

Min splitt vill se ut som dette :

Dag 1legger-baksidelår-framsidelår
Stående leggpress rp+ widowmaker20reps
lårcurls rp+ widowmaker20reps
knebøy 1settpå


Gå til:  

Her er 10 sunne matvarer med mye protein som garantert vil gi deg protein av høy kvalitet.

Slik bør du trene leggene dine

Trening17.09.2019577

Don't skip leg day! Slik bør du trene leggene dine.

Sunn banansplitt

Kosthold16.09.2019696

Er du glad i banansplitt? Prøv denne.

Triggerpunkter

Trening15.09.2019396

Sliter du med såre punkter i muskulaturen din?

Program for muskelvekst

Trening14.09.2019303

Styrk kroppen i 2015.