Skrevet av Emne: Problem!  (Lest 1953 ganger)

Utlogget Ghettobooy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Problem!
« : 20. februar 2009, 00:44 »
Hallo Smiley
Det er sånn at jeg nettopp har begynt å trene på Elixia. Og jeg har ingen anelse hvorfor men plutselig så blir jeg jævlig flau og bare går i dusjen så rett hjem.
Sånn som idag så skulle jeg dit og rett før så så jeg inn vinduet og det var stapp fult av folk. Noen som har noen råd? Jeg tenkte kanskje at hvis jeg hadde musikk på så ville jeg ikke tenk så mye på noe annet .. ?
Jeg har ingen anelse om hva som er galt.
Råd?  what

Protein1991

  • Gjest
Sv: Problem!
« #1 : 20. februar 2009, 00:54 »
Hvorfor plasserte du dette inlegget under "Bilder av medlemmene" ?

Grunden at du er flau kan være fordi du har liten selvtillit fra før?
Litt tid på gymet vil gjøre at du snart vil få litt bedre selvtillitt tror jeg. Eller så kan du trene hjemme i starten, så du kommer på gymet og løfter litt bedre enn hva du ellers ville gjort.

Har du noe fortid med dårlig selvtillit? Hvor gammel er du?

Protein1991

  • Gjest
Sv: Problem!
« #2 : 20. februar 2009, 00:54 »
...eller så kan du bare tenke "Fuck it". Gå rett inn og bare konse på løftinga  Wink

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Problem!
« #3 : 20. februar 2009, 00:58 »
Du lider vel av Sykdommen Angst da Tongue  Dra til legen så får du medisiner.

Protein1991

  • Gjest
Sv: Problem!
« #4 : 20. februar 2009, 01:00 »
Du lider vel av Sykdommen Angst da Tongue  Dra til legen så får du medisiner.
Piller er tingen eller? Tongue
Jeg tror han rett og slett lider av ekstremt dårlig selvtillit. Dette bør han helst gjøre noe med selv, og hvis ikke det; kommer menn i hvite frakker med tvangstrøye og henter han!!

Utlogget Bodybuilder

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 458
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 458

Sv: Problem!
« #5 : 20. februar 2009, 01:06 »
Piller er tingen eller? Tongue
Jeg tror han rett og slett lider av ekstremt dårlig selvtillit. Dette bør han helst gjøre noe med selv, og hvis ikke det; kommer menn i hvite frakker med tvangstrøye og henter han!!
Herregud! Har han skikkelig angst så er det ikke bare å tenke slik som du sa lenger opp her sjønner du.

Fins medisiner som er forebyggene og som tar knekken på angsten over tid, trenger ikke være noe "resten av livet opplegg"

Protein1991

  • Gjest
Sv: Problem!
« #6 : 20. februar 2009, 01:09 »
Herregud! Har han skikkelig angst så er det ikke bare å tenke slik som du sa lenger opp her sjønner du.

Fins medisiner som er forebyggene og som tar knekken på angsten over tid, trenger ikke være noe "resten av livet opplegg"
Jeg kan være enig med deg her.
Slik som han beskriver det er det faktisk en ganske alvorlig angst han har, så ditt råd var egentlig ikke så langt ute på jordet Wink

Men han får lese rådene våres og tenke nøye igjennom om han trenger profesjonell hjelp, eller bare litt selvdisiplin.

Utlogget Ghettobooy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Problem!
« #7 : 20. februar 2009, 10:30 »
Er straks 16. Og beklager for at jeg tokk denne tråden på Bilder av medlemmen (har ingen anelse hvorfor). Men skal snakke med en lege så får vi se.
Tusen takk for hjelpa Cheesy

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Problem!
« #8 : 20. februar 2009, 10:39 »
Høres ut som du har dårlig selvtillit..  Bare å kjøre på, ingen som er bedre enn deg på Elixia Smiley
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget krissmp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 233
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 233

Sv: Problem!
« #9 : 20. februar 2009, 11:11 »
Er vel mange som føler folk ser på dem på gymmet og slikt det første gangene. Det som kan hjelpe veldig er å ta med ein kamerat eller trene på tider det er lite folk gjerne begge deler. Nå vet eg ikkje hvordan du har det eller din situasjon er, men tror ikkje eg hadde gått til legen. Du kan jo kanskje snakke litt med helsesøter. Smiley

Utlogget Ghettobooy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Problem!
« #10 : 20. februar 2009, 23:20 »
Vell. Jeg tror det er mest det at jeg tar jævlig lite i alt (tenker på .. jah. Benk og sånt). Men jeg skal prøve å drite i det og fokusere på at jeg skal greie 100kg til sommern. Da har jeg hvertfall økt en del! 

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Problem!
« #11 : 21. februar 2009, 18:20 »
hva så om du tar lite?

tror du serriøst noen der inne gidder bruke tid av sitt liv på å se på deg trene?
en smule innbilsk.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Problem!
« #12 : 21. februar 2009, 20:06 »
Nå skal jeg si deg noe; alle de andre som er der for å trene bryr seg faktisk ikke om hvor mye du løfter. Mange der jeg trener er mye sterkere enn meg og mye større, men jeg bryr meg ikke om hvor mye de løfter og de bryr seg ikke om hvor mye jeg løfter. Folk er der for å trene og ikke se hva andre klarer, for  så baksnakke dem etterpå.

Vær sikker på deg selv og vær klar over at alle ikke ser på deg og ingen bryr seg egentlig i at du er der eller ikke. Folk er der for sin egen skyld og for treningen sin, man kan ikke bry seg mindre om andre som er der. Slapp av og fortsett og tren.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!