Skrevet av Emne: Martin123 = daff  (Lest 2816 ganger)

Utlogget Martin123

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 72

Sv: cardio/styrke
« #15 : 23. februar 2009, 21:53 »
Enda to flotte linker, tusen takk! Cheesy

Det som er problemet; jeg har ingen mulighet til å mekke noen form for kylling \ pasta \ potet osv før når jeg kommer hjem fra trening (19:00 tia), fram til da er jeg fortsatt clueless på hva jeg skal spise..

Tenker noe i duren med dette;

Frokost; Egenlaga shake bestående av; 50-100g havregryn, 3-5dl lettmelk, 1boks tunfisk, 1-2 egg (mellom 07:00 - 08:00)

Skolemåltid 1: 2-3 skiver / knekkebrød med ost, skinke og annet digg (mellom 11:00 - 12:00)

Skole-mellommåltid 2: Mandler / frukt (mellom 13:00-15:00)

Før trening: Kreatin, noen skiver / knekkebrød da og (?) (mellom 15:00 - 16:00)

Etter trening: Kreatin, noen skiver / knekkebrød (?) (mellom 18:00 - 19:00)

Middag: Hva mamma lager, kjøtt / fisk. (mellom 19:00 - 21:00)

Kvelds: Rester fra middagen, evt knekkebrød / noen skiver med ost, skinke, makrell osv. Hva enn jeg har Smiley (mellom 19:00 - 22:00, spørs på når middagen er)

Ser at det blir lite pause mellom spisinga, veit ikke om dette er negativt?


Satt også å tenkte på noe for litt sia.. Den gerilja cardio greia skal utføres 3 ganger i uka, sant? Merka idag at jeg var så sliten etter cardio'n at jeg ikke klarte å gjennomføre resten av økta mi (rygg og biceps). Kan selvfølgelig ha noe med at jeg hadde spist veldig lite + sovet veldig dårlig å gjøre. Skal kjøre øktene som vanelig resten av uka å se hvordan det går.. Om det går dårlig tror jeg at jeg skal gjøre noe i duren med;

Mandag; Cardio
Tirsdag; rygg, biceps og mage
Onsdag; Cardio
Torsdag/Fredag; bryst, triceps, skuldre, legger og lår
Lørdag/Søndag; Cardio

På den måten får jeg gjennomført styrke treninga og cardio'n.

Hva tror du / dere som sitter å leser, om det er noen som gjør det.. Smiley



ang. honnør greia; står ikke "Gi honnør" til deg, men til alle andre - peiling på hvorfor?

edit; fant ut hvordan nå! fikk du den? : >

Utlogget RattenTatten

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 156

Sv: cardio/styrke
« #16 : 23. februar 2009, 22:08 »
Ser greit ut, men du liker ikke å koke egget ditt om morgen istedet da Tongue ?

Og greit med en proteinshake etter trening sammen med kreatinet Smiley

Tenk deg at du skal ha i deg ca. 186g - 279g proteiner hver dag ! Hvis du ligger inni der ett sted er du på god vei !

Treningsopplegget ser bra ut, men jeg merker selv forskjellen på en dag hvor jeg har sovet godt og spist godt i forhold til det motsatte. Prøv å følg kostholdsopplegget og MINST 7 timer med søvn hver natt !
Da merker du forskjell + At kondisjonen kommer seg etterhvert Smiley



ang. honnør greia; står ikke "Gi honnør" til deg, men til alle andre - peiling på hvorfor?

edit; fant ut hvordan nå! fikk du den? : >

hehe, ja tusen takk
Mål:

Kroppsvekt i Benkpress - 80kg
1,5x kroppsvekt i Knebøy - 120kg
2x kroppsvekt i Markløft - 180kg

Langt å gå! Men noen mål må man jo ha!

Min treningslogg, ta en titt da for svarte!! Tongue

Utlogget Martin123

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 72

Sv: cardio/styrke
« #17 : 23. februar 2009, 22:23 »
Ser greit ut, men du liker ikke å koke egget ditt om morgen istedet da Tongue ?

hehe, helst ikke :p går fortere å få ned to egg, syns ikke smaken er så værst heller..

Når det kommer til proteinshakes; hvor er det billigst, og som ikke smaker så alt for værst da? nekter å kjøpe proteinfabrikken sin sjokoladeshake hvertfall, den spyr jeg av! :p

Utlogget RattenTatten

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 156

Sv: cardio/styrke
« #18 : 23. februar 2009, 22:36 »
Hehe, ja smaken er som baken. Jeg liker den ihvertfall, men se litt rundt på forumet her. Du finner mye nyttig da Smiley
Mål:

Kroppsvekt i Benkpress - 80kg
1,5x kroppsvekt i Knebøy - 120kg
2x kroppsvekt i Markløft - 180kg

Langt å gå! Men noen mål må man jo ha!

Min treningslogg, ta en titt da for svarte!! Tongue

Utlogget Martin123

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 72

Sv: cardio/styrke - oppdatert
« #19 : 28. februar 2009, 19:51 »
Noen som hadde gidda tatt en nærmere titt på det jeg skreiv om kosthold oppi her? evt sette opp noe som jeg enkelt kan lage til å ha med på skolen (vil si at jeg ikke kan mekke kylling, kjøtt osv)..

Og!: er den shaken jeg lager bra når jeg vil ned i fett?

"Egenlaga shake bestående av; 50-100g havregryn, 3-5dl lettmelk, 1boks tunfisk, 1-2 egg"

Utlogget Martin123

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 72

Sv: cardio/styrke - oppdatert
« #20 : 28. februar 2009, 19:53 »
Takk til alle som gidder å lese tråden forresten Smiley

Utlogget Burrek

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 161
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 161

  • Det SKAL svi !
Sv: cardio/styrke - oppdatert
« #21 : 01. mars 2009, 13:38 »
Hva har du som hovedmål nå? Bli sterkere eller bli kvitt fettet? Man får desverre ikke i pose og i sekk Smiley

Utlogget Martin123

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 72

Sv: cardio/styrke - oppdatert
« #22 : 01. mars 2009, 13:43 »
Hehe, har lyst til å bli større.. Kjører som regel 8x3 for volum i de fleste øvelser..

Målet blir vell derfor å få vekk fettet, men samtidlig beholde muskler (evt bygge de samtidlig..)

Utlogget Burrek

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 161
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 161

  • Det SKAL svi !
Sv: cardio/styrke - oppdatert
« #23 : 01. mars 2009, 14:14 »
Må nok desverre skuffe deg litt her :/ Så og si umulig å bygg og miste fett samtidig. For å bygge må man ligge i underskudd av kalorier. Når det gjelder å miste fett må man ligge i underskudd Smiley Det finnes selfølgelig de med gener i fra himmelen, men det er kun de færreste Wink

Hva ønsker du mest?Smiley

Utlogget Martin123

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 72

Sv: cardio/styrke - oppdatert
« #24 : 01. mars 2009, 14:17 »
Så du sier det er totalt meningsløst å holde på slik jeg gjør nå?

rygg, biceps og mage @ mandag
Gerilja Cardio @ Tirsdag
bryst, triceps, skuldre, legger og lår @ onsdag
Gerilja cardio @ torsdag
rygg, biceps og mage @ fredag
Gerilja cardio @ Lørdag / søndag
bryst, triceps, skuldre, legger og lår @ mandag uke 2

Utlogget Martin123

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 72

Sv: cardio/styrke - oppdatert
« #25 : 06. juli 2009, 16:00 »
En liten oppdatering her;

Har ikke trent på 2mnd eller noe i den duren, måtte slutte på senteret jeg trente på pga litt pengeproblemer.. Har likevel prøvd å gjøre hva jeg kan her hjemme; pullups, div. biceps og triceps øvelser med noen hantler jeg har jeg + pushups og situps.

Har også spilt en del fotball \ volleyball i ferien + spist ekstremt lite (~1 til 2 måltid dagen).
Dette har resultert i at jeg har mistet en del fett, men også muskler.

Ser fram til skolestart, da starter jeg på Kaliber! Cheesy Gleder meg..

Skal prøve å slenge med et par bilder av dagsformen.

http://dump.no/view/files/27e534f7e699/Kopi_av_triz3pz.jpg

Gå til:  

TOPP-3 for å BYGGE bryst

Trening01.01.202157

Her får du 3 kanonøvelser så du aldri igjen skal ha problemer med å bygge bryst.

7 øvelser for muskuløse triceps

Trening26.12.202053

Vil du har større armer? Dette er 7 supre øvelser.
Her har du treningstips og kostholdsråd som kan gi deg et push bak, inn i det nye året.

Bananpannekake

Kosthold23.11.20202213

Perfekt å starte dagen på!
Her får du hjelp til å sette sammen et optimalt kosthold med enkle tips og triks.