Enda to flotte linker, tusen takk!
Det som er problemet; jeg har ingen mulighet til å mekke noen form for kylling \ pasta \ potet osv før når jeg kommer hjem fra trening (19:00 tia), fram til da er jeg fortsatt clueless på hva jeg skal spise..
Tenker noe i duren med dette;
Frokost; Egenlaga shake bestående av; 50-100g havregryn, 3-5dl lettmelk, 1boks tunfisk, 1-2 egg (mellom 07:00 - 08:00)
Skolemåltid 1: 2-3 skiver / knekkebrød med ost, skinke og annet digg (mellom 11:00 - 12:00)
Skole-mellommåltid 2: Mandler / frukt (mellom 13:00-15:00)
Før trening: Kreatin, noen skiver / knekkebrød da og (?) (mellom 15:00 - 16:00)
Etter trening: Kreatin, noen skiver / knekkebrød (?) (mellom 18:00 - 19:00)
Middag: Hva mamma lager, kjøtt / fisk. (mellom 19:00 - 21:00)
Kvelds: Rester fra middagen, evt knekkebrød / noen skiver med ost, skinke, makrell osv. Hva enn jeg har

(mellom 19:00 - 22:00, spørs på når middagen er)
Ser at det blir lite pause mellom spisinga, veit ikke om dette er negativt?
Satt også å tenkte på noe for litt sia.. Den gerilja cardio greia skal utføres 3 ganger i uka, sant? Merka idag at jeg var så sliten etter cardio'n at jeg ikke klarte å gjennomføre resten av økta mi (rygg og biceps). Kan selvfølgelig ha noe med at jeg hadde spist veldig lite + sovet veldig dårlig å gjøre. Skal kjøre øktene som vanelig resten av uka å se hvordan det går.. Om det går dårlig tror jeg at jeg skal gjøre noe i duren med;
Mandag; Cardio
Tirsdag; rygg, biceps og mage
Onsdag; Cardio
Torsdag/Fredag; bryst, triceps, skuldre, legger og lår
Lørdag/Søndag; Cardio
På den måten får jeg gjennomført styrke treninga og cardio'n.
Hva tror du / dere som sitter å leser, om det er noen som gjør det..
ang. honnør greia; står ikke "Gi honnør" til deg, men til alle andre - peiling på hvorfor? edit; fant ut hvordan nå! fikk du den? : >