Skrevet av Emne: lysst til å bli provosert og få en god latter? se her!  (Lest 10803 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje

Chill litt da. Sa ikke noe om polakkene jobba eller ikke. Sa bare at det er mange polakker og at de tar over snart. 
Fjollete forsøk på retorisk krumspring, der du gjør ditt beste for å understreke hvor 'latterlig' det er å peke på de potensielle farene ved å ta inn mange ikke-vestlige innvandrere (les: muslimer); dette ved å peke på at det også er folk fra visse andre land som er betydelig representert i landet, feks polakker, og at disse da er en like stor fare; du mener tilsynelatende at faren ligger i antallet alene, noe som ikke er tilfelle, fordi den ene gruppen har høy andel med politisk tyngde og med politisk interesse og den andre ikke. Dette selvsagt oppnådd gjennom antall, men også gjennom en faktisk interesse for å få makt. Som et eksempel kan man jo ta andel styremedlemmer med ikke-vestlig bakgrunn i Oslo bystyre. 2003-2007 hadde de 12 ikke-vestlige i styret, 5 stykker var pakistanere. Nesten halvparten av alle med ikke-vestlig bakgrunn... Fant dog ingen tall som viste noe om antall polakker i nevnte styre. Tongue Lurer på hvorfor.

Videre: mange polakker bedriver kriminalitet de også, på lik linje med de som kaller norske damer for 'horer', og voldtar dem fordi 'dama la opp til det sjøl'.. Dog, selv om personer fra en gitt religion eller et folkeslag gjør noe galt betyr det i utgangspunktet ikke at det er religionens eller folkeslagets 'feil'. Nordmenn dreper, stjeler og voldtar jo som kjent også, men vi er jo ikke akkurat verdenskjent pga dette, mye pga at det alltid vil være kriminalitet i et samfunn. Likevel er det én stor forskjell som man kan peke på: i det ene tilfellet er det religiøst-politiske ledere, ledere med makt over titusenvis/hundretusenvis/millionvis som står på talerstolen og feks sier at jihad er guds vilje.
I det andre tilfellet var det som kjent ingen personer med politisk tyngde som oppfordret polakkene til å reise hit å stjele.
Jeg sier ikke at alle muslimer er ekstremister, men skal vi ta sjansen på at alle som kommer hit er av den snille sorten?
Her er jo et eksempel på at de ikke er det. Og hva vet vel vi om hvor mange andre muslimer som deler hans mening?
USA sto selv bak terrorangrepene 11. september, hevdet en norsk imam under et foredrag for studenter på Høgskolen i Oslo.

Sitat
Foredraget, som fant sted i regi av IslamNet i mai 2008, er lagt ut på YouTube. Om to uker er den omstridte imamen igjen invitert for å tale til muslimske studenter ved høyskolen. Han vil selv ikke kommentere saken, ifølge TV 2.
Han blir faktisk invitert for å tale spesielt til muslimske studenter... Er det bare jeg som synes dette er forstyrrende? Han er jo åpenbart ønsket, er det da riktig å anta at det faktisk er et betydelig antall som deler hans mening?

Sist, men langt fra minst: Nederland kan pekes på i det evinnelige hva dårlig eksempel angår. Vil vi at Norge skal gå samme vei? For mens Ola Dunk sitter der med huet oppi ræva, skjer det rett for nesen på oss.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Savoy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

Polakkene tar over snart...

fuck det du vet de ikke gjør det. Lurer heller på hvorfor du som muslim tilber en pedofil?

Utlogget Tannfeen

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=547399

Ifølge islamsk tro er det forbudt å ta økonomisk risiko og det er heller ikke tillatt å kreve rente på lån. Derfor krever stadig flere muslimer at Norge får egne banker for muslimer der det ikke tas renter på lånte penger.
http://www.dn.no/forsiden/naringsliv/article855177.ece

Leder i Internasjonal Helse og Sosialgruppe, Fahim Naeem krever at norske myndigheter må innføre alkoholforbud på puber, diskotek og restauranter noen dager i uken, fordi det er forbudt for muslimer å drikke.
http://www.nettavisen.no/innenriks/ioslo/article2210924.ece


Ahh..
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
Hadde vært fint om avisene lagde noe nytheter om moderate vanlige muslimer også som er godt integrerte osv Smiley F.eks kompisen min som har to afganere i klassen sin på byggingeiør på ntnu Smiley
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Tannfeen

Hadde vært fint om avisene lagde noe nytheter om moderate vanlige muslimer også som er godt integrerte osv Smiley F.eks kompisen min som har to afganere i klassen sin på byggingeiør på ntnu Smiley

For det første så selger det ikke, for det andre så vet folk utmerket godt at muslimer også kan integrere seg.

Problemet er de muslimene som ikke tar avstand fra kjønns- og legningsdiskriminering, jødehets og særtilpasninger osv osv.

Kan man ikke forvente at også muslimer tar et oppgjør blandt sine egne?
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Fjollete forsøk på retorisk krumspring, der du gjør ditt beste for å understreke hvor 'latterlig' det er å peke på de potensielle farene ved å ta inn mange ikke-vestlige innvandrere (les: muslimer); dette ved å peke på at det også er folk fra visse andre land som er betydelig representert i landet, feks polakker, og at disse da er en like stor fare; du mener tilsynelatende at faren ligger i antallet alene, noe som ikke er tilfelle, fordi den ene gruppen har høy andel med politisk tyngde og med politisk interesse og den andre ikke. Dette selvsagt oppnådd gjennom antall, men også gjennom en faktisk interesse for å få makt. Som et eksempel kan man jo ta andel styremedlemmer med ikke-vestlig bakgrunn i Oslo bystyre. 2003-2007 hadde de 12 ikke-vestlige i styret, 5 stykker var pakistanere. Nesten halvparten av alle med ikke-vestlig bakgrunn... Fant dog ingen tall som viste noe om antall polakker i nevnte styre. Tongue Lurer på hvorfor.

Videre: mange polakker bedriver kriminalitet de også, på lik linje med de som kaller norske damer for 'horer', og voldtar dem fordi 'dama la opp til det sjøl'.. Dog, selv om personer fra en gitt religion eller et folkeslag gjør noe galt betyr det i utgangspunktet ikke at det er religionens eller folkeslagets 'feil'. Nordmenn dreper, stjeler og voldtar jo som kjent også, men vi er jo ikke akkurat verdenskjent pga dette, mye pga at det alltid vil være kriminalitet i et samfunn. Likevel er det én stor forskjell som man kan peke på: i det ene tilfellet er det religiøst-politiske ledere, ledere med makt over titusenvis/hundretusenvis/millionvis som står på talerstolen og feks sier at jihad er guds vilje.
I det andre tilfellet var det som kjent ingen personer med politisk tyngde som oppfordret polakkene til å reise hit å stjele.
Jeg sier ikke at alle muslimer er ekstremister, men skal vi ta sjansen på at alle som kommer hit er av den snille sorten?
Her er jo et eksempel på at de ikke er det. Og hva vet vel vi om hvor mange andre muslimer som deler hans mening?
USA sto selv bak terrorangrepene 11. september, hevdet en norsk imam under et foredrag for studenter på Høgskolen i Oslo.
Han blir faktisk invitert for å tale spesielt til muslimske studenter... Er det bare jeg som synes dette er forstyrrende? Han er jo åpenbart ønsket, er det da riktig å anta at det faktisk er et betydelig antall som deler hans mening?

Sist, men langt fra minst: Nederland kan pekes på i det evinnelige hva dårlig eksempel angår. Vil vi at Norge skal gå samme vei? For mens Ola Dunk sitter der med huet oppi ræva, skjer det rett for nesen på oss.

Jeg har ikke hevdet noe som helst av det du sier i denne stråden så lenge, Sprøsomkjeks.
Når sa jeg at polakkene også er en fare som muslimer eller noe og når sammeligna jeg dem?

Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
fuck det du vet de ikke gjør det. Lurer heller på hvorfor du som muslim tilber en pedofil?

Lær deg å skrive ordentlig først du og kanskje da du kan spørre meg og sjansen for at jeg svarer er noe høyere Tongue
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Savoy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

Lær deg å skrive ordentlig først du og kanskje da du kan spørre meg og sjansen for at jeg svarer er noe høyere Tongue

haha kommer DU å forteller meg det? Ja vel hvis du ikke tør å svare så;)..

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
haha kommer DU å forteller meg det? Ja vel hvis du ikke tør å svare så;)..

Ja, jeg forteller deg det. Har du ikke fått med deg det?
Tør å svare...hehe

Svare hva da? Et idiotisk spørsmål?
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget wannabebig

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 158
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 158

fuck det du vet de ikke gjør det. Lurer heller på hvorfor du som muslim tilber en pedofil?
Peodifil? Viss du skal krangle så kom ihvertfall med saklige argumenter. At du ser på utlendiger som satan for bli din sak, du trenger ikke å spre slik dritt. Det burde du holde deg for god for. Like før jeg sletter tråden. Var ikke ment for at unge spjælinger av noen hobbyerasister som deg skal skrive dritt om utlendinger.

Utlogget wannabebig

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 158
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 158

haha kommer DU å forteller meg det? Ja vel hvis du ikke tør å svare så;)..
Ja vel viss du ikke tør å svare så;)..

Utlogget Savoy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

Hvis du er godt voksen og er gift med en 14 år gammel jente hva er du da ellers? Alle vet at Muhammed var pedo.

Utlogget wannabebig

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 158
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 158

Hvis du er godt voksen og er gift med en 14 år gammel jente hva er du da ellers? Alle vet at Muhammed var pedo.
Ser på diskusjonen som vunnet på min side. Trenger vel strengt tatt ikke å si så mye mer. Ditt usaklige svar sier vel nok. Men uansett, er alle muslimer pedofile pga. en mann som levde for mange år siden var gift med en 14 år gammel jente?

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Hvem sier at han var gift med en 14iss?

Kona hans var jo flere år eldre enn ham selv.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Savoy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 157
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 157

Ser på diskusjonen som vunnet på min side. Trenger vel strengt tatt ikke å si så mye mer. Ditt usaklige svar sier vel nok. Men uansett, er alle muslimer pedofile pga. en mann som levde for mange år siden var gift med en 14 år gammel jente?

Når sa jeg at ALLE muslimer var pedo, aldri sagt det..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!