Skrevet av Emne: Jente skal bli superdeilig.  (Lest 44830 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #60 : 27. februar 2009, 11:38 »
Går det ann å gi minus-honnør ? Mulig eg har spurt om det før.

Nei, da hadde du hatt rundt en minus 5000 i honnør.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Deleted!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #61 : 28. februar 2009, 12:05 »
Dag 3:

Måltid 1: én skive
måltid 2: to skiver
måltid3: yoghurt og juice
måltid4: én tallerken med salat og grillet kjøtt.
måltid5: nøtter, alkohol. : 6øl, 4rusbrus litt sprit etc. blandevann...kan ikke huske helt hva jeg drakk



Det må være surt at nesten alle kaloriene dine kommer fra alkohol den ene dagen..

Utlogget trailfox

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 46
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 46

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #62 : 28. februar 2009, 13:38 »
måltid5: nøtter, alkohol. : 6øl, 4rusbrus litt sprit etc. blandevann...kan ikke huske helt hva jeg drakk

Sjarmerende. :Smiley

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #63 : 28. februar 2009, 14:06 »
Dag 3:

Måltid 1: én skive
måltid 2: to skiver
måltid3: yoghurt og juice
måltid4: én tallerken med salat og grillet kjøtt.
måltid5: nøtter, alkohol. : 6øl, 4rusbrus litt sprit etc. blandevann...kan ikke huske helt hva jeg drakk

Unnskyld at jeg spiller rollen som gammel og sur moralist, men såvidt jeg så i starten av denne tråden, så har du skrevet at du er 16 år gammel.  Alkohollovens paragraf 1-5 sier følgende:

Aldersgrense
Salg, skjenking eller utlevering av alkoholholdig drikk med 22 volumprosent alkohol eller mer må ikke skje til noen som er under 20 år.
Salg, skjenking eller utlevering av alkoholholdig drikk med lavere alkoholinnhold enn 22 volumprosent må ikke skje til noen som er under 18 år.


Dette betyr enten at de som ga deg alkoholen, gjorde noe ulovlig, eller at du selv gjorde noe alvorlig da du skaffet deg alkoholen.  Du er uansett totalt på bærtur, og du har en mer grunnleggende oppgave å ta tak i før du bruker tid på å fundere over detaljene i treningsprogrammer og kostholdsprogrammer.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #64 : 28. februar 2009, 14:14 »
Unnskyld at jeg spiller rollen som gammel og sur moralist, men såvidt jeg så i starten av denne tråden, så har du skrevet at du er 16 år gammel.  Alkohollovens paragraf 1-5 sier følgende:

Aldersgrense
Salg, skjenking eller utlevering av alkoholholdig drikk med 22 volumprosent alkohol eller mer må ikke skje til noen som er under 20 år.
Salg, skjenking eller utlevering av alkoholholdig drikk med lavere alkoholinnhold enn 22 volumprosent må ikke skje til noen som er under 18 år.


Dette betyr enten at de som ga deg alkoholen, gjorde noe ulovlig, eller at du selv gjorde noe alvorlig da du skaffet deg alkoholen.  Du er uansett totalt på bærtur, og du har en mer grunnleggende oppgave å ta tak i før du bruker tid på å fundere over detaljene i treningsprogrammer og kostholdsprogrammer.

Gammel og sur moralist? Jeg vil ikke kalle deg det fordi du konstaterer det faktum at det har blitt begått et lovbrudd mht alkoholloven. Det er et utbredt problem at alkohol blir formidlet til unge med de konsekvenser det får, så det kan være på sin plass å påpeke dette. Videre må jeg si til trådstarter at det virker en smule merkverdig at du velger å skrive opp dette som et måltid. Ja, det er kalorier i disse drikkevarene, men det får deg ikke nødvendigvis til å fremstå i et godt lys. Du ønsker å oppnå "drømmefysikken", men du viser kanskje ikke stor nok vilje til å lese deg opp om kosthold og trening og du gjør noe som er lovstridig. Jeg er klar over at mange unge drikker alkohold før loven tillater det, men det er kanskje ikke et sjakktrekk å snakke/skrive om dette i offentlighet...

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #65 : 28. februar 2009, 14:18 »
Tror du burde endre navn på loggen til "Jente vil bli superdeilig, men ikke villig til å gjøre det som kreves" :Smiley

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #66 : 28. februar 2009, 14:18 »
Gammel og sur moralist? Jeg vil ikke kalle deg det fordi du konstaterer det faktum at det har blitt begått et lovbrudd mht alkoholloven. Det er et utbredt problem at alkohol blir formidlet til unge med de konsekvenser det får, så det kan være på sin plass å påpeke dette. Videre må jeg si til trådstarter at det virker en smule merkverdig at du velger å skrive opp dette som et måltid. Ja, det er kalorier i disse drikkevarene, men det får deg ikke nødvendigvis til å fremstå i et godt lys. Du ønsker å oppnå "drømmefysikken", men du viser kanskje ikke stor nok vilje til å lese deg opp om kosthold og trening og du gjør noe som er lovstridig. Jeg er klar over at mange unge drikker alkohold før loven tillater det, men det er kanskje ikke et sjakktrekk å snakke/skrive om dette i offentlighet...

Jeg tror nok at du og jeg er ganske så enige, bortsett fra at jeg synes det er bra at Proteinjenta skriver åpent om alkoholen.  Problemet er at hun faktisk har drikki, og det dreier seg ikke om små mengder heller.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #67 : 28. februar 2009, 14:30 »
Jeg tror nok at du og jeg er ganske så enige, bortsett fra at jeg synes det er bra at Proteinjenta skriver åpent om alkoholen.  Problemet er at hun faktisk har drikki, og det dreier seg ikke om små mengder heller.

Det er ikke et problem for meg personlig at hun skriver om dette, men det å innrømme lovbrudd offentlig er sjeldent gunstig. Nå vil nok ikke konsekvensene av dette være tilstedeværende, men dog. Uansett; de fleste unge nå har dessverre konsumert alkohol før lovlig alder, og proteinjenta er i så måte ikke et unntak. Problemet er som du sier at mengden ikke tilsvarer at man har smakt, men heller at målet er å bli beruset. Er selv 24 år nå og har sett en del alkoholkonsumering opp gjennom ungdomsårene, men har selv alltid hatt et ganske moderat forhold til alkohol. De bekjente som derimot ikke hadde/har det og som startet tidlig "sliter" fortsatt med ettervirkningene av det nå. Det kan kanskje ikke sees på som et problem, snarere en ungdommelig nysgjerrighet, men konsekvenser som det å miste billappen, havne i slåsskamper og seinere ha et ganske stort behov for alkohol er ei bra. Nå er det vel ingen som er alkoholikere, men det å starte å drikke jevnlig når man er 15-16 gjør at man ikke nødvendigvis får et fornuftig forhold til alkohol, spesielt under studentperioden. Det er selvsagt forskjeller, men av egen erfaring har jeg i alle fall observert det jeg nå har beskrevet.

ærsj da.. Holder hun drikkingen til en dag i måneden og begrenser junkfooden til en dag i uka/eventuelt bittelitt rundt treningstider er det ikke noe heftig.

Hun er, pr lov, ikke gammel nok til å drikke. Hvis vi ser bort ifra det er det tydelig at hun ikke tar råd og tips til etterretning da loggføringa ikke viser særlige tegn til det. Man kan ikke gjøre som Ole Brum ønsker, nemlig å få i både pose og sekk. Resultatet av slikt blir at man aldri når dit man vil, men hvor vidt det er greit nok avhenger av hvem man spør.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #68 : 28. februar 2009, 14:45 »
For en diskusjon?
Hvem drakk ikke alkohol før de var atten? Greit nok at hun kanskje ikke blir superdeilig dersom hun drikker så mye, men jeg tror nok at denne sekstenåringen egentlig samtidig ønsker å være en normal tenåring. Dere kan jo ikke sitte i en fjortisdagbok og komme med paragrafer og moraliserende pekefingre fordi en fjortiss ønsker å bli superdeilig, men samtidig drikker.

Nå får dere roe dere litt ned da
Sa brura

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #69 : 28. februar 2009, 14:50 »
For en diskusjon?
Hvem drakk ikke alkohol før de var atten? Greit nok at hun kanskje ikke blir superdeilig dersom hun drikker så mye, men jeg tror nok at denne sekstenåringen egentlig samtidig ønsker å være en normal tenåring. Dere kan jo ikke sitte i en fjortisdagbok og komme med paragrafer og moraliserende pekefingre fordi en fjortiss ønsker å bli superdeilig, men samtidig drikker.

Nå får dere roe dere litt ned da
Bow
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #70 : 28. februar 2009, 14:53 »
Hun drakk alkohol. Og..? Å drikke en gang i måneden i sosialt samvær er helt greit. Hvem drakk ikke før de var atten? Jeg tipper 95% av 17-åringene i Norge har drukket alkohol.
Det er ikke lov, nei, det er ikke sunt, nei.. Men dere kommer ikke noen vei med å påpeke paragrafer til en 16-åring på treningsforum.. Gamle og sure moralister, oh yes  :Smiley
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #71 : 28. februar 2009, 15:21 »
Jeg synes det er helt riktig å påpeke at slikt er problematisk.
En ser jo helt klart at det ikke er en førstegangsbruker av alkohol vi har med å gjøre. Så store mengder som ble oppført i denne tråden viser jo tegn til alkoholisme, noe som blant ungdom er et stort problem i dag.

Vi bør heller dele erfaringer med diverse terapi fremfor å skulle ha denne stakkars jenta til å trene!

Jeg har lyst til å si meg enig med deg. Ble sjokkert over hvor store mengder som ble konsumert. - og ikke minst at hun skriver at hun ikke husker resten av det hun drakk.. Nå har alle veldig forskjellig forhold til alkohol, men det hørtes svært mye ut til jente å være. Det er tydelig at denne jenta har store ambisjoner men er helt på jordet. Hun vet ikke hva som skal til. Man kan ikke trene litt her og der, mens kosten er feilernæring og alkoholforbruket er høyt. Klart det er mange som spiser, trener og drikker sånn, men de ser heller ikke ut som de bildene som var målet hennes.

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #72 : 28. februar 2009, 15:22 »
prøvd deg på body for life? varer i 12uker(3måneder) de fleste som har hatt det treningsprogrammet har gått ifra å ikke ha bra kropp i det hele tatt til nærmest fitness modeller. Selv har jeg ikke prøvd programmet, men kansje andre som har mer erfaringer med det.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #73 : 28. februar 2009, 16:02 »
Jeg har lyst til å si meg enig med deg. Ble sjokkert over hvor store mengder som ble konsumert. - og ikke minst at hun skriver at hun ikke husker resten av det hun drakk.. Nå har alle veldig forskjellig forhold til alkohol, men det hørtes svært mye ut til jente å være. Det er tydelig at denne jenta har store ambisjoner men er helt på jordet. Hun vet ikke hva som skal til. Man kan ikke trene litt her og der, mens kosten er feilernæring og alkoholforbruket er høyt. Klart det er mange som spiser, trener og drikker sånn, men de ser heller ikke ut som de bildene som var målet hennes.
Jeg er så inderlig enig.  Honnør er avgitt!  De som mener at en sånn diskusjon ikke hører hjemme på et treningsforum, bør tenke på hva denne fyllekula til Proteinjenta egentlig går ut på.  Når ei 16 år gammel jente drikker så hun får blackout, så kan det trygt kalles antitrening og antikosthold.  Og når hun ønsker tilbakemelding på kosthold og trening, så er det ganske naturlig og til og med fornuftig at antitrening og antikosthold blir påpekt.  At antitreninga og antikostholdet atpåtil er ulovlig, er et helt kurant argument.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Jente skal bli superdeilig.
« #74 : 28. februar 2009, 16:25 »
NOK!

Greie diskusjoner om hvorvidt det er greit for en seksten år gammel jentunge å drikke seg sanseløs er helt greit, men drittslenging og piss kan dere ta i den "utskjellingstråden"!

Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!