Skrevet av Emne: Storeberget innlagt på sykehus  (Lest 6193 ganger)

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Storeberget innlagt på sykehus
« #45 : 27. februar 2009, 13:46 »


Og det å bli kalt bolsjevik begynner virkelig å bli et kompliment.

Var ikke ment som skittkasting, tvert imot. Bolsjevikene var driftige karer! Men under oktoberrevolusjonen skapte de noe kunstige klasseskiller, slik som jeg mener du gjør Wink






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Storeberget innlagt på sykehus
« #46 : 27. februar 2009, 15:05 »
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Storeberget innlagt på sykehus
« #47 : 27. februar 2009, 15:12 »
Hehe. Er man politiker, så er man politiker. Jeg har aldri mobba storeberget som person. Han er helt sikkert en fin fyr. Har ingen anelse. Kanskje han er en rass, who knows Smiley
Uansett, er man politiker, så representerer man folket, og de som har stemt på en. Hvis man da ikke gjør som folket vil, og gjør ting som ikke henger på grep, får man ta kritikken.

Sa brura

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Storeberget innlagt på sykehus
« #48 : 02. mars 2009, 11:45 »
John Fredriksen? Ha ha.  Fleksnes bør innse først som sist at han ikke duger til annet enn utskjellingstråden, og knapt nok der.

Tror du fredriksen hadde forvaltet oljefondet på en dårlig måte f.eks.?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Storeberget innlagt på sykehus
« #49 : 02. mars 2009, 16:03 »
Tror du fredriksen hadde forvaltet oljefondet på en dårlig måte f.eks.?

Fleksnes, jeg sanser at du begynner å bli litt stressa her. Skal jeg ringe bæbu og snakke med sjefen så du kan få deg litt fri et par uker?  Grin

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Storeberget innlagt på sykehus
« #50 : 02. mars 2009, 21:18 »
Tror du fredriksen hadde forvaltet oljefondet på en dårlig måte f.eks.?

Ja, det tror jeg. Fredriksen er ingen forvalter i den forstand selv om han har lyktes i å bygge seg opp sin egen formue.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Storeberget innlagt på sykehus
« #51 : 03. mars 2009, 10:27 »
.....så konklusjonen deres er at politikere og deres rådgivere ville fått mer penger ut av oljefondet enn våre aller beste og smarteste forretningsmenn. Jaja. 




Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Storeberget innlagt på sykehus
« #52 : 03. mars 2009, 10:32 »
.....så konklusjonen deres er at politikere og deres rådgivere ville fått mer penger ut av oljefondet enn våre aller beste og smarteste forretningsmenn. Jaja. 


Huh

Jeg sa bare at Fredriksen ikke er å betrakte som en superforvalter. Politikere er stort sett enda verre, for de har ingen intensiver til å gjøre det bra. Men det er et godt stykke derfra til å tro at det ikke finnes bedre folk en John Fredriksen til å forvalte oljepengene våre.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Storeberget innlagt på sykehus
« #53 : 03. mars 2009, 10:53 »
Sikkert finns det bedre, jeg foreksempel hadde vært best.

Brukt opp alt på ei uke, så ville det ikke vært mer å krangle om.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!