Skrevet av Emne: FRP's liste over snikislamisering  (Lest 2094 ganger)

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
FRP's liste over snikislamisering
« : 26. februar 2009, 16:51 »
Ett av mange eksempler på islamisering av Norge var da Erna Solberg ville innføre shariaråd. Les flere eksempler her.

I 2003 ville daværende kommunalminister Erna Solberg innføre shariaråd i Norge. Flere medier meldte om den samme nyheten.

Listen over særkrav som er fremmet av minoritetsgrupper er lang. Her kan du lese flere av særkravene fra minoriteter. Flere av dem er allerede innført. Det er dette og mangelen på kontant avvisning av kravene, som Siv Jensen kaller snikislamisering.

Krever mindre ytringsfrihet
Som en følge av de såkalte Muhammed-karikaturene tok advokat og Venstre-politiker Abid Raja til orde for at Norge måtte få en ny blasfemiparagraf som beskyttet mot det som kan oppfattes som religiøst krenkende. Regjeringens forslag om å gjenopplive paragrafen var et knefall for dette kravet.

Krever egen eldreomsorg for muslimer
Høyres Afshan Rafiq og Aps stortingsrepresentant Saera kahn foreslo i 2005 at innvandrere måtte få egen eldreomsorg som var tilpasset deres kultur. De to ville ha egne muslimske avdelinger på sykehjemmene.

Krever Halal-mat i fengsler
I 2002 krevde lederen i innvandrerrådet i Drammen og daværende Ap-politiker, Yousef Gilani, at muslimske fanger måtte få kjøtt slaktet og tilberedt på muslimsk vis. I etterkant har flere muslimer, deriblant har Venstres stortingskandidat i Akershus Abid Raja, krevd det samme.

Krever alkoholfrie dager på byens utesteder
Leder i Internasjonal Helse og Sosialgruppe, Fahim Naeem krever at norske myndigheter må innføre alkoholforbud på puber, diskotek og restauranter noen dager i uken, fordi det er forbudt for muslimer å drikke.

Krever offentlige muslimske høytider
ApsYousef Gilani, SVs Akhtar Shaundry og Høyres Afsan Rafiq gikk for tre år siden sammen om å kreve at muslimer må få fri for å feire sine høytidsdager.

Krever kjønnsdelte svømmebasseng og badeplasser
I et møte med daværende kommunalminister Erna Solberg i 2004 krevde Norsk Muslimske Ungdom at det ble innført kjønnsdelt svømmeundervisning ved norske skoler, og at det etableres egne dusjer.

Ved Møllergata skole i Oslo har rektor, etter press fra foreldre og etter velsignelse fra utdanningsdepartementet, innført kjønnsdelt svømmeundervisning.

Krever bønnerom på arbeidsplassen
I fjor gikk Somalisk Drosjeforening til Oslo Drosjeeieres Innkjøpslag fordi muslimske taxisjåfører ikke fikk gjennomslag for kravet om et eget bønnerom i taxidepotet på Gardermoen.

Krever shariadomstoler i Norge
SV-politiker Reza Rezaee krevde for to år siden et prøveprosjekt med shariadomstoler i familesaker.

Krever at grisebilde fjernes
Etter flere henvendelser fra muslimer måtte ledelsen ved sykehuset i Kristiansand fjerne bildet av en gris på barneklinikken ved sykehuset.

Krever egen Islam-bank
Ifølge islamsk tro er det forbudt å ta økonomisk risiko og det er heller ikke tillatt å kreve rente på lån. Derfor krever stadig flere muslimer at Norge får egne banker for muslimer der det ikke tas renter på lånte penger.

Krever egen imamutdanning i Norge
Ap-politiker Abdelmajid Jerad (Ap) tok tidligere denne måneden til orde for at Norge bør ha en egen imamutdanning. Også forstanderen i Det Islamske Forbundet Basim Ghozlan har tidligere krevd dette.


Om dette er sykt så har jeg igjen blitt ekstremt overrasket over hva som var mulig, selvom jeg lenge har trudd at det var lite lenger som kunne overraske meg på dette området  Shocked

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: FRP's liste over snikislamisering
« #1 : 26. februar 2009, 16:58 »
Tror vi hadde fått mange konverteringer om det nest siste trådde i kraft....






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Kirkebrann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 64

Sv: FRP's liste over snikislamisering
« #2 : 26. februar 2009, 16:59 »
Det og komme til et annet land og begynne å kreve alt mulig er helt for jævelig. De kan faen meg dra hjem å kreve.

Waal

  • Gjest
Sv: FRP's liste over snikislamisering
« #3 : 26. februar 2009, 16:59 »
De burde ikke stille krav, er de misfornøyde, så flytt. Wink

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: FRP's liste over snikislamisering
« #4 : 26. februar 2009, 17:01 »
Dette er kriminelt tilbakestående.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: FRP's liste over snikislamisering
« #5 : 26. februar 2009, 17:07 »
Selve listen, eller snikislamiseringen?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: FRP's liste over snikislamisering
« #6 : 26. februar 2009, 17:09 »
Selve listen, eller snikislamiseringen?

Mitt svar på det spørsmålet blir nok så generelt at det sikkert er best om jeg lar det bli med det jeg skrev over.

Utlogget Kirkebrann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 64

Sv: FRP's liste over snikislamisering
« #7 : 26. februar 2009, 17:13 »
Jeg syns muslimer stort sett bare drar med seg masse dritt inn i norge. De snyter på skatten,lurer og klager pluss avkommet deres som stort sett driver med gjengkriminalitet og salg av heroin nederst i karl johan.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: FRP's liste over snikislamisering
« #8 : 26. februar 2009, 17:20 »
Mitt svar på det spørsmålet blir nok så generelt at det sikkert er best om jeg lar det bli med det jeg skrev over.

Vanskelig å skjønne hva du mener, er det FRP du mener er tilbakestående eller muslimene?

Akkurat min mening her er vel at det må finnes en gylden middelvei...






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Dobb

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

Sv: FRP's liste over snikislamisering
« #9 : 27. februar 2009, 16:24 »
det er litt flaut å innrømme det, men siv jensen har faktisk rett. Hva skjer med samfunnet vårt? Virker som om alle er helt forferdelige redde for å virke litt nasjonalistiske.. Man er ikke rassist selvom man ikke godtar at enkelte skal få masse unødvendige tilpassninger til en kultur som egentlig ligger flere hundre km unna..

Utlogget fryseboks

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 256

Sv: FRP's liste over snikislamisering
« #10 : 27. februar 2009, 16:30 »
det er litt flaut å innrømme det, men siv jensen har faktisk rett. Hva skjer med samfunnet vårt? Virker som om alle er helt forferdelige redde for å virke litt nasjonalistiske.. Man er ikke rassist selvom man ikke godtar at enkelte skal få masse unødvendige tilpassninger til en kultur som egentlig ligger flere hundre km unna..

Ligger ganske mye lenger enn flere hundre km unna Smiley

Utlogget Dobb

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

Sv: FRP's liste over snikislamisering
« #11 : 27. februar 2009, 16:32 »
jaja:p men uansett poenget var ikke det poenget.. Smiley

Jeg tviler på at folka borti saudi arabia hadde vært så særlig happy om jeg kom dit viftene med det norske flagget på nasjonal dagen deres..

Utlogget Kirkebrann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 64

Sv: FRP's liste over snikislamisering
« #12 : 27. februar 2009, 16:44 »
Det er helt utrolig at vi bare sitter å ser på at muslimer som kaller seg normenn sakte men sikkert klorer seg fast i landet og forandrer det til det verre. De skal ha moskeer og egne regler, men norsk trenger de ikke lære seg for de har allerede små samfunn i noen norske byer der de kan få det de trenger ved å snakke arabisk. Jeg driter i om noen vil kalle meg rasist, jeg vet bare at det jeg ser gjør meg kvalm.

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
Sv: FRP's liste over snikislamisering
« #13 : 27. februar 2009, 16:51 »
Krever mindre ytringsfrihet
Som en følge av de såkalte Muhammed-karikaturene tok advokat og Venstre-politiker Abid Raja til orde for at Norge måtte få en ny blasfemiparagraf som beskyttet mot det som kan oppfattes som religiøst krenkende. Regjeringens forslag om å gjenopplive paragrafen var et knefall for dette kravet.
Hvordan vet man hvor mange av de som ønsket dette som var Norske eller ikke? Er da en ærlig sak å ønske noe? Abid Raja er da norsk, så hva er problemet? Flust av sære kristne norske sekter som har masse spesialgreier, f.eks de religiøse skolene i Kristiansand. Samfundets skole eller noe...

Sitat
Krever egen eldreomsorg for muslimer
Høyres Afshan Rafiq og Aps stortingsrepresentant Saera kahn foreslo i 2005 at innvandrere måtte få egen eldreomsorg som var tilpasset deres kultur. De to ville ha egne muslimske avdelinger på sykehjemmene.
Enig i at dette er sært. Synes hverken muslimer eller kristne eller hva det skal være skal få ha slike særordninger.

Sitat
Krever Halal-mat i fengsler
I 2002 krevde lederen i innvandrerrådet i Drammen og daværende Ap-politiker, Yousef Gilani, at muslimske fanger måtte få kjøtt slaktet og tilberedt på muslimsk vis. I etterkant har flere muslimer, deriblant har Venstres stortingskandidat i Akershus Abid Raja, krevd det samme.
Vel, det er nå engang en menneskerett å velge hva man vil spise eller ikke. Kan f.eks ikke tvinge kjøtt på kriminelle vegetarianere heller eller?

Sitat
Krever alkoholfrie dager på byens utesteder
Leder i Internasjonal Helse og Sosialgruppe, Fahim Naeem krever at norske myndigheter må innføre alkoholforbud på puber, diskotek og restauranter noen dager i uken, fordi det er forbudt for muslimer å drikke.
Dette er også et teit forslag. Man må ikke la religion få lov til for mye sære greier. Liker man ikke alkohol så lar man bare være å drikke det. Er like mye de som vil ha alkohol sin rett til å nyte det som de som ikke vil sin rett til å avstå. Kan jo skjønne at man kanskje ønsker steder man kan "gå ut" uten å alkhol i bildet, men da får man heller gå sammen og lage noen sånne steder selv.

Sitat
Krever offentlige muslimske høytider
ApsYousef Gilani, SVs Akhtar Shaundry og Høyres Afsan Rafiq gikk for tre år siden sammen om å kreve at muslimer må få fri for å feire sine høytidsdager.
Vet ikke helt hva menneskerettighetene sier om dette, men virker jo forsåvidt logisk at hvis man skal ha kristne religiøse hellidager så burde andre religioner få lov også. Er uenig i at Norge er et "kristent" land!
Men selv synes jeg vi skal ha noen offentlige bestemte helligdager som gjerne kan stamme fra de vi alt har som alle må forholde seg til uansett religion.

Sitat
Krever kjønnsdelte svømmebasseng og badeplasser
I et møte med daværende kommunalminister Erna Solberg i 2004 krevde Norsk Muslimske Ungdom at det ble innført kjønnsdelt svømmeundervisning ved norske skoler, og at det etableres egne dusjer.
Vel, er egentlig for at hvis folk mener noe så skal de få utrykke det. men i denne sammenhengen synes jeg Norsk Muslimsk Ungdom skal si noe om _hvorfor_ de ønsker dette? Og her tror jeg det vil komme frem noen kvinneundertrykkende meninger hvilket jeg ikke støtter.

Sitat
Ved Møllergata skole i Oslo har rektor, etter press fra foreldre og etter velsignelse fra utdanningsdepartementet, innført kjønnsdelt svømmeundervisning.
Dette ville de selv etter ønske fra jentene på skolen da de synes guttene overkjørte jentene i gymmen.

Sitat
Krever bønnerom på arbeidsplassen
I fjor gikk Somalisk Drosjeforening til Oslo Drosjeeieres Innkjøpslag fordi muslimske taxisjåfører ikke fikk gjennomslag for kravet om et eget bønnerom i taxidepotet på Gardermoen.
Vil man så burde man vel få lov, men er forsatt på en måte mot det da jeg er i mot særgreier pga religion. Men man burde jo få gjøre som man vil bare det ikke går ut over andre. Så går ikke bønnerommet ut over arbeidet eller andre så er det helt greit!

Sitat
Krever shariadomstoler i Norge
SV-politiker Reza Rezaee krevde for to år siden et prøveprosjekt med shariadomstoler i familesaker.
Dette er sykt og må ikke få skje.

Sitat
Krever at grisebilde fjernes
Etter flere henvendelser fra muslimer måtte ledelsen ved sykehuset i Kristiansand fjerne bildet av en gris på barneklinikken ved sykehuset.
Dette er også sykt og man må ikke gi etter for sære religiøse synspunkter.

Sitat
Krever egen Islam-bank
Ifølge islamsk tro er det forbudt å ta økonomisk risiko og det er heller ikke tillatt å kreve rente på lån. Derfor krever stadig flere muslimer at Norge får egne banker for muslimer der det ikke tas renter på lånte penger.
Dette er også sykt og man må ikke gi etter for sære religiøse synspunkter.

Sitat
Krever egen imamutdanning i Norge
Ap-politiker Abdelmajid Jerad (Ap) tok tidligere denne måneden til orde for at Norge bør ha en egen imamutdanning. Også forstanderen i Det Islamske Forbundet Basim Ghozlan har tidligere krevd dette.
Kan man utdanne prester så bør man få utdanne Imamer. Men jeg er egentlig i mot begge deler.

Etter å ha lest gjennom dette er det klarere for meg enn noen gang at det er religion generelt som er problemet!! Være seg Islam, kristendom, jødedommen osv!! Man kan få praktisere det privat og så lenge det ikke går utover andre!! Så fort man skal begynne å prakke det på andre eller samfunnet o.l må vi andre slå hardt ned på det!! Smiley
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
Sv: FRP's liste over snikislamisering
« #14 : 27. februar 2009, 16:53 »
Forsåvidt er kanskje problemet også at religion ofte etter "behov" blir mikset med kultur! Farlig kombinasjon!
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!