Skrevet av Emne: Kvinnelig kriger kjemper videre  (Lest 42987 ganger)

Utlogget chandie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 211

Sv: Guerreira logger
« #240 : 28. august 2009, 11:42 »
hehe

Hjernerystelse er jo barnemat! Verre å knekke nesen. Du var heldig der da. Skal du se ufc på lørdan? Er super keen på å sitte å se live. Men blir vel til at alkoholen tar meg! Lykke til forøvrig hos legen.
Høyde:185cm
Vekt: 87
Benk:125
Knebøy:110
Markløft:160
Logg for tivoli kroppen:http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81930.0

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Guerreira logger
« #241 : 28. august 2009, 11:52 »
Hjernerystelse er jo barnemat! Verre å knekke nesen.
Du tuller!?
Knekke nesa gjør jo fint lite, bare å dra til legen og sjekke at alt gror riktig.
Hjernerystelse derimot er svært alvorlig og mener legen at man faktisk har det går det ikke an å legge seg uten å ha noen til å passe på / vekke deg hver 2. eller 3. time de påfølgende nettene.

Ikke kan man lese engang.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget Snillefart

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 694
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 694

Sv: Guerreira logger
« #242 : 28. august 2009, 12:16 »
Jeg skal vel strengt tatt holde meg unna pc'n også...

Du tuller!?
Knekke nesa gjør jo fint lite, bare å dra til legen og sjekke at alt gror riktig.
Hjernerystelse derimot er svært alvorlig og mener legen at man faktisk har det går det ikke an å legge seg uten å ha noen til å passe på / vekke deg hver 2. eller 3. time de påfølgende nettene.

Ikke kan man lese engang.

Det kommer litt ann på hvor alvorlig denne hjernerystelsen er, jeg overlevde jo denne natta. Men slike "boksehjernerystelser", altså mange harde støt til hodet som gir en trykkende hodepine kan være farlig. det er akkurat slik jeg har. Nesa er det bare å knekke på plass igjen, men det gjør ganske vondt (og er du av den forfengelige sorten bør du bytte idrett  Wink ).

Skulle gjerne sett ufc, men skal til til Trondheim for å ta et instruktørkurs. Krysser fingrene for at det går bra hos legen og at jeg kan dra.

Nå skal jeg bare hvile og se tomt ut i lufta.

Utlogget chandie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 211

Sv: Guerreira logger
« #243 : 28. august 2009, 19:14 »
(og er du av den forfengelige sorten bør du bytte idrett  Wink ).

hahaha føler du at du tok meg nå? haha muligens. Tar johnny knoxville jeg. As long as this(peke ansikt) is ok I'm good. Hjerne rystelse har jeg hatt 1000ganger. Hypokonder sykdom;) haha
Høyde:185cm
Vekt: 87
Benk:125
Knebøy:110
Markløft:160
Logg for tivoli kroppen:http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81930.0

Utlogget Snillefart

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 694
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 694

Sv: Guerreira er ikke flink til å spise smøret sitt.
« #244 : 29. august 2009, 14:44 »
Denne filmen var jo ganske interessant!

http://arkiv.ndla.no/node/11613&context=3632

Utlogget Snillefart

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 694
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 694

Sv: Guerreira er ikke flink til å spise smøret sitt.
« #245 : 30. august 2009, 16:46 »
Sykkel -/trilletur i skogen. Takket være regn dagen før gikk det ikke særlig fort. Hele turen varte 3,5timer, men jeg var langt fra noen makspuls her. Stort sett forløp hele turen seg slik: Sykle opp bakken, halvveis falle av i søla, dirigere meg gjennom kratt og myr, trille over steiner og nedoverbakker.
Ja, også traff jeg elg med kalv. Og kuer. Sykla selvsagt på feil sti og endte opp sammen mange kuer ute på et beite. Unnskyld kjære bonde, jeg skal aldri mer ta den stien.

EDIT: Har et lite prosjekt i dag for å teste sultfølelsen min. Jeg tror nemlig sult-/metthetsfølelsen min er svært forstyrret og for å teste det ut har jeg ikke spist i dag, fremdeles ikke sulten. Virker som at jeg blir sulten hvis jeg sitter stille uten noe å gjøre eller når jeg trener styrke, men ved kondisjonstrening blir jeg "mett".

Utlogget Snillefart

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 694
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 694

Sv: Guerreira er ikke flink til å spise smøret sitt.
« #246 : 30. august 2009, 19:51 »
Resultat av "forskningen" min: Ingen sult i hele dag, må ta med i beregningen at det har vært en svært rolig dag. Litt rumling i magen i 18-tiden, rundt 18.30 var jeg svimmel og litt tåkete, spiste da hytteosten min. Det betyr at jeg har gått 18timer uten mat og uten tegn på sultfølelse.
Kanskje jeg har et stort lager av overflødighetskalorier liggendes på lur i tynntarmen?  Huh

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Guerreira er ikke flink til å spise smøret sitt.
« #247 : 31. august 2009, 15:20 »
Hjernerystelse derimot er svært alvorlig og mener legen at man faktisk har det går det ikke an å legge seg uten å ha noen til å passe på / vekke deg hver 2. eller 3. time de påfølgende nettene.

Har du noen dokumentasjon på dette? I følge det jeg har lest, er dette bare en myte.

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Guerreira er ikke flink til å spise smøret sitt.
« #248 : 31. august 2009, 16:48 »
Har du noen dokumentasjon på dette? I følge det jeg har lest, er dette bare en myte.
At man kan sovne inn og dø er bare en myte, men det blir gjort for å fortest mulig finne ut om det kan være mulighet for hjerneblødninger eller andre kjipe hodeskader.

Hvis man ikke er kvitt kvalmen og svimmelheten er det også fort gjort å kaste opp i søvne, har man uflaks og sover på ryggen i tillegg til å ikke våkne kan det bli litt kinkig.

Jeg mener det er greit å ta forhåndsregler, slag mot hodet kan forårsake så mye rart.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget Snillefart

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 694
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 694

Sv: Guerreira er ikke flink til å spise smøret sitt.
« #249 : 31. august 2009, 17:52 »
Jeg mener det er greit å ta forhåndsregler, slag mot hodet kan forårsake så mye rart.
Enig, kjenner et par-tre stykker som ikke tok det med ro de første dagene, det resulterte i langvarige plager.

Jeg er fin i dag.

15min ellipsemaskin.

Sirkeltrening:

Pushups: 15, 15, 13
Omvendt roing: 12, 11, 9
Sidehev: 12x12kgx3
Nedtrekk til bryst: 15x40kg  10x45kg  12x40kg
Facepull: 15x22,5kgx3  10x25kg

Var tom for astmaspray, så tok ikke sjansen på noe Jihad-kardio etter styrken. Det får bli senere i dag etter at jeg har hamstret inn store mengder Lomudal.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Guerreira er ikke flink til å spise smøret sitt.
« #250 : 31. august 2009, 23:15 »
At man kan sovne inn og dø er bare en myte, men det blir gjort for å fortest mulig finne ut om det kan være mulighet for hjerneblødninger eller andre kjipe hodeskader.

Hvis man ikke er kvitt kvalmen og svimmelheten er det også fort gjort å kaste opp i søvne, har man uflaks og sover på ryggen i tillegg til å ikke våkne kan det bli litt kinkig.

Jeg mener det er greit å ta forhåndsregler, slag mot hodet kan forårsake så mye rart.

Da er jeg med. Hodeskader er nifse greier, så hvis man er i tvil om det kan være noe mer galt, er det selvfølgelig lurt å være forsiktig.

Utlogget Snillefart

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 694
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 694

Sv: Guerreira er ikke flink til å spise smøret sitt.
« #251 : 01. september 2009, 21:16 »
Orientering i dag morges med klassen. Partner'n min og jeg ble best eller nestbest, husker ikke helt. Ca 55min løping/jogging og gåing om hverandre. Synes litt synd på vennen min som ble sinka av min astma og beinhinnebetennelse.

Senere 1,5t kickboksing. Har mista mye "trøkk" i det siste og beina føles om at skal sprenges, ergo jeg drar ned på treningsmengden.

Utlogget Snillefart

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 694
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 694

Sv: Guerreira er ikke flink til å spise smøret sitt.
« #252 : 04. september 2009, 17:43 »
Torsdag: 1,5t kickboksing.

Fredag:

15min ellipsemaskin

Sirkeltrening,

Skulderpress, stående: 10x20kg  8x24kg 
Nedtrekk, eksplosiv: 10x40kg 8x50kgx2
Push-ups: 18, 16
En-arms roing,pr arm: 10x18kgx2
Facepull: 15x22,5kgx3

 >Cheesy-spinning i 55min. Slitsomt.

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Guerreira er ikke flink til å spise smøret sitt.
« #253 : 04. september 2009, 17:51 »
Hvorfor er du ikke flink til å spise smøret ditt? Det hadde vel ikke vært dumt? Smiley

Utlogget Snillefart

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 694
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 694

Sv: Guerreira er ikke flink til å spise smøret sitt.
« #254 : 04. september 2009, 17:55 »
Hvorfor er du ikke flink til å spise smøret ditt? Det hadde vel ikke vært dumt? Smiley
Er på ketolysediett, men spiser for lite fett og for mye protein. Ergo, jeg gjør som plumbo og forandrer på "loggnavnet" etter hva som faller meg inn.
Blir litt for kvalmt å spise smør med skje.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!