Skrevet av Emne: *Bilde* chubby gutt trenger hjelp og tips  (Lest 5286 ganger)

Utlogget TeamDal

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 910
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 910

Sv: *Bilde* chubby gutt trenger hjelp og tips
« #30 : 08. mars 2009, 18:19 »
du burde løpe, løpe, løpe og løpe, hvis du vill fort ned i vekt. gjerne en time på tredemølla for hver gang;)

jaja. men kombiner med vekttrening ellers for du en helt hærpa forbrenning når du først er tynn og står i fare for å legge på deg alle kiloene igjen hvis du ikke fortsetter med denne løpinga (som kan være veldig kjedelig og de fleste hopper av dette etter en stund)
men hver sin smak Smiley

Utlogget akon123

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 57

Sv: *Bilde* chubby gutt trenger hjelp og tips
« #31 : 08. mars 2009, 23:15 »
Hva om jeg kjører et basis program på en måte, Knebøy, Benk, Nedtrekk osv osv, bare jeg kjører 12 reps på styrke delen.

Og på kardio delen kjører jeg gerilja kardio på sykkel(trimsykkel) jeg tror nemlig jeg ikke har "baller" til å stå opp gry tidlig å springe..  Tongue
Arnold & Hulken <3

Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: *Bilde* chubby gutt trenger hjelp og tips
« #32 : 14. mars 2009, 21:14 »
Det virker som om du er veldig seriøs og virkelig gjør en innsats for å gå ned i vekt. Det er bra! Du har holdningen på plass, da blir det så mye lettere å hjelpe. Jeg har ikke fått lest gjennom hele denne tråden enda, og dessverre har jeg ikke tid i skrivende stund, men jeg har fått med meg at du har vanskeligehter med å gå ned i vekt. Og at den dietten du kjører per dags dato ikke gir de resultatene du ønsker, og som faktisk er realistiske. Da føler jeg at det minste jeg kan gjøre å gi deg en veldig hjelpsom link før jeg går fra PC-en.

Nemlig denne: http://www.olympiaspirit.no/index.php?sideID=8229

Her kan du velge dietter fritt etter vektklasse og etter hva som er realistisk å spise for nettopp deg på daglig basis. Disse diettene virker, bare ta en titt på denne artikkelen: http://www.olympiaspirit.no/index.php?sideID=398

Så se om det er noen av de diettene du kunne tenke deg å følge.

Lykke til! Dette klarer du, bare stå på. Wink

Utlogget nudel

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: *Bilde* chubby gutt trenger hjelp og tips
« #33 : 15. mars 2009, 03:04 »
Blir vell litt feil å se på kiloene i starten, da muskler veier mer enn fett?
Er ingen ekspert på området, snakker bare ut av egen erfaring.

Var rimelig lik deg da jeg starta å trene kroppsmessig. Da jeg begynte å trene veide jeg 82kg, med mine 176cm på strømpen. Var i likhet med deg veldig opptatt av vekta i starten.  Veide meg ukentlig for å se om jeg hadde tatt av noe. Så kom jeg til en periode der det stangnerte helt, å ble litt demotivert, men pushet på likevell.

Sist jeg veide meg veide jeg 79kg, men kroppen min ser annereledes ut enn da jeg begynte. Har fått en større brystkasse, manboobsa som var der er nesten borte, midjen er blitt smalere, og har fått litt muskler på ryggen som ikke var der når jeg starta. Drit i vekta, spis sunt, og ha det artig med treningen, så vil resultatene vises ettervært. Det er iallefall de jeg sikter etter, ikke hvor mye jeg veier.

Utlogget Flipmoe

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: *Bilde* chubby gutt trenger hjelp og tips
« #34 : 17. mars 2009, 19:50 »

Nemlig denne: http:

Ser her at det står;
"- Anbefaler cardio trening : eksempel Tredemølle, sykle, step, spinning gå tur ute etc.
60-70% av maks puls 30 minutter 3 ganger i uken. Beste tiden for fettforbrenning er før frokost
eller rett etter styrketrening før man spiser noe. Intrervall trening er også et alternativ til
fettforbrennings trening."

Er dette egentlig bra? Kondisjonstrening fører vel til at muskler trekker seg sammen?

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: *Bilde* chubby gutt trenger hjelp og tips
« #35 : 17. mars 2009, 19:52 »
Jeg anbefaler ikke at du tar kondisjon rett etter styrketrening uten å spise noe i mellom. Etter styrketrening er det viktig med proteiner og karbohydrater.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Dobb

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

Sv: *Bilde* chubby gutt trenger hjelp og tips
« #36 : 17. mars 2009, 20:38 »
hvis du er som meg og hater å løpe, så kan du prøve å presse deg selv til å gå mye, og overalt (hvis det er mulig da).. sånn at det blir fra 45 min til 2 timer (++) hver dag.. Det er ganske effektivt..
Ellers funker jo spinning, men er like krevende som jogging, men jeg får ialelfall ikke så vondt i bena av det.. (pleier å få veldig vondt i knær + legger av jogging..) .. men hvis du syns det er litt pinlig å gå på spinningtime så er jo det også fullt forstålig...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!