Skrevet av Emne: .  (Lest 1461 ganger)

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

.
« : 06. mars 2009, 15:57 »
Det startet i går rundt kl 1800, jeg fikk intense smerter i hele mage regionen. Det var en ubeskrivelig følelse, nesten som det brant inne i magen.
De samme smertene fortsatte til jeg gikk å la meg kl 11, fikk ikke sove før i 1 tiden.. Når jeg våknet ca kl 4 på natten, så hadde smertene samlet seg nede på høyresiden av magen.

Jeg kjente ikke så mye til det når jeg lå i sengen, men når jeg skulle stå  opp så kom det en intens smerte fra nede på høyresiden igjen.. Føltes ut som om noe var alvorlig feil! Jeg klarer så vidt å stå oppreist, men når jeg sitter, så kan smertene forsvinne helt..

Det kommer når jeg beveger meg..
Det første som slår meg er at det kan være blindtarmbetennelse, men jeg har hatt dette minst 3 ganger før, og det er vel relativt liten sjanse for å få blindtarmbetennelse som går over flere ganger? Før har jeg bare ventet, slik at det har gått over.. Hva kan dette være? Luftsmerter? Bruker de å være så sentrale, slik som nede på høyresiden av magen? Kjennes ut som det står en kniv inn i magen..

"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Magesmerter!
« #1 : 06. mars 2009, 16:01 »
Min umiddelbare reaksjon er at det er ikkje luftsmerter og at du bør komme deg til legen.
Du har ikkje feber, ubehag og er kvalm? Andre symptom?
Høres veldig mykje som appendicitt, altså blindtarmbetennelse. Men siden du har hatt dette 3 ggr før så høyres det ikkje sannsynlig ut.
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Magesmerter!
« #2 : 06. mars 2009, 16:07 »
Har ikke feber (36,76), føler ikke noe ubehag overhodet annet enn det som er forklart. Stikkende smerte på høyresiden.. Spydde en gang i natt, men var ikke kvalm. Skjønner lite egentlig..
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Magesmerter!
« #3 : 06. mars 2009, 16:09 »
Har ikke feber (36,76), føler ikke noe ubehag overhodet annet enn det som er forklart. Stikkende smerte på høyresiden.. Spydde en gang i natt, men var ikke kvalm. Skjønner lite egentlig..
Då ville eg nok gått til legen ein tur Smiley
God bedring.
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Magesmerter!
« #4 : 06. mars 2009, 16:10 »
Ok, takk for svar. Skal se om jeg blir noe bedre eller dårligere og evt. stikke til legen en tur.
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget RattenTatten

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 156

Sv: Magesmerter!
« #5 : 06. mars 2009, 16:15 »
er det sånn at det føles ut som at du har en "ballong" i magen, som blåses opp? Og den flytter seg litt rundt? Sånn at det verker skikkelig? Oppkastet kan komme av smertene bare, intense smerter kan forårsake det.
Mål:

Kroppsvekt i Benkpress - 80kg
1,5x kroppsvekt i Knebøy - 120kg
2x kroppsvekt i Markløft - 180kg

Langt å gå! Men noen mål må man jo ha!

Min treningslogg, ta en titt da for svarte!! Tongue

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Magesmerter!
« #6 : 06. mars 2009, 16:20 »
Føltes kanskje ut som en ballong i magen i går, som flytta seg litt rundt, ja. Oppblåst..  Men nå har alt flyttet seg ned til høyresiden av magen, som har blitt et veldig ømt punkt som stikker til bare jeg flytter litt på meg.. Vanskelig å beskrive! Det er på samme plass som blindtarmen, men utelukker blindtarmen ennå ihvertfall.

Har sett på forskjellige sider at om du trykker magen inn med 2 fingre, og slipper brått, så skal det komme ekstra smerter rett etter du slapp dersom det er blindtarmbetennelse. Her verker det bare derimot mens jeg trykker inn, når jeg slipper så er det bare "velbehag".
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget RattenTatten

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 156

Sv: Magesmerter!
« #7 : 06. mars 2009, 16:23 »
ja skjønner, vet vært fall at om det med med en ballong kan være et surt voldsomt surt ph-niva (magesår) tror ihvertfall det var det. Og da lærte jeg av legen at jeg skulle drikke melk, siden det nøytraliserte. Da hjelper det for meg, men dette du har nå er tydeligvis noe annet. Vil vel anbefale lege
Mål:

Kroppsvekt i Benkpress - 80kg
1,5x kroppsvekt i Knebøy - 120kg
2x kroppsvekt i Markløft - 180kg

Langt å gå! Men noen mål må man jo ha!

Min treningslogg, ta en titt da for svarte!! Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!