Skrevet av Emne: Ottesen's trening logg.  (Lest 154537 ganger)

Utlogget Amund Bjone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 287
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 287

Hehe, så det nå Tongue

Utlogget Ottesen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 510
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 510

Ble ikke noe trening idag, var hos tannlegen og trakk ei tann + 3 hull igår. Sist når vi trenet så blåste treningskompisen min hull eller noe der han hadde trekt ei tann, måtte gi seg å trene 1 uke. Så jeg tar det safe... vuderte litt cardio, men våknet kl 16-17 idag. Skal prøve å greie det imorra...
Loggen min: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=83087.0

Raw: B: 155kg med stopp, K: 175kg, M: 260 kg

Utlogget Ottesen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 510
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 510

Mandag 30 nov

Gikk idag for ny pers i benk og mark. I benken la jeg på 2,5 kg mer enn rekorden jeg tok for ikke så lenge siden. Sist jeg testet max for 1-2 mnd siden greide jeg akkurat 125kg, men det var veldig veldig på håret. Idag la jeg på 127,5kg og den gikk faktisk opp relativt lett. Angret litt på at jeg ikke testet 130kg, vet jeg hadde greid det men begynte å bli ganske sliten...

Marken økte jeg med 10kg. Merket at mye av grunnen til at det har stått så stille er pga teknikken. Når jeg kommer opp i 200+kg merker jeg at all vekta kommer for langt fram slik at jeg tipper fremover, why Huh Tok iallefall 220kg idag, men stod å vippet en stund midt i løftet for å finne balansen.

Benk:
5 på 90kg.
4 på 97,5kg.
3 på 105kg.
2 på 112,5kg.
1 på 117,5kg. (Gikk ganske lett.)
1 på 127,5kg. (Gikk relativt lett, hadde mer inne.)
3 på 112,5kg.

Dips:
10 på bw.
10 på bw+20kg.
8 på bw+25kg.
8 på bw+25kg.

Mark: Varmet opp med 60,100,140kg.
1x180kg.
1x220kg.

Helt ok trening idag, mistet litt trykket utover, litt sliten idag. Men veldig bra økt. Angrer litt på at jeg ikke testet 130kg i benken da, merket jeg hadde greid det Smiley
 
Loggen min: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=83087.0

Raw: B: 155kg med stopp, K: 175kg, M: 260 kg

Utlogget Amund Bjone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 287
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 287

Nydelig markløft, gratulerer!
127,5 i benk, 140kg i bøy og 220 i markda? 
130 i benken , og 150 i bøy så er målet til nyttår nådd lett! Og alt dette har du inne når du får døgnet litt, hehe Wink
Bra jobbet!

Utlogget Ottesen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 510
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 510

Nydelig markløft, gratulerer!
127,5 i benk, 140kg i bøy og 220 i markda? 
130 i benken , og 150 i bøy så er målet til nyttår nådd lett! Og alt dette har du inne når du får døgnet litt, hehe Wink
Bra jobbet!

Takker så mye Smiley Ja, tallene dine er riktige. Merket at 130 hadde gått idag, 127,5kg gikk ganske greit opp men jeg begynte å bli sliten, tok endel benk før jeg testet max. Marken irriterter meg ennå da, tok jo som sagt 210 i mars eller mai. Når jeg løfter over 200kg i marken får jeg tyngdepunktet så langt fremme at jeg nesten faller fremover. Jeg kan ikke helt skjønner hva jeg gjør feil, stanga må jo forbi knea mine liksom... Vuderte faktisk å ta 15-20kg og sette fast i belte bak meg så jeg fikk bedre tyngdepunkt, men det hadde vel blitt litt juks...hehe Smiley
Loggen min: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=83087.0

Raw: B: 155kg med stopp, K: 175kg, M: 260 kg

Utlogget Amund Bjone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 287
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 287

Hehe, hvis du skulle finne på og prøve dette i mark, må du filme det! Kunne blitt en arig ny vri Smiley
Det ville blii en ny type mark som kunne blitt verdenskjent som: "The Ottesen Deadlift" Wink

Utlogget Ottesen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 510
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 510

Hehe, hadde vært moro å testet egentlig, kanskje jeg prøver det. Vuderer å få filmet marken min også, jeg må jo gjøre noe galt siden jeg tipper fremover... Syntes selv + har 2 som trener som vanligvis holder et øye med meg også, dem sier teknikken er rimelig bra. Han ene har trenet i 25 år og drev aktivt i konkurranse før tror jeg. Sier ikke at teknikken er perfekt, langt ifra, men ser ikke selv at den er så dårlig eller...

Du da, vipper du mye fremover på tung mark ?
Loggen min: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=83087.0

Raw: B: 155kg med stopp, K: 175kg, M: 260 kg

Utlogget Amund Bjone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 287
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 287

Nei jeg har ikke slitt med det etter at jeg begynte og ha stanga inntill leggene fra start.. Film marken så ser vi på  forumet kanskje noe andre ikke ser? Jeg sliter selv med teknikk i mark så  føler ikke jeg kan l?re bort noe desverre :p

Utlogget Ottesen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 510
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 510

Skal prøve å få filmet nestegang visst jeg får muligheten Smiley
Loggen min: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=83087.0

Raw: B: 155kg med stopp, K: 175kg, M: 260 kg

Utlogget Ottesen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 510
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 510

Tirsdag 1 des

Stod opp 2 timer før trening etter å ha sovet 14 timer....igjen...  :Smiley what

Skulderpress: 4x6-7 på 60kg.
Sidehev: 3x8 med 15kg (vaier) øver ca på denne ennå, ikke kommet helt inn i den.
Pullups bredt grep: 2x6-7 med bw og 3 reps sakte med bw+15kg. (Dårlig form)
Roing:
10x80kg
8x85kg
8x90kg

Dårlig dag pga mye søvn og stod opp rett før treninga, ble også mye prating siden 2 gamle treningskompiser var der idag... en helt "normal" ræva dag form Smiley Som alltid når jeg ikke står opp...lol
Loggen min: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=83087.0

Raw: B: 155kg med stopp, K: 175kg, M: 260 kg

Utlogget Ottesen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 510
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 510

Treningsfri idag, litt usikkert hva jeg skal gjøre nå, sovnet kl 09 på morgenen idag og våknet først kl 13-14, må så sovnet jeg brått igjen og våknet kl 18 Sad Visst jeg døgner til imorra så har jeg vært oppe 23 timer når jeg drar på trening, så jeg får satse på å sove noen timer imorra på morgenen...

Idag byttet jeg kreatin merke også da det var tomt for den ene min. Jeg fikk tilsendt feil kreatin for en stund siden, 300g for 400 kr på nettet, koster egentlig 450kr i butikken. Jeg bestillte noe til 150kr og fikk noe til over 400kr, så jeg måtte jo teste. Smiley Går nå over til mitt "gamle" kreatin, sånn billig greier til 150kr for 500g...

Prøver også å få tatt 1 tablett med mineraler, 1 med vitaminer og 2 seloljetabletter hver dag.

Edit: Merker jeg har sovet med vinduet for mye oppe nå, ble plutselig 5-7 grader kaldere her så har blitt litt rar i halsen, håper ikke jeg blir syk nå...
Loggen min: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=83087.0

Raw: B: 155kg med stopp, K: 175kg, M: 260 kg

Utlogget Amund Bjone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 287
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 287

Håper ikke jeg heller for nå skal det faen meg bygges styrke fremmover mot nyttårsperser!

Utlogget Ottesen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 510
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 510

YEAH ! LIGHTWEIGHT BUDDY !
Loggen min: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=83087.0

Raw: B: 155kg med stopp, K: 175kg, M: 260 kg

Utlogget Amund Bjone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 287
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 287

Huff, det der er er det værste jeg hører, er en tynning på treningsstudio her jeg trener som ikke gjør annet enn og sitere Colemann sine uttrykk dagen lang..  Og det eneste han trener er det han har sett Colemann gjøre på film. og så blunker han etter hver settnin og flexer litt i smug Cheesy Seriøst haha

Utlogget Ottesen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 510
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 510

Haha....komisk. Ser det for meg Smiley

Vi har veldig få rare der jeg trener, men er veldig lukket miljø. Enten så blir man godt motatt og liker seg fort, eller totalt motsatt. Men er fint syntes jeg, det er 2-3 som jeg heldigvis kjenner som bestemmer endel der, begge løfter shitmye og er veldig opptatt av at folk skal være hyggelig, hjelpe hverandre, hils og rydde. Jeg er 100% enig. Dem sier ikke ifra pent heller for å si det sånn...hehe.

Vi har en spesiell fyr da, visst jeg har skjønt det riktig bruker han bol, og han trener diverse beinøvelser (aldri knebøy,frontbøy og slik) men bare maskinøvelser. Han legger på så mye at han må sette vekter på overalt, tilogmed legge vekter oppå maskinene... det som er moro er at han alltid bruker armene til å hjelpe dytte. På den ene maskinen der man presser vekter fra seg med ett bein vannrett bruker han begge armene og dytter alt han kan. Skriker og bærer seg gjør han også...
Loggen min: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=83087.0

Raw: B: 155kg med stopp, K: 175kg, M: 260 kg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!