Skrevet av Emne: noen spørsmål om dosering, forbruk og kosthold  (Lest 664 ganger)

Utlogget antex

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

noen spørsmål om dosering, forbruk og kosthold
« : 21. april 2009, 21:19 »
Hei, jeg er en gutt på snart 18 som begynnte og trene på trenigssenter for et par mnd siden. jeg gikk da rett på deff og har gått ned ca 5 kg. som jeg syns er nok, vil ikke bli alt for spinkel i og med at jeg er høy.

nå tenkte jeg og begynne og trene vanlig igjen men vil ikke bulke nå før sommern og gå opp igjen fett. men hvis jeg spiser et sunt normalt kosthold og holder meg unna dritt mat. vil jeg klare og bygge noe?

til et normalt kosthold når og hvor mye burde jeg ta av proteiner og karbohydrater? jeg bruker gold standard whey proteiner og vanlig carbofuel.

jeg begynnte på horsepower på mandag, også lurte jeg på om det var noe vits og ta det to ganger om dagen? har tatt det før trening og før jeg legger meg til nå, men jeg har hørt fra noen at holder og ta det før trening.

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

Sv: noen spørsmål om dosering, forbruk og kosthold
« #1 : 22. april 2009, 06:24 »
Som nybegynner har du mulighet til å oppnå det du ønsker ja, dersom du klarer å styre dietten din riktig. Og med dette så kommer også mengden av kosttilskudd inn i bildet, som må legges opp i forhold til resten av kostholdet ditt.

Det er umulig å vite hva et normalt kosthold er, så svaret må bli:
Som generell retningslinje, ta 40 gram whey og 20-40 gram carbo før eller etter treningene dine, og ellers etter behov Smiley

Horsepower : Her kan du klare deg med en dosering.
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!