Skrevet av Emne: Hva er Deca Stack?????  (Lest 24979 ganger)

Utlogget SolarValle_

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 30

Sv: Hva er Deca Stack?????
« #15 : 22. januar 2010, 18:31 »
Kanskje DU forbinder stack med steroidar, men eg trur det fins svært mange som ikkje har peiling på sånt og heller tenker på eit produkt som heiter "Stack" og "Stack 2".

Og i dei siste åra har det blitt ein trend blant produsentar av kosttilskot å gi "steroide-liknande" navn på produkta sine.

Det finst til og med eit kosttilskot som heiter "Deca Stack".

"men eg trur det fins svært mange som ikkje har"
Så du har kommet til hva du tror nå ja, da gir jeg meg bare her. Er igrunn ikke noe å diskutere heller.
Eat and train, or remain the same!

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Hva er Deca Stack?????
« #16 : 22. januar 2010, 18:34 »
"men eg trur det fins svært mange som ikkje har"
Så du har kommet til hva du tror nå ja, da gir jeg meg bare her. Er igrunn ikke noe å diskutere heller.

Eg trur og du veit? Wink

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Hva er Deca Stack?????
« #17 : 22. januar 2010, 21:20 »
Du forteller alle andre medlemmer at du ikke skal åpne kjeften og komme med svar når man ikke har peil. Det du sier her stemmer ikke på noen måte, og tipper du tenker på eca stack bla..som består av efedrin, coffein og asperin, MEN ordet stack, som egentlig taler for seg selv, kan oversettes til kombinering.
som i eca stack kombineres de nevnte stoffer. Det finnes ikke noe som heter Deca stack, da Deca er et anabolt steroid for seg selv, om man hadde kombinert det med et annet anabolt steroid så ville man ha "stacket" de to stoffene.
rofl
snakk om å falle for eget hugg...

Stack er både det du sier, men det er også det jeg sier, og INGEN av de tingene har med steroider å gjøre. Men det går an å stacke steroider, det er vi vel enige om!?

At noen nevner decastack som et produkt skaper bare forvirring. Og det var det jeg mente og beskrev, du har bare ikke sett det samme poneget. Wink

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Hva er Deca Stack?????
« #18 : 22. januar 2010, 21:22 »
Og så? stack i sammenhengen ECA stack er ikke relevant i forhold til trådstarters spørsmål.

Og stack er mest kjent innenfor steroid stacking, OG deca er et steroid. Derfor er hans svar misledende, urelevant og feil.
nei, DU kjenner ordet stack best i steroide sammenheng. men vanlige folk som ikke har peil på steroider har ofte hørt om produktet stack og stack 2.

ikke vær så bastant, så opplever du at du faktisk kan lære noe av andre også.

Jeg ser poenget ditt, men du må akseptere at andre ikke ser ting på samme vis. Man må lese litt om steroider for å ha hørt om stacking.

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Hva er Deca Stack?????
« #19 : 25. januar 2010, 10:29 »
Klassisk USA produkt ja..

Legg ut et navn som minner om et dopingpreparat, så kjøper folk det og tror det er like effektivt..

Decanoate; Refererer til esteret stoffet er bundet opp mot, dvs hvor lang tid dette aktuelle middelet bruker på å halvere seg. (at halvparten av effekten er forsvunnet)

Decanoate er et ester som er kjent fra dopingverdenen, som refererer at en stoff har lang virketid i kroppen. Sånn sett er det litt tåpelig at mange refererer til selveste dopingmiddelet som "deca", da det er flere aktive virkestoffer som heter decanoate pga esteret det er bundet opp mot.. så det så:)

uansett, kort fortalt; Protein, gainer, kreatin, glutamin og vitaminer og fettsyrer. Der har du alt du trenger.

Vil du gå over til den "mørke siden", så ville jeg som Egil sier, heller stolt på de faktiske dopingmiddlene!

Smiley

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Hva er Deca Stack?????
« #20 : 25. januar 2010, 10:30 »
det værste som kan skje med gråsonekostilskudd er at det inneholder en liten mengde doping faktisk..

Da slår du av kroppens egen testosteronproduksjon, uten å få den faktiske effekten slike stoffer gir..

Dvs; Bi effektene ja, effektene,,,,, nei.

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget tjukksadu

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 144
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 144

Sv: Hva er Deca Stack?????
« #21 : 23. november 2011, 17:16 »
"Deca" er kallenavnet på nandrolon, som er et anabolt steroide.
"Stack" er kallenavnet på en tablett som skal inneholde effedrin og andre ting som skal virke fettforbrennende.

"DECASTACK" høres ut som et amrerikansk lureprodukt hvos de har satt sammen to potente navn for å lokke folk til å kjpe drit.

http://www.bodybuilding.com/store/nbol/deca.html

Stack trenger ikke bety at det er piller som er fettforbrennende elns. Stack er blanding av ulike typer steroider
F. eks ECA stack, ECA= Effedrin, koffein og aspirin. Har også cut mix/stack som er blanding av testo, tren å mast.
Ja, nå var jeg pirkete om du lurte Wink
kis æ kainn kast en halv kloss lætt..

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Hva er Deca Stack?????
« #22 : 23. november 2011, 17:27 »
..for en gjeng. Legger ved ett av tusen eksempler på en "stack", for de som åpenbart ikke kan engelsk. Bøkene må gjerne byttes ut med medikamenter, streoider, vitaminer, lurepiller, slankepiller eller andre ting for å få rett kontekst, ment for de med ekstra lite oksygen mellom øra  Wink

Ellers så er som nevnt "Deca" brukt bevisst for at kjøper skal koble det til steroider, noe som åpenbart virker
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!