Skrevet av Emne: Se denne filmen!!!  (Lest 10943 ganger)

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Se denne filmen!!!
« #15 : 24. mars 2009, 22:41 »
Et poeng her er jo at man ikke kjenner mye til skadevirkninger av sterioder kontra for eksempel tobakk og alkohol, det er derfor litt naivt å si at "jeg ser ingen store, umiddelbare problemer, ergo er det ingen på sikt heller".
Det er vel dette myndigheter og legestanden ønsker å formidle; vi vet fint lite om senvirkninger og påvirkning av kroppens funksjoner i det store bildet.
Har sett filmen jeg også og likte den svært godt, vellaget og godt fortalt!
Uansett synes jeg folk bør tenke seg om både to og tre ganger før de velger å høyne hormonnivåer til det mangedobbelte for styrke og muskelmasse økning, men det er opp til enhver og veie risiko mot gevinst når alt kommer til alt.

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Se denne filmen!!!
« #16 : 24. mars 2009, 22:43 »
Det er jo greit det men litt rart du da slenger ut ganske bastante meninger om noe du ifølge deg selv ikke kan noe særlig om. Det kan være greit å se saken fra flere enn den siden motstanderene presenterer.

Meninger er jo mitt personlige synspunkt på saken. Jeg kan over gjennomsnittet, men langt ifra noe til å kunne uttale meg om bivirkninger utenom det man leser på nett, hører osv.
Synes argumentasjonsmetodikken å ufarliggjøre en ting ved å farliggjøre en annen ting begynne å bli litt gammel. "Røyk dreper flere mennesker!!!!!!!! Bål ekke farli fæen."

Utlogget Scarface

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

Sv: Se denne filmen!!!
« #17 : 24. mars 2009, 22:44 »
Sitat
Jaok. Orker egentlig ikke å diskutere steroider noe særlig, da jeg verken kan mye om det, har noe sterkt hat mot det, eller for kjærlighet for det. Blir bare lettere oppgitt når folk ser bigger faster stronger og ikke skjønner mer enn at steroider er mindre farlig enn multivitaminer. 


Joda, helt enig med deg der. Tror nok at alle legene og personene han intervjuet i filmen er enige om at ingen fjortiser og undom generelt burde bruke steroider. Men er man derimot voksen og tar det på en forsvarlig måte så er det kanskje ikke så farlig som enkelte vil ha det til.

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Se denne filmen!!!
« #18 : 24. mars 2009, 22:48 »
Joda, helt enig med deg der. Tror nok at alle legene og personene han intervjuet i filmen er enige om at ingen fjortiser og undom generelt burde bruke steroider. Men er man derimot voksen og tar det på en forsvarlig måte så er det kanskje ikke så farlig som enkelte vil ha det til.

Absolutt enig i at det blir blåst ut av proposjoner av enkelte, men siden vi vet så lite om bivirkninger, samt kunnskapen man leser seg til på uautoriserte sider (typ steroider.net) osv. ikke alltid stemmer. Litt risky å kjøpe noe fra en uautorisert person som kan selge steroider som er produsert på en underground lab i dårlige forhold osv. Man vet ikke alltid hva man får i seg av det, og det kan muligens være livstruende.

Utlogget Scarface

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

Sv: Se denne filmen!!!
« #19 : 24. mars 2009, 22:57 »
Sant det. Det skal også høre med til historien at "Mad dog", broren til han som lagde filmen, døde for ikke så lenge siden i en alder av 37 år.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Se denne filmen!!!
« #20 : 24. mars 2009, 22:59 »
Er du mulig å se online et eller annet sted? Hørt så mye om den og har lyst til å se den...
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Tannfeen

Sv: Se denne filmen!!!
« #21 : 24. mars 2009, 23:00 »
Vet dere foreksempel om at i USA er det årlig 3 stk som skal være død av steroider vert år. Til sammenligning dør 435000 av røyk. Og når de gjeder syke hus besøk er de helt nede på nr 142, det er til og med etter vitaminer

Både sigaretter og vitaminer er mere utbredt en anabole steroider. Nytter ikke å sammenligne uten å ta med dødsfall relativt til antall brukere. Hadde antallet personer som brukte steroider vært like høyt som antallet røykere eller vitaminknipsere så hadde nok tallene vært annerledes.

Det er derimot liten tvil om at sigaretter har et ufortjent bedre rykte enn det burde, samme med alkohol.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Se denne filmen!!!
« #22 : 24. mars 2009, 23:03 »
Vet dere foreksempel om at i USA er det årlig 3 stk som skal være død av steroider vert år. Til sammenligning dør 435000 av røyk. Og når de gjeder syke hus besøk er de helt nede på nr 142, det er til og med etter vitaminer

kansje fordi nesten alle røyker mens nesten ingen bruker aas?

blir som fedme.

fedme er farlig fordi det kan forårsake mye dødelige greier, men viss du ser på hvor mange som dør av pur fedme er det sikkert få.

kansje et litt dårlig eksempel, men jeg mener man må se på prosentvis tall av døde/brukere viss man skal sammenligne AAS og røyk.


Utlogget -TT-

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 211

  • Quincy Taylor
Sv: Se denne filmen!!!
« #23 : 24. mars 2009, 23:05 »
Absolutt enig i at det blir blåst ut av proposjoner av enkelte, men siden vi vet så lite om bivirkninger, samt kunnskapen man leser seg til på uautoriserte sider (typ steroider.net) osv. ikke alltid stemmer. Litt risky å kjøpe noe fra en uautorisert person som kan selge steroider som er produsert på en underground lab i dårlige forhold osv. Man vet ikke alltid hva man får i seg av det, og det kan muligens være livstruende.

Som tatt rett fra steroider.net.

Anabole steroider er ikke så farlig som media skal ha det til, men heller ikke så ufarlig som noen  påstår. Jeg ville sagt at det finnes en gylden middelvei hvor steroider KAN brukes uten de store bivirkningene og uten de største farene, men da også såklart uten de største resultatene på kort sikt. Vi må alle huske på at det er stor forskjell på bruk og misbruk.
Jeg støtter på ingen måte "hobby-bolere" men lever med den innstillingen at de skal gjøre som de vil og ta egne valg. Det er tross alt ikke ulovlig.

En ting som blir totalt feil det er når disse 18 og 19 åringene propper i seg russere til de har samlet nok vann til å reise ut å breske seg. Det å bruke steroider for å vinne respekt og skape frykt i gatene og blandt omgangskretsen blir helt idiotisk. Det virker, på folk flest, helt motsatt.

Jeg vil bare si at vi må ikke kappe hodet av personer som velger å bruke steroider hvis de har et godt grunnlag av trening, et flott kosthold og tar ting seriøst. Anabole steroider er absolutt ikke det verste man kan drive med - i moderate mengder.
Det er, som sagt, tross alt lovlig.


La meg stille dere et spørsmål til slutt:
Hvis det ikke hadde vært tabu, ville ikke dere også tatt det?
Husk at det er kun media som har gjort det til "fy-fy".

Jeg tar avstand fra bruk av AAS utenom av rene medisinske grunner.

Utlogget larspetter

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Se denne filmen!!!
« #24 : 25. mars 2009, 01:07 »
Alle mulige plastiske opprasjoner er vel også lovlige og ikke minst like skadelige som bruk av AAS ( selfølgelig av en person som vet hva han driver med). Det er alt for mye fordommer rundt bruken av AAS av folk som overhode ikke vet noen ting om det. Det er tross alt godkjente medisinske medikamenter. men som sakt det er stor forskjell på BRUK og MISSBRUK

Jeg tar avstand fra bruk av AAS utenom av rene medisinske grunner.

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Se denne filmen!!!
« #25 : 25. mars 2009, 01:13 »
Patetisk tråd.
Alle som doper seg er rotter, bivirkningner eller ei.
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget larspetter

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Se denne filmen!!!
« #26 : 25. mars 2009, 01:15 »
kansje fordi nesten alle røyker mens nesten ingen bruker aas?

blir som fedme.

fedme er farlig fordi det kan forårsake mye dødelige greier, men viss du ser på hvor mange som dør av pur fedme er det sikkert få.

kansje et litt dårlig eksempel, men jeg mener man må se på prosentvis tall av døde/brukere viss man skal sammenligne AAS og røyk.



først og fremst så er bruken av AAS mye mer utbredt en hva Ola normann tror.

Det ER en god del som dør av fedme relaterte sykdommer som hjertkarsykdommer f.eks
Og det er bevist at det er pga det. Folk blir selfølgelig skeptiske når de hører at noen profilierte utøvere innen strogmann, kroppsbyggning etc dør av hjerteinnfarkt eller nyresvikt, Men så er det umulig å si at dette kommer av bruken av AAS i og med at hvilken som helst normal person som aldrig har rørt noen form for medikament kan f.eks få nyresvikt

Utlogget Scarface

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 264
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 264

Sv: Se denne filmen!!!
« #27 : 25. mars 2009, 16:11 »
Sitat
Patetisk tråd.
Alle som doper seg er rotter, bivirkningner eller ei. 

Så hvis kreatin eller koffein kommer opp igjen på dopinglisten så er alle som bruker kreatin eller drikker mye kaffe rotter ?  Tongue

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Se denne filmen!!!
« #28 : 25. mars 2009, 16:12 »
Så hvis kreatin eller koffein kommer opp igjen på dopinglisten så er alle som bruker kreatin eller drikker mye kaffe rotter ?  Tongue

Nei. Er alle som drikker alkohol rotter? Mer på dopinglista enn AAS. Kreatin kommer nok aldri på dopinglista, og koffein er på overvåkningslista nå.

Utlogget -TT-

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 211

  • Quincy Taylor
Sv: Se denne filmen!!!
« #29 : 25. mars 2009, 22:44 »
Nei. Er alle som drikker alkohol rotter? Mer på dopinglista enn AAS. Kreatin kommer nok aldri på dopinglista, og koffein er på overvåkningslista nå.

Kreatin er på dopinglista i blandt annet Frankrike.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!