Skrevet av Emne: BENKPRESS  (Lest 3229 ganger)

Utlogget Doof D Licious

• Nykomling
  • *
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

Sv: BENKPRESS
« #15 : 22. mars 2009, 20:53 »
Er en større personlig seier å gjennomføre maksløftet med noenlundre riktig teknikk. Trenger nødvendigvis ikke stoppe, men bounce og rompeløft ser jo faktisk bare helt teit ut. Mister all respekt for de som holder på sånn. Og langsiktig så kommer du selvfølgelig ikke å ha større fremgang med rompløft og bounce, selv om du kanskje trenger tyngre.

Blir faktisk flau når jeg ser de på studioet som bare slipper vekten ned på brystet og deretter bruker mer rompen en armene for å få opp stangen. Må bare snu meg å gå et annet sted.

Er forskjell på å ta rumpeløft med bounce en gang hver 3 måned og å trene med dette vell? Selv tar jeg det aldri, men hvis folk spør meg hva jeg tar i benk sier jeg bare "ikke nok", men om jeg hadde brydd meg om hvor mye jeg tok hadde jeg lett løftet med juks, fordi alle som spør om dette gjør det selv.

Utlogget Ditto

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

• -=RAWCORE=-
« #16 : 22. mars 2009, 21:05 »
Hvor lenge pauser skal jeg ha?

4-6min.
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget L0veplace

• Nykomling
  • *
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

« #17 : 22. mars 2009, 21:51 »
Er en større personlig seier å gjennomføre maksløftet med noenlundre riktig teknikk. Trenger nødvendigvis ikke stoppe, men bounce og rompeløft ser jo faktisk bare helt teit ut. Mister all respekt for de som holder på sånn. Og langsiktig så kommer du selvfølgelig ikke å ha større fremgang med rompløft og bounce, selv om du kanskje trenger tyngre.

Blir faktisk flau når jeg ser de på studioet som bare slipper vekten ned på brystet og deretter bruker mer rompen en armene for å få opp stangen. Må bare snu meg å gå et annet sted.

Nå er ikke jeg en erfaren kar i benkpress, men skal være enig i at jeg føler meg mye bedre om jeg gjennomfører et maksløft uten og bounce eller bruke ræva! Dette er jo noe man trener seg opp til for og se hvor mye man kan klare, og da er det jo mest rimelig ovenfor deg selv og gjøre det rektig. Men hver sin smak, har man lyst til og kunne skryte på seg et par ekstra kilo på benken så man vel få lov til å gjøre det Smiley

Utlogget Breiflabben

• Litt godt kjent
  • **
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

« #18 : 22. mars 2009, 22:05 »
Trente/trener med beina opp når eg løfter benkpress. Kjenner den tar mye bedre på bryst sånn,og har aukt mye i benken på det. Det er ein del tyngre,men eg fekk iallfall mye meir utbytte av det.  For å bli sterker i sluttfasen kan ein jo bruke plank,som er nevnt tidligere eller flaske(med vann eller brus,helst cola) eller strikker på hver side av stanga,som hjelper til i bånn men ikkje så mye i topp(slik at ein får trent på det ein er svakast i,altså topp). Ellers så hjelper jo smal benk,fanskpress eller dips med vekter.
Lykke til
170cm  ca. 80 kg
2*150kg KB
17*80kg BP beina opp
1*160kg ML

Utlogget Meathead

• Erfaren bruker
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

« #19 : 22. mars 2009, 22:12 »
Hvis du blir flau av hva andre gjør på gymmen følger du for mye med på andre og ikke på hva du driver med selv. Er jeg den eneste som ikke følger noe særlig med på teknikken til de andre på gymmen? Med mindre de er dritsterke er det jo ganske uinterresant å se på en eller annen spirrevipp som loker rundt i gymmen.

Utlogget Jupac

• Treningsveileder
  • Honnør: 155
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

« #20 : 22. mars 2009, 22:18 »
enig, se i gølve i stedet, sikkert mer interresant å finne der spør du meg

Utlogget Kikke Hjelmis

• Aktivt medlem
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

• 17 åring
« #21 : 22. mars 2009, 22:44 »
Hvis du blir flau av hva andre gjør på gymmen følger du for mye med på andre og ikke på hva du driver med selv. Er jeg den eneste som ikke følger noe særlig med på teknikken til de andre på gymmen? Med mindre de er dritsterke er det jo ganske uinterresant å se på en eller annen spirrevipp som loker rundt i gymmen.

Når jeg sier at jeg blir flau av å se på andre som løfter helt fucket i benken, mener jeg jo ikke direkte bokstavelig talt flau, du skjønner jo det. Og når man sitter og har pause mellom settene i benken så er det jo normalt å se på de andre som løfter benk. Og når du da legger merke til at det er noen som tror de er så ekstremt kule og sterke når de løfter med hele ryggen, beina, rompen osv så blir jeg litt irritert, men herregud, det er ikke sånn at jeg tenker over det i minutter, bare tenker SPYR, der og da. Det er meg og min mening. Ellers er jeg enig i at man bør konsentrere seg om seg selv når man er på trening og drite i alle andre, det gjør jeg. Tenker ikke over andres teknikk utenom akkurat i benkpress når jeg har pause. Hvis dere ikke skjønner det så får det heller være...
Kommer opplysninger om status og målsetning...

Utlogget Jupac

• Treningsveileder
  • Utlogget Utlogget

« #22 : 22. mars 2009, 22:54 »
lov å bli irritert, men jeg personlig skjønner ikke hvorfor du gidder å bruke energi på å irritere deg hvordan eller hva andre trener, har jo ingen ting med deg å gjøre uansett.

Utlogget Kikke Hjelmis

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

• 17 åring
« #23 : 22. mars 2009, 22:58 »
Aldri sagt at jeg bruker energi på å irritere meg, men men.

Jeg spyr av det, du driter i det, vi er alle forskjellige.

Utlogget Jupac

• Treningsveileder
  • Utlogget Utlogget

« #24 : 22. mars 2009, 23:00 »
ja og det skal du få lov til, jeg skjønner bare ikke vitsen med det.

Utlogget Kikke Hjelmis

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

• 17 åring
« #25 : 22. mars 2009, 23:04 »
Det skal DU få lov til;)

Utlogget Jupac

• Treningsveileder
  • Utlogget Utlogget

« #26 : 22. mars 2009, 23:06 »
thanks Grin

Utlogget Erve

• Superavhengig
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

« #27 : 27. mars 2009, 01:21 »
yes yesm last ned dette benk proge, å skriv maxen din i d røde felte å løft i vei, benk to dager i uka, tirsdag å torsdag eks Smiley lykke til

http://files.filefront.com/Benkpressprogram+Dittoxls/;12803854;/fileinfo.html

Hey det hadde jeg helt glemt ut. Fått mer gode resultater av det? (Beklager off topic hehe)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!