Skrevet av Emne: Superfood fra BioTest  (Lest 2171 ganger)

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Superfood fra BioTest
« : 24. mars 2009, 14:35 »
Hei alle godtfolk!

Ser på Superfood fra Bio-Test, og lurer på om det er noen som har erfaring med dette produktet. Virker nesten for godt til å være sant, men på en positiv måte Tongue

Vil gjerne holde diskusjonene her litt bedre enn "multivitamin er billigere" osv.

Takk for alle svar!

http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel&artnr=879&artgrp=5&Avd=1&visa=37-46&Sort=Beskr&Visn=Std2

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Superfood fra BioTest
« #1 : 24. mars 2009, 15:15 »
Det er jo bare fryst ned frukter og grønnsaker. Sikkert ikke noe dårlig produkt, men er rimelig sikker på at det ikke er noe som kommer til å revolusjonere treningen din.

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Superfood fra BioTest
« #2 : 24. mars 2009, 19:00 »
Joda, du har forsovet et poeng der, men tror folk undervurderer effekten av godt inntak av vitaminer, vitaminer og antioksidanter osv. Er jo 12 porsjoner frukt og grønt (vet det varierer med en porsjon), og er mer enn 0 som jeg spiser idag. Koking, steking osv skader jo også mikronæringsemnene så frysing som er brukt her bevarer jo mange fler av næringstoffene.

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Superfood fra BioTest
« #3 : 24. mars 2009, 19:06 »
Ja, men er mange måter å få i seg vitaminer på da. Liker selv Animal pak, den er ganske fin. Også er det jo egne piller med antioksidanter. Men tviler ikke på at det er et bra produkt, skader hvertfall ikke å kjøpe det ;p Er jo bare å prøve, og hvis du liker det så kan du jo bare fortsette med det.

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Sv: Superfood fra BioTest
« #4 : 25. mars 2009, 00:38 »
Har egentlig ganske god tro på det å få i seg nok vitaminer generelt, og det produktet spesielt. Bare litt synd at Biotest sine produkter i Europa er såpass vanskelige å få tak i, og helt latterlig dyre i forhold til hva de kanskje burde ha vært. Men hvis gymgrossisten sender poste restante og oppgir sporingsnummer skal jeg vurdere å bestille meg et par bokser bare for å teste det.

Ellers har Udo's Choice et veldig likt produkt som kanskje kan se ut som et rimeligere og like bra alternativ:
http://www.discount-supplements.co.uk/shopexd.asp?id=8169

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Superfood fra BioTest
« #5 : 03. april 2009, 16:58 »
Jeg har nå mottatt en boks, og kommer til å legge ut en fullstendig anmeldelse hvordan produktet hadde effekt på meg Tongue Starter nok etterpå, eller muligens imorgen. Kommer til å ta dette i en seperat tråd, men linker nok herfra Cheesy

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Superfood fra BioTest
« #6 : 03. april 2009, 17:03 »
Jeg har nå mottatt en boks, og kommer til å legge ut en fullstendig anmeldelse hvordan produktet hadde effekt på meg Tongue Starter nok etterpå, eller muligens imorgen. Kommer til å ta dette i en seperat tråd, men linker nok herfra Cheesy

Er en grønnsaksblanding, ikke dianabol .. Tongue
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Superfood fra BioTest
« #7 : 03. april 2009, 18:30 »
Er en grønnsaksblanding, ikke dianabol .. Tongue

Jeg tror grønnsaker og frukt er undervurdert. Skal ikke se bort ifra at jeg slår vennen min i benk med dette middelet! Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!