Skrevet av Emne: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?  (Lest 17653 ganger)

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #105 : 13. mai 2009, 07:46 »
Er nå 13. mai, har ikke drukket enda i mai. Drakk litt den 25 april, på russedåpen.

Har aldri vært i bedre form!!! Wink     Og jeg er russ i år.
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #106 : 13. mai 2009, 18:23 »
Er nå 13. mai, har ikke drukket enda i mai. Drakk litt den 25 april, på russedåpen.

Har aldri vært i bedre form!!! Wink     Og jeg er russ i år.
Jøss, JEG drekker mer enn deg jo! Og jeg drekker aldri. Går du edru på tryvann da eller? Stavanger også? Synes da i alle fall du kan ta den LITT ut, du er jo tross alt russ. Men hvis du heller vil være edru, for all del, det i hvert fall best for kroppen Grin

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #107 : 13. mai 2009, 18:26 »
Er nå 13. mai, har ikke drukket enda i mai. Drakk litt den 25 april, på russedåpen.

Har aldri vært i bedre form!!! Wink     Og jeg er russ i år.

er du med på green light bussen eller? Tongue
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget Gecko

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

  • ROID RAGE!
Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #108 : 13. mai 2009, 18:32 »
Er nå 13. mai, har ikke drukket enda i mai. Drakk litt den 25 april, på russedåpen.

Har aldri vært i bedre form!!! Wink     Og jeg er russ i år.
Russetida er noe du ikke har lyst til å gå glipp av. Stikk ut og drekk deg sanseløs Thumbsup
-Those who can't dance will blame it on the music!-

                                                                     -Size matters-

Utlogget Bjoennes

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 860
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 860

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #109 : 13. mai 2009, 18:58 »
Russ i år, drukket hver helg + litt i hverdagene. Jeg er lite påvirket av russetiden.
21år
115kg
190cm

170 benk 140x2 bøy 170x5 mark

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #110 : 13. mai 2009, 20:39 »
Blir muligens ut imårra og skal lørdag.. Er ikke med på green light bussen nei! Kommer fra Møre og Romsdal, holder ikke til på tryvann/stavanger og lignende. Bare lokale ting Tongue
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #111 : 14. mai 2009, 04:59 »
Blir muligens ut imårra og skal lørdag.. Er ikke med på green light bussen nei! Kommer fra Møre og Romsdal, holder ikke til på tryvann/stavanger og lignende. Bare lokale ting Tongue

rævva Grin
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget Peblo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 373

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #112 : 19. mai 2009, 15:29 »
Gleder meg til russetiden. Kan man endelig bruke treningseffekten/overskuddet til noe annet enn å gå på stranda, kanskje få opp fett-% litt også. Smiley Kun ett år igjen!
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93934.msg1396276;topicseen#new

"Når livet er tungt og ting se mørkt ut, er det bare å sette seg ned, ta en proteinshake, så skal du se at alt går bra! Smiley

Utlogget babuShka

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 300
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 300

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #113 : 19. mai 2009, 15:40 »
Jeg var ikke så sinnsykt aktiv i russetide i år. Men jeg merket at jo mer jeg drakk, jo mer gikk det utover prestasjonen på skolen og trening. Drikker man 2 ganger i uken, så er hele uken nytteløs mtp trening.
5x5 Stronglifts
For engasjerte mennesker er ingenting umulig.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #114 : 19. mai 2009, 20:23 »
Jeg var ikke så sinnsykt aktiv i russetide i år. Men jeg merket at jo mer jeg drakk, jo mer gikk det utover prestasjonen på skolen og trening. Drikker man 2 ganger i uken, så er hele uken nytteløs mtp trening.
Synes da ikke jeg. Jeg var rimelig dritings natt til 16. mai og utover kvelden 17. mai. Kom meg fint på trening, gikk ikke noe dårligere. Følte faktisk at det gikk veldig bra, det har kanskje noe med at jeg kjørte i meg karb hele helgen.

Hvordan gikk det forresten med trådstarter? Mista du all masse din? Grin

Utlogget HardON

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #115 : 19. mai 2009, 22:58 »
Synes da ikke jeg. Jeg var rimelig dritings natt til 16. mai og utover kvelden 17. mai. Kom meg fint på trening, gikk ikke noe dårligere. Følte faktisk at det gikk veldig bra, det har kanskje noe med at jeg kjørte i meg karb hele helgen.

Hvordan gikk det forresten med trådstarter? Mista du all masse din? Grin

EG har ingen anelse, og eg har ikkje noe forskning å komme med. Men eg bare tipper helt villt at du ikkje løfter de største vektene, trener optimalt eller er på et høyt nivå på noe plan.. men det kan jo være svada fra meg. Hva sier du ?

Utlogget Tuned

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 256

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #116 : 19. mai 2009, 23:10 »
Jeg var ikke så sinnsykt aktiv i russetide i år. Men jeg merket at jo mer jeg drakk, jo mer gikk det utover prestasjonen på skolen og trening. Drikker man 2 ganger i uken, så er hele uken nytteløs mtp trening.

Kan absolutt ikke si meg enig i dette. Drakk hver eneste helg i russetiden og har ikke merket noen styrkenedgang i det hele tatt. Det jeg gjorde var å passe på å få i meg en del vatn under drikkingen i tillegg til masse mat både før og etter. I tillegg drakk jeg meg ikke fra "sans og samling", men kom i "godform". Smiley

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #117 : 19. mai 2009, 23:12 »
Har kanskje noe med hva du spiser ellers i fylla også, selv spiser jeg ikke en dritt når jeg drikker. Bare en kebab på slutten, om jeg overlever kvelden.
Har blitt litt svakere i russetiden, men ikke så veldig mye.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #118 : 20. mai 2009, 10:01 »
EG har ingen anelse, og eg har ikkje noe forskning å komme med. Men eg bare tipper helt villt at du ikkje løfter de største vektene, trener optimalt eller er på et høyt nivå på noe plan.. men det kan jo være svada fra meg. Hva sier du ?
Jeg vil si at det der er ganske individuelt. Jeg har jo kompiser som er saa fyllesjuke at de ikke orker aa gaa tur med bikkja si engang. Men selv blir jeg aldri veldig fyllesjuk. En sjelden gang kan jeg foele meg litt redusert, men ikke noedvendigvis naar jeg drikker mer. Kanskje jeg bare er heldig. Men det har sikkert utrolig mye aa si over lengre tid, hvis du er paa fylla hver helg i et helt aar, saa vil jeg anta at du faar andre resultater.

At du faar i deg nok vann som Tuned sier er vel ogsaa viktig, kroppen blir jo ganske dehydrert hvis du ikke drikker NOE annet enn alkohol paa fylla.

Utlogget HardON

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #119 : 20. mai 2009, 22:15 »
Jeg vil si at det der er ganske individuelt. Jeg har jo kompiser som er saa fyllesjuke at de ikke orker aa gaa tur med bikkja si engang. Men selv blir jeg aldri veldig fyllesjuk. En sjelden gang kan jeg foele meg litt redusert, men ikke noedvendigvis naar jeg drikker mer. Kanskje jeg bare er heldig. Men det har sikkert utrolig mye aa si over lengre tid, hvis du er paa fylla hver helg i et helt aar, saa vil jeg anta at du faar andre resultater.

At du faar i deg nok vann som Tuned sier er vel ogsaa viktig, kroppen blir jo ganske dehydrert hvis du ikke drikker NOE annet enn alkohol paa fylla.

Å FØLE seg fyllesyk og hva som faktisk skjer fysisk med kroppen er 2 helt forskjellige ting, men skjer uansett person.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!