Skrevet av Emne: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?  (Lest 17698 ganger)

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #15 : 24. mars 2009, 23:18 »
Dette er jo bare en gang du får oppleve. Trening kan du gjøre resten av livet Wink
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #16 : 24. mars 2009, 23:23 »
Jeg skal ha med meg proteinpulver når vi skal til f.eks stavanger. Drikker minst 3 shaker pr dag da, bare for å få i meg litt proteiner. Regner med det blir mye drittmat. Kommer ikke til å gå å drikke hele døgnet heller, men drikker der og da når det er ON! Smiley

Utlogget ojsannda

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 117
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 117

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #17 : 24. mars 2009, 23:39 »
fy faen, den som velger å være avholds i russetida kommer til å ANGRE. Aldri hatt det så morro i mitt liv, og det ville ikke vært like morro uten alkohol! Har ikke ord for hvor frustrert jeg blir når jeg leser folk som kaster bort muligheten til å ha det syyyyykt morro og få seg noen lette knull. Skal man være særiøs HELE tiden kan det fort ta knekken på en.

Utlogget Symbiose

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #18 : 24. mars 2009, 23:43 »
Med mindre du konkurrerer eller har som mål å bli verdens sterkeste o.l ser jeg ingen som helst grunn til å ikke drikke. Drikk deg dritings og ha det gøy med god samvittighet, så tar du igjen det du har mistet i løpet av noen måneder.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Utlogget snuterut

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #19 : 24. mars 2009, 23:44 »
,

Utlogget snuterut

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #20 : 24. mars 2009, 23:51 »
En ting jeg ikke skjønner er hvorfor så mange her på TF er avholds, og har så mye imot drikking. For dere som hater f.eks øl, men aldri har smakt det, hva tror dere det gjør med kroppen? Etser opp innvollene og musklene, og setter dere tilbake 10 år treningsmessig? Er frustrerende å se at så mange "ser ned på" folk som drikker. Går fint an å trene, og kombinere dette med drikking. Er bare å få i seg nok mat og næring som ellers. Har lenge lurt på hvorfor så mange trenings-nørds er total-avholds, når de ikke engang er i norgestoppen. DA kan det hende drikking KANSKJE fucker opp litt. Hvis man har vært på fylla dagen før man skal løfte. Vennligst forklar.

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #21 : 24. mars 2009, 23:51 »
fy faen, den som velger å være avholds i russetida kommer til å ANGRE. Aldri hatt det så morro i mitt liv, og det ville ikke vært like morro uten alkohol! Har ikke ord for hvor frustrert jeg blir når jeg leser folk som kaster bort muligheten til å ha det syyyyykt morro og få seg noen lette knull. Skal man være særiøs HELE tiden kan det fort ta knekken på en.

Men hva med dem som ikke liker flatfyll eller å slamre løs på ubrukelige horer/horebukker som 50 andre har besiet før deg? Er det dumt? Er ikke fan av noen av delene selv, jeg blir heller frustrert når jeg leser om hvor "moro" det er å være full i to uker og hvor "kult" der er å ha sex med tilfeldige tenåringer. Ser ikke denne, kanskje jeg er for gammel eller for ukul?  Undecided

Utlogget ojsannda

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 117
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 117

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #22 : 24. mars 2009, 23:52 »
Men hva med dem som ikke liker flatfyll eller å slamre løs på ubrukelige horer/horebukker som 50 andre har besiet før deg? Er det dumt? Er ikke fan av noen av delene selv, jeg blir heller frustrert når jeg leser om hvor "moro" det er å være full i to uker og hvor "kult" der er å ha sex med tilfeldige tenåringer. Ser ikke denne, kanskje jeg er for gammel eller for ukul?  Undecided

da er du nok for gammel og ukul Wink  for de opplevelsene der hører til livet

Utlogget snuterut

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #23 : 24. mars 2009, 23:53 »
fy faen, den som velger å være avholds i russetida kommer til å ANGRE. Aldri hatt det så morro i mitt liv, og det ville ikke vært like morro uten alkohol! Har ikke ord for hvor frustrert jeg blir når jeg leser folk som kaster bort muligheten til å ha det syyyyykt morro og få seg noen lette knull. Skal man være særiøs HELE tiden kan det fort ta knekken på en.

HONNØR!!!

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #24 : 24. mars 2009, 23:53 »
Huff, da er jeg i så fall stolt over det.

Utlogget snuterut

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #25 : 24. mars 2009, 23:55 »
Men hva med dem som ikke liker flatfyll eller å slamre løs på ubrukelige horer/horebukker som 50 andre har besiet før deg? Er det dumt? Er ikke fan av noen av delene selv, jeg blir heller frustrert når jeg leser om hvor "moro" det er å være full i to uker og hvor "kult" der er å ha sex med tilfeldige tenåringer. Ser ikke denne, kanskje jeg er for gammel eller for ukul?  Undecided

Da må du nok være det ja, for hvem digger vel ikke å være drita?

Utlogget ojsannda

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 117
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 117

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #26 : 24. mars 2009, 23:56 »
Huff, da er jeg i så fall stolt over det.

bedre å angre på noe du har gjort, enn å angre på noe du ikke har gjort.

Jeg ska ikke dø og tenke på alt jeg ikke gjorde

Utlogget Pumpaholic!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 544

  • You want something? GO AND GET IT!
Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #27 : 25. mars 2009, 00:07 »
Nå må ikke dette ta helt av da. Folk må få være avholds hvis de ønsker det. Jeg for min del drikker sjeldent til vanlig, men det hindrer meg ikke til å virkelig FEIRE at jeg er ferdig med 12 år skole. Jeg kommer til å drikke en del på de store treffene, og ikke så mye når vi skal rulle ellers:)

Personlig Trener
- Akademiet For Personlig Trening AFPT
- American College Of Sports Medicine

Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87895.new#new

Hjemmeside www.martinnorum.no

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #28 : 25. mars 2009, 00:09 »
Bare så det er klart; jeg er ikke avholds men har i årenes løp lært/funnet ut at det går ann å drikke uten at det skal rølpes, spyes, knulles fremmede idioter og slåss. Men dette skjønner de fleste når ballene faller ned helt (dog, ikke alle).  Wink

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: HVor mye ødelegger russetiden for treningen?
« #29 : 25. mars 2009, 00:10 »
Nå må ikke dette ta helt av da. Folk må få være avholds hvis de ønsker det. Jeg for min del drikker sjeldent til vanlig, men det hindrer meg ikke til å virkelig FEIRE at jeg er ferdig med 12 år skole. Jeg kommer til å drikke en del på de store treffene, og ikke så mye når vi skal rulle ellers:)



Enig Smiley
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!