Skrevet av Emne: Har begynt med kreatin, har et spørsmål.  (Lest 2814 ganger)

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 345
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 345

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Har begynt med kreatin, har et spørsmål.
« #30 : 14. april 2009, 16:30 »
en side som selger creatin som anbefaler du bruker mer creatin + tøffe bilder? (uten forskningsrapporter eller lignende)...

Nej du må nok prøve igjen, tror du kan finne noe men den der er vell ikke noe særlig vitenskaplig?

Short-term supplementation with 15 to 25 g creatine for five days elevates the total creatine content in the muscles by 15-30% and the phosphocreatine stores by 10-40% (analyses of muscle biopsies). After a loading phase of five days, a maintenance does of 2-5 g is enough to maintain elevated creatine levels


det er jo greit men dt står ikke hvilken "biopsie" eller hvor de har fått det fra.. er det jeg vil ha!

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

Sv: Har begynt med kreatin, har et spørsmål.
« #31 : 14. april 2009, 17:12 »
www.pubmed.com, her finner du alt av forskningsrapporter.
Det du leter etter er så gammelt at jeg hadde det ikke liggende på dataen her...

Det står jo strengt tatt på creapure sin side at du oppnår fulle kreatinlagre etter 4 uker med 3 gram daglig, så da er det jo opp til deg som bruker å velge metode selv.

 "A comparable elevation of creatine levels can also be achieved with low-dose creatine supplementation of 3 g daily for four weeks"
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Gå til:  

Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?