Skrevet av Emne: Fordøyelsen.  (Lest 562 ganger)

Utlogget BellsCinnamon

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Fordøyelsen.
« : 25. mars 2009, 10:15 »
Jeg har kuttet ut alt av brød, ris, pasta og potet de siste tre ukene woot. Jeg vet at dette innholder mye fiber som magen trenger for å holde seg i drift. Jeg har erstatter dette med MYE frukt og grønt for å dekke inn karbohydratene. Likevel, opplever jeg at systemet beveger seg seint. Blir litt stresset når det gjerne er mer enn 3-4 dager siden sist jeg fikk "renset" tarmene.  Huh
Jeg er ligger ganske tett inntil det som skrives om kosthold, delt inn i de tre gruppene, jeg mosjonerer med 4-5 hanger 7km jogging i uken + styrke i 2/3 ganger. Føler jeg spiser MYE, kjøtt, fisk, grønt, vitaminer, nøtter etc, men vektnedgangen er sein, ser likevel på kroppen at den minskes og har ikke fått målt fett prosenten men tror/vet jeg har en del muskler.  biggrin
Jeg er 1.70 og veier 70kg akkurat nå, målet er først 165 deretter så får vi se. what

Vet ikke helt hva jeg gjør feil, forsøker å spise mer, spiser både før og etter trening, middag og alltid frokost. Grin

Fordøyelsen går IKKE rundt, ikke alltid i allefall +,  :'(kanskje jeg gjør noe feil? Har holdt på i en måned nå, og gått ned 3kilo, ikke så fryktelig gale, men likevel, følger jeg gjennomgår bootcamp hver eneste dag.

Takker for tips og råd.
Har 6 uker igjen før jeg forlater landet, 5 kilo til hadde vært KONGE!

Takker dere.
:-)
Belle.  Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!