Skrevet av Emne: Går det an å feste uten å drikke?  (Lest 9923 ganger)

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Går det an å feste uten å drikke?
« #90 : 28. mars 2009, 14:51 »
Slux: Det jeg ikke skjønner er hvordan du klarer å være rundt fulle folk edru? De er jo så forbanna slitsomme, jeg orker det ihvertfall ikke. Men så er ikke jeg så mye på fest eller byn lenger heller, og toleransen for det har nok gått litt ned, men alikevel.. Off...
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Går det an å feste uten å drikke?
« #91 : 28. mars 2009, 14:59 »
Den kan jo være slitsomt i lengden selvfølgelig, men så velger jeg de jeg drar ut med med omhu, jeg gidder ikke å være med de som alltid starter bråk eller blir sørpefulle. Som prinsipp har jeg også at jeg ikke gidder å hjelpe noen som blir dårlige etc, annet om det virkelig er behov for hjelp. Når det gjelder fulle folk jeg ikke kjenner etc så holder jeg meg på dansegulvet eller blandt de jeg dro ut med/andre som virker interresante å henge med - så dropper jeg å dra på nach og å være på utestedene helt til alle blir kasta ut, da går det fint.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Går det an å feste uten å drikke?
« #92 : 22. april 2009, 19:28 »
1. Les litt fysiologi, om hvordan inntak av store mengder alkohol påvirker kroppen.
2. Hadde det vært så vel at folk ble sett ned på for å gå på idiotfylla til stadighet, ville vi presumptivt ha hatt en litt mer behagelig utelivskultur i Norge. Slik det er i dag blir fyll og fyllerelatert idioti i altfor stor grad forherlighet.
Jeg tror ikke han mener å drekke seg stup dritings hver gang man får sjansen. Det finnes faktisk forskjell på å ha det litt gøy, og å drite seg fullstendig ut. Man kan sikkert ha det gøy uten alkohol, men hvis det var like kult på byen uten alkohol som med, så tror jeg ikke de hadde solgt like mye øl der som de gjør.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Går det an å feste uten å drikke?
« #93 : 22. april 2009, 22:54 »
Jeg tror ikke han mener å drekke seg stup dritings hver gang man får sjansen. Det finnes faktisk forskjell på å ha det litt gøy, og å drite seg fullstendig ut. Man kan sikkert ha det gøy uten alkohol, men hvis det var like kult på byen uten alkohol som med, så tror jeg ikke de hadde solgt like mye øl der som de gjør.

It's all social programming Wink






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget HardON

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

Sv: Går det an å feste uten å drikke?
« #94 : 22. april 2009, 23:36 »
Nå er eg helt for at det går ann å ha det gøy uten rusmidler!! Men det blir en annen form for gøy.

Det jobbes med å finne ut om mennsker har på lik linje med behov for mat og kjærlighet behov for å endre sin bevissthet. Mennesker har alltid ruset seg, og avskjermede mennesker gjør det. SÅ kansje. Men dette er et helt annet aspekt på tema og kan diskuteres i en annen samenheng i en annen tråd ?

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Går det an å feste uten å drikke?
« #95 : 22. april 2009, 23:42 »
Nå er eg helt for at det går ann å ha det gøy uten rusmidler!! Men det blir en annen form for gøy.

Det jobbes med å finne ut om mennsker har på lik linje med behov for mat og kjærlighet behov for å endre sin bevissthet. Mennesker har alltid ruset seg, og avskjermede mennesker gjør det. SÅ kansje. Men dette er et helt annet aspekt på tema og kan diskuteres i en annen samenheng i en annen tråd ?

Interresant!! Har du noen linker til slike studier/undersøkelser? Eller noe stikkord så jeg kan lete opp selv? Dette virket meget spennende!






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget HardON

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

Sv: Går det an å feste uten å drikke?
« #96 : 23. april 2009, 00:08 »
skal se, men kan ikkje love. Eg husker bare eg leste noe om det.

Utlogget HardON

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

Sv: Går det an å feste uten å drikke?
« #97 : 23. april 2009, 00:16 »
Fant denne wiki tråden, i farten:

http://no.wikipedia.org/wiki/Psykoaktivt_stoff#cite_ref-Weil04_3-0

De nevner også at dyr bruker.

Start gjærne egen tråd om tema og finn mer Cheesy

Utlogget Ribosegutten

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 61

Sv: Går det an å feste uten å drikke?
« #98 : 23. april 2009, 13:53 »
Slux: Det jeg ikke skjønner er hvordan du klarer å være rundt fulle folk edru? De er jo så forbanna slitsomme, jeg orker det ihvertfall ikke. Men så er ikke jeg så mye på fest eller byn lenger heller, og toleransen for det har nok gått litt ned, men alikevel.. Off...

Helt enig, blir så dritt lei fulle folk når jeg jobber som dørvakt at all lyst til å drikke meg drita å gå på byen bare forsvinner:P

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!