Skrevet av Emne: 460kg i bøy av Joe Norman  (Lest 5733 ganger)

Utlogget Breiflabben

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 43
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 43

170cm  ca. 80 kg
2*150kg KB
17*80kg BP beina opp
1*160kg ML

Utlogget Pinna

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 993
  • Honnør: 71
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 993

Sv: 460kg i bøy av Joe Norman
« #1 : 28. mars 2009, 03:28 »
Joda. Litt lite dybde kanskje.

Utlogget 12431

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 173
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 173

Sv: 460kg i bøy av Joe Norman
« #2 : 29. mars 2009, 10:46 »
se bort i fra markløft, så er amerikanske styrkeløftere svært lite severdige.

Utlogget Kenneth N

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 59
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 59

  • Bare viljen setter grenser.......
Sv: 460kg i bøy av Joe Norman
« #3 : 29. mars 2009, 10:59 »
Latterlig!  Slike videoer burde ikke postes på TF. Er jo så utroli lite imponerende  what har ingenting med styrkeløft å gjøre.....
Markløft Raw : 230 kg   Benkpress Raw : 150 kg  Knebøy Raw : 220

Stokkpress : 100 kg

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: 460kg i bøy av Joe Norman
« #4 : 29. mars 2009, 11:03 »
Latterlig!  Slike videoer burde ikke postes på TF. Er jo så utroli lite imponerende  what har ingenting med styrkeløft å gjøre.....

Har du noengang bøyet ut fra en monolift med double ply?  Hvis ikke kan du bare holde rent kjeft! Det der er TRENING ogIKKE ET STEVNE, hvor mange IPF løftere er høye på trening tror du?  Mange. 
Det som ødelegger styrkeløft er slike som deg som undergraver prestasjoner av løftere uten at du setter deg inn i noe som helst.   Wink

Har du noengang deltatt på et approbert styrkeløft-stevne?
Non Plus Ultra

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: 460kg i bøy av Joe Norman
« #5 : 29. mars 2009, 16:13 »
Har du noengang bøyet ut fra en monolift med double ply?  Hvis ikke kan du bare holde rent kjeft!

Jeg har aldri trent bøy med hverken monolift, drakt eller belte engang, men forbeholder meg likevel retten til å påpeke at det blir for dumt når 'knebøy' knapt nok utføres med noen nevneverdig grad av bøy i knærne. Gi meg heller en olympisk vektløfter som bøyer 300 kg ass to grass i bare belte, enn en amerikansk styrkeløfter som knikser med 500 kg i firedoble kevlar-shorts.

Det der er TRENING ogIKKE ET STEVNE, hvor mange IPF løftere er høye på trening tror du?  Mange.

Jaså, tester ikke IPF for cannabis?

Utlogget HardON

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

Sv: 460kg i bøy av Joe Norman
« #6 : 29. mars 2009, 16:28 »
Håper det var treningsdypde og ikkje konkuranse dypden, mer kan eg ikke uttale meg om..

Utlogget Kenneth N

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 59
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 59

  • Bare viljen setter grenser.......
Sv: 460kg i bøy av Joe Norman
« #7 : 29. mars 2009, 22:01 »
Har du noengang bøyet ut fra en monolift med double ply?  Hvis ikke kan du bare holde rent kjeft! Det der er TRENING ogIKKE ET STEVNE, hvor mange IPF løftere er høye på trening tror du?  Mange. 
Det som ødelegger styrkeløft er slike som deg som undergraver prestasjoner av løftere uten at du setter deg inn i noe som helst.   Wink

Har du noengang deltatt på et approbert styrkeløft-stevne?
Det har jeg ikke. Men trening eller ikke så er dette fremdeles latterli å se på. å det at han løfter med double ply å ut fra monolift betyr ingenting. det er greit at styrkeløftere ikke alltid er dype på trening, men ingen seriøse styrkeløftere løfter bare 10 % av løftet for treningen sin skyld. Det er jo rett og slett poengløst Wink 

Ja, jeg har deltatt på flere styrkeløftstevner så jeg vet hvordan sporten fungerer. Så du kan komme med alle mulige argument for at dette løftet skal være en bra prestasjon, men det er det  ikke i det hele tatt. Jeg sier det igjen, det er latterlig.......Wink
Markløft Raw : 230 kg   Benkpress Raw : 150 kg  Knebøy Raw : 220

Stokkpress : 100 kg

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: 460kg i bøy av Joe Norman
« #8 : 29. mars 2009, 22:06 »
Det har jeg ikke. Men trening eller ikke så er dette fremdeles latterli å se på. å det at han løfter med double ply å ut fra monolift betyr ingenting. det er greit at styrkeløftere ikke alltid er dype på trening, men ingen seriøse styrkeløftere løfter bare 10 % av løftet for treningen sin skyld. Det er jo rett og slett poengløst Wink 

Ja, jeg har deltatt på flere styrkeløftstevner så jeg vet hvordan sporten fungerer. Så du kan komme med alle mulige argument for at dette løftet skal være en bra prestasjon, men det er det  ikke i det hele tatt. Jeg sier det igjen, det er latterlig.......Wink

Eh? 10% av løftet?  han var litt høy med 460kg og du diskrediterer det  som om han bare tok det ut av racket og la det på plass igjen.  Da bør du skaffe deg briller på synsam Smiley Se på videoene til kirketeig når han startet med KINGdrakten sin mot 341kgsrekorden sin , i mange uker var han VELDIG høy, høyere enn det der. For å lære seg drakten.  Men det er slikt som du aldri kommer til å forstå Smiley 

Latterlig å skrive slikt ! Wink
Non Plus Ultra

Utlogget Kenneth N

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 59
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 59

  • Bare viljen setter grenser.......
Sv: 460kg i bøy av Joe Norman
« #9 : 29. mars 2009, 22:12 »
Han kunne like godt tatt det ut av racken å satt det på plass igjen, hadde vert like imponerende  biggrin     

Det er SLIKE løftere å utstyr som setter dårlig lys på denne nydelige sporten Styrkeløft.... Azn
Markløft Raw : 230 kg   Benkpress Raw : 150 kg  Knebøy Raw : 220

Stokkpress : 100 kg

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: 460kg i bøy av Joe Norman
« #10 : 29. mars 2009, 22:13 »
Han kunne like godt tatt det ut av racken å satt det på plass igjen, hadde vert like imponerende  biggrin    

Det er SLIKE løftere å utstyr som setter dårlig lys på denne nydelige sporten Styrkeløft.... Azn

Nei, det som setter sporten i dårlig lys er ufruktbar syting over et treningsløft på forumer Smiley 

Så du sier meg at du aldri har kjørt benk uten stopp?  Aldri kuttet en bøy litt høy?  Wink  Tenk deg litt om nå Smiley
Non Plus Ultra

Utlogget Kenneth N

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 59
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 59

  • Bare viljen setter grenser.......
Sv: 460kg i bøy av Joe Norman
« #11 : 29. mars 2009, 22:19 »
Nei, det som setter sporten i dårlig lys er ufruktbar syting over et treningsløft på forumer Smiley 

Så du sier meg at du aldri har kjørt benk uten stopp?  Aldri kuttet en bøy litt høy?  Wink  Tenk deg litt om nå Smiley
Hehe, klart jeg har det. Men jeg legger ikke ut mine "dårlige" løft selv om det skulle være sykt tunge vekter, da ville jeg ventet til jeg kunne gjøre det skikkeli Wink
Markløft Raw : 230 kg   Benkpress Raw : 150 kg  Knebøy Raw : 220

Stokkpress : 100 kg

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: 460kg i bøy av Joe Norman
« #12 : 29. mars 2009, 22:25 »
Hehe, klart jeg har det. Men jeg legger ikke ut mine "dårlige" løft selv om det skulle være sykt tunge vekter, da ville jeg ventet til jeg kunne gjøre det skikkeli Wink

Akuratt DER er vi enige!  utover det får vi være enige om å være uenige og fortsette å trene Wink
Non Plus Ultra

Utlogget Kenneth N

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 59
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 59

  • Bare viljen setter grenser.......
Sv: 460kg i bøy av Joe Norman
« #13 : 29. mars 2009, 22:27 »
Akuratt DER er vi enige!  utover det får vi være enige om å være uenige og fortsette å trene Wink
Det hørtes ut som en plan Wink det er litt godt med en diskusjon som får blodet til å bruse litt Smiley
Markløft Raw : 230 kg   Benkpress Raw : 150 kg  Knebøy Raw : 220

Stokkpress : 100 kg

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: 460kg i bøy av Joe Norman
« #14 : 29. mars 2009, 22:28 »
Det hørtes ut som en plan Wink det er litt godt med en diskusjon som får blodet til å bruse litt Smiley

Det stemmer, er lite å gjøre når man skal vente på flyplass i 14 timer! Wink
Non Plus Ultra

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!