Skrevet av Emne: Mira skryter av å ha brukt vold  (Lest 7688 ganger)

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Mira skryter av å ha brukt vold
« #45 : 31. mars 2009, 17:17 »
Vi kan vel alle være enige at det uansett er uakseptabelt å slå! En slik partner i et forhold er ikke noe å samle på, det være seg mann eller kvinne! Men den måten Mira reklamerer dette på "ufarliggjør" det at de kan slå om de vil. Det blir feil. Har man slike holdninger så er det neeesten slik at de fortjener en rapp over kjeftn. Selv om det mest fornuftige er å gå unna og avslutte forholdet.

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Mira skryter av å ha brukt vold
« #46 : 31. mars 2009, 18:07 »
om ho slår, knip'a  i nippelsene. tihi

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Mira skryter av å ha brukt vold
« #47 : 31. mars 2009, 18:14 »
hehe. ja.. !! Cheesy

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Mira skryter av å ha brukt vold
« #48 : 31. mars 2009, 18:38 »
det blir like dumt som å si at ei tynn flis på 50kg kan sette en mann ut av balanse ved å klaske han uventet i ansiktet, og han kan dermed falle med tinningen rett i en spiker og dø.. Å si at en jente på 50 kg lett kan ta livet av en voksen mann med bare nevene blir rett og slett idiotisk. Hvis du har noen seriøse kilder som viser til en 50kgs jente som har tatt livet av en voksen normalt stor mann på 80-90 kg med bare never så må du bare poste det i denne tråden Smiley

jeg er igrunn enig med deg, at sannsynligheten er liten osv. Men det er lite som skal til, og det virker som du trur det er kjempevanskelig å seriøst skade/ta livet av noen, noe det absolutt ikke er. det var bare det jeg ville poengtere Wink
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Mira skryter av å ha brukt vold
« #49 : 31. mars 2009, 18:51 »
haha. selvfølgelig er det kjempevanskelig og ta livet av noen.
hvor mange dødsfall hadde det ikke vert i mma og boksing vis ikke?
Tenk bare oldschool underground fighting, har ikke lest om et eneste dødsfall eller sitt det.. og jeg har lest og sitt jevla mye av det. dette er svære fyrer som går inn for og drepe hverandre.. mens du sitter og argumentere for en 50kg featherweight dame ikke har dt så stress me å drepe..allright...

Utlogget fryseboks

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 256

Sv: Mira skryter av å ha brukt vold
« #50 : 31. mars 2009, 18:57 »
haha. selvfølgelig er det kjempevanskelig og ta livet av noen.
hvor mange dødsfall hadde det ikke vert i mma og boksing vis ikke?
Tenk bare oldschool underground fighting, har ikke lest om et eneste dødsfall eller sitt det.. og jeg har lest og sitt jevla mye av det. dette er svære fyrer som går inn for og drepe hverandre.. mens du sitter og argumentere for en 50kg featherweight dame ikke har dt så stress me å drepe..allright...

Poenget er ikke at mannen/kvinnen nødvendigvis skader noen, det er prinsippet bak vold.

En mann som slår en kvinne trenger ikke nødvendigvis å skade henne, men mannen blir politianmeldt og sett på som djevelen selv.

En kvinne som slår en mann trenger ikke nødvendigvis å skade ham, men går i de fleste tilfeller fra det uten noen konsekvenser, siden mannen kan hverken a) slå tilbake eller b) politianmelde det, siden det er ydmykende.


Når en kjendis som har bedrevet kampsport går ut i media og skryter over at hun har slått kjæresten sin uten noen videre kritikk er noe galt. Om en mannlig kjendis hadde gjort det samme hadde han vært på forsiden av VG en uke i strekk.

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Mira skryter av å ha brukt vold
« #51 : 31. mars 2009, 19:17 »
Poenget er ikke at mannen/kvinnen nødvendigvis skader noen, det er prinsippet bak vold.
nej poenget er dette:

det er lite som skal til, og det virker som du trur det er kjempevanskelig å ta livet av noen, noe det absolutt ikke er.

har ikke lest selve posten engang.. kom bare inn og så at folk her skrev det var like lett og drepe mennesker me nevene som det er å drepe fluer med avisen. reagerte spessielt når folk skrev en 50kg dame var en killah maskin uten like når hun traff et triggerpunkt noe som quote: "ikke er kjempevanskelig"

noe jeg tør og påstå det er.. men beviss meg rett, finn et triggerpunkt som du ikke trenger mye kraft til og drepe noen med.. med andre ord et triggerpunkt en 50kg tung dame kunne drept en person me.. det er det jeg syns er intressangt og relevant.. vet ikke kem "Mira" er engang..

Utlogget lykketrollet

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 757
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 757

Sv: Mira skryter av å ha brukt vold
« #52 : 31. mars 2009, 19:33 »
En normal voksen dame er jo ikke 50kg heller da, og selv om en "gjennomsnittlig" mann kanskje veier 80-90kg, så tviler jeg ikke på at det finnes mange forhold der dama kunne gjort stor skade på mannen vist hun prøvde? Er ikke alltid at dama er ei flis på 50kg og mannen 90kg:P Hva vist dama var 70, og mannen var en spjæling på 65?Tongue

Vold er jo uakseptabelt uansett hvem som slår, kan ikke argumentere med at jenter ikke slår like hardt så da gjør det ingenting.

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Mira skryter av å ha brukt vold
« #53 : 31. mars 2009, 21:32 »
en kompis av meg var sammen med en dame for en del år siden.
det var standard prosedyre hver helg når de var på byen,at hun ble dritsur på han for et eller annet(ingen vet hva).
når de da hadde kranglet seg hjem til leiligheten vi delte endte det noen ganger med slåsskamp.
det var hun som begynte alle sammen. når hun slapp opp for argumenter begynte hun og lugge i håret,slå og sparke.
for hver ting hun gjorde mot han,gjorde han det samme tilbake.
dvs når hun slo han i ansiktet slo han tilbake.

dette er et kroneksempel på likestilling i praksis. bortsett fra at jeg våknet ofte kl 04.30 på natten,30 min før jeg skulle stå opp og gå cardio,så var det egentlig en fin tid.kunne gå ut i stua og se hvem av de som hadde fått blåmerker.. Smiley

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Mira skryter av å ha brukt vold
« #54 : 31. mars 2009, 21:51 »
haha. selvfølgelig er det kjempevanskelig og ta livet av noen.
hvor mange dødsfall hadde det ikke vert i mma og boksing vis ikke?
Tenk bare oldschool underground fighting, har ikke lest om et eneste dødsfall eller sitt det.. og jeg har lest og sitt jevla mye av det. dette er svære fyrer som går inn for og drepe hverandre.. mens du sitter og argumentere for en 50kg featherweight dame ikke har dt så stress me å drepe..allright...

Hvis svære kampsporttrente fyrer går inn for å drepe hverandre, så klarer en av de det. Hvis de går inn for å skade hverandre mest mulig, klarer en/begge det også. Hvis de går ut på byen, for å ta seg en øl uten å banke hverandre klarer de jaggu det også.

Å dra fightere som er i en kampsituasjon der de tilogmed er klare for å forsvare seg selv inn i dette blir bare dumt.

Kjempevanskelig å ta livet av noen ja.. Du har tydeligvis mye peiling på hvordan kropper fungerer og hva som faktisk skjer ofte hver dag rundt i verden. jøssjøss... Grin
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Mira skryter av å ha brukt vold
« #55 : 31. mars 2009, 22:15 »
Hvis svære kampsporttrente fyrer går inn for å drepe hverandre, så klarer en av de det.
Seriøst? tror du virkelig at vis de vil så kunne de drept hverandre i ringen vis de bare ville?
det er akkurat som og si "vis en av de ville vunnet kunne han bare gjort det liksom...."

men sleng opp litt dokumentasjon heller. så vinner du denne diskusjonen mot meg lett, fordi det er faktisk du som har noe og bevise. du argumentere jo akkurat som om mennesker dør bare du tar på de.. Folk går faktisk ofte inn i ringen for og skade motstanderen hardest og raskest mulig for og bli ferdig med det raskest mulig (selvfølig mange har annerledes gameplan men) det er mange som går inn for og nærmest drepe motstanderen.. de vil ikke drepe han, men de vil bare bli ferdig. (sier ikke de går inn med å slå han i bakhodet osv, eller med våpen) men de vil liksom gjøre ka som trengs..


har du sitt litt mma har du forstått dette.. f eks crocop sitt killer instinct, knocka folk ut med High left kick, og HOPTE SOM FAEN PÅ DE OG SLO DE MENS DE LÅ DER BEVISTLØSE.. forstår du eller?

så komann wikipedia BRING IT

 





Å dra fightere som er i en kampsituasjon der de tilogmed er klare for å forsvare seg selv inn i dette blir bare dumt.
I en slåsskamp enten det er i ringen, på byen eller hjemme i huset forsvarer du deg. Du bli klar, du er gjerne ikke klar vis du blir smikt i bakhodet. men med mindre du blir bevistløs er du klar etterpå.. fatter ikke helt ka som er gale me å sammenligningen



Kjempevanskelig å ta livet av noen ja.. Du har tydeligvis mye peiling på hvordan kropper fungerer og hva som faktisk skjer ofte hver dag rundt i verden. jøssjøss... Grin
Ka med og bla opp litt dokumentasjon istendfor og sitte der som om du er wikipedia selv..
"Kropper fungere". kan du ikke finne litt avis dødsannonser, litt triggerpunkt fakta, eller noe som helst hvor du kan i det minste prøve å bevise at en 50kg dame kan drepe en voksen mann med et slag..


Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
Sv: Mira skryter av å ha brukt vold
« #56 : 01. april 2009, 07:57 »
Hva hvis dama slår mannen rett i halsen a?
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Mira skryter av å ha brukt vold
« #57 : 01. april 2009, 15:35 »
Jaha ja? Så hvis man blir slåss og trakassert av en kvinne er det pinglete å anmelde forholdet, mens det er helt greit at kvinner gjør det i samme situasjon? Ser du ikke at det er en fryktelig gammeldags tankegang hvor mannen skal være uanfektet og "usårbar"? Det bygger igrunn oppunder kjønnsrollene slik de var for flere tiår tilbake. Sett at dette ikke lar seg løse under fire øyne da den ene parten, i dette tilfellet kvinnen, ikke ser ut til å forstå alvoret i situasjonen, mener du da likevel at det skal gå sin gang "kun fordi hun er kvinne"? Det kan virke på meg som du bagatelliserer dette fordi kvinner ikke kan gjøre like stor skade som menn, og fordi kvinner er det svake kjønn. Jeg syns lite om denne glorifiseringen av vold utført av kvinner og at det gjør at de fremstår som sterke og selvstendige kvinner da de egentlig kun er noen individer som har misforstått likestilling. Unknown Soldier beskrev det igrunn bra:

Uansett; jeg mener dette er noe politiet og samfunnet ellers bør rette søkelyset på og prioritere i likhet med vold mot kvinner. Likhet for loven og rettssikkerhet for alle bør gjelde alle innbyggere, og ikke være fordelt på kjønn.

Jaha ja? Så hvis man blir slåss og trakassert av en kvinne er det pinglete å anmelde forholdet, mens det er helt greit at kvinner gjør det i samme situasjon? Ser du ikke at det er en fryktelig gammeldags tankegang hvor mannen skal være uanfektet og "usårbar"? Det bygger igrunn oppunder kjønnsrollene slik de var for flere tiår tilbake. Sett at dette ikke lar seg løse under fire øyne da den ene parten, i dette tilfellet kvinnen, ikke ser ut til å forstå alvoret i situasjonen, mener du da likevel at det skal gå sin gang "kun fordi hun er kvinne"? Det kan virke på meg som du bagatelliserer dette fordi kvinner ikke kan gjøre like stor skade som menn, og fordi kvinner er det svake kjønn. Jeg syns lite om denne glorifiseringen av vold utført av kvinner og at det gjør at de fremstår som sterke og selvstendige kvinner da de egentlig kun er noen individer som har misforstått likestilling. Unknown Soldier beskrev det igrunn bra:

Uansett; jeg mener dette er noe politiet og samfunnet ellers bør rette søkelyset på og prioritere i likhet med vold mot kvinner. Likhet for loven og rettssikkerhet for alle bør gjelde alle innbyggere, og ikke være fordelt på kjønn.


Jeg synes ikke man skal anmelde til politiet bare fordi man sloss med noen. Hvis en fyr dasker til dama si synes jeg heller ikke hun trenger anmelde det. Med mindre det er snakk om grisejuling.

Hvordan du helt uten videre antok at jeg synes det burde være forskjell per kjønn skjønner jeg ikke hvordan du kan trekke ut av løse luften.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Mira skryter av å ha brukt vold
« #58 : 01. april 2009, 22:55 »
Det finnes kampsportteknikker som selv kvinner kan bruke til å ta livet av store menn, herunder kvelninger av forskjellige slag, samt muligens visse nakkelåser. Strupehodeslag nevnes også, men dette er et slag som er ganske vanskelig å treffe med.

Dog, folk ser ut til å glemme det mest grunnleggende våpen i ethvert dyrs arsenal: Bittet. En kvinne på 50 kg tar lett livet av en diger, veltrent kar hvis hun bare tar en jafs av halspulsåren hans.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!