Skrevet av Emne: x-ce-me Vs Horsepower  (Lest 15305 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: x-ce-me Vs Horsepower
« #15 : 06. mars 2008, 23:30 »
Hahah begynte å klø på _leppene_, av alle ting, FØR jeg begynte å drekke!! Slå den!11
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: x-ce-me Vs Horsepower
« #16 : 07. mars 2008, 21:19 »
Den kløen er ikke noe å bry seg om, det er bare det de kaller voksesmerter. Betyr bare at fandenskapet funker og at du vokser!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: x-ce-me Vs Horsepower
« #17 : 07. mars 2008, 23:20 »
RRRRAhahahha you wouldn't like me when I'm angry....!! Kanskje jeg blir grønn snart og.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: x-ce-me Vs Horsepower
« #18 : 08. mars 2008, 12:40 »
RRRRAhahahha you wouldn't like me when I'm angry....!! Kanskje jeg blir grønn snart og.
Hmmm, inneholder horsepower en liten dash eksplosjon fra gammabombe? Hvis så, så kan det være forklaringen. Tongue

Men det høres ut som en allergisk reaksjon. Jeg ser to strategier for å sjekke det, en tungvint og en enkel. Den tungvinne er å sjekke innholdsfortegnelsen, sjekke hvilke planter virkestoffene kommer fra, og sammenligne med hva du vet du eventuelt er allergisk mot.

Den lette strategien er å ta en ti-dobbelt dose og sjekke om du havner i anafalaktisk sjokk. Sørg for å gjøre dette nærme et sykehus eller ha medlemsskap i luftambulansen. Det er også kjekt hvis du har en adrenalinsprøyte tilgjengelig samt noen til å sette den når du faller i sjokk.

Utlogget Skolelim

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

Sv: x-ce-me Vs Horsepower
« #19 : 04. februar 2009, 15:28 »
Fikk meg akkurat Horsepower drita billig. Måtte jo prøve det, har jo prøvd omtrent alt annet så.. Det eneste jeg merker er at det klør noe så inni helgoland på hele kroppen etter at jeg har drikki svineriet..

Haha.. samma greia her Cheesy Gikk bra etter dag tre. Men jeg bruker riktignok den doseringa som står på boksen, 20g en gang om dagen. Står litt om bruk av kreatin et annet sted her, og da er det jo anbefalt med 2 gram 5 ganger om dagen f.eks? Kan kanskje være noe med VM i overkill når det kommer til dosering?

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: x-ce-me Vs Horsepower
« #20 : 05. februar 2009, 14:35 »
Det er BA som forårsaker kløe,går bort etter 1 ukes tid.

Utlogget NicolaiH

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

Sv: x-ce-me Vs Horsepower
« #21 : 16. mars 2010, 19:59 »
En kompis av meg har Horsepower og opplevde det samme som deg, proteingutn. Han dro på 24Fitness og tok en prat med Tommi som forklarte at grunnen til det er at man tar alt på en gang, han anbefalte å drikke det gjennom hele treningsøkten, og kløen i blodet ble borte så vidt jeg vet! Smiley

Har akkurat begynt med x-ce-me, en rett og slett redselsfull smak (kombinerte den med Whey Protein sjokolade fra PF), men ble vant med smaken etter et par slurker og da var saken biff. Gleder meg til å se om det blir noen resultater!

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: x-ce-me Vs Horsepower
« #22 : 16. mars 2010, 20:13 »
Gikk på x-ce-me en 5 ukers tid, merket absolutt ingen verdens ting på styrken eller utholdenheten. Smakte helvete også, bitter ekkel smak, yakk !!Da jeg hoppet over på horsepower og hadde gått på det noen uker merket jeg et skikkelig løft !! Begynte også etterhvert med testorogrowth(testo-booster), og fikk nok et løft. Horse + testo-bostern må jeg bare anbefale !

Her har du nok forklaringen til at du ikke merket noe av x-ce-me:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94544.0

Fikk meg akkurat Horsepower drita billig. Måtte jo prøve det, har jo prøvd omtrent alt annet så.. Det eneste jeg merker er at det klør noe så inni helgoland på hele kroppen etter at jeg har drikki svineriet.. Akkurat som om.. akk nei, tror ikke jeg klarer å forklare det en gang. JO! Det klør nesten som når man har på seg en blaut ull-genser rett på huden uten noe i mellom. Bare mye verre. Samme typen kløe.

Det er bare en liten sidevirkning av beta-alanin.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!