Skrevet av Emne: Sannhetens øyeblikk  (Lest 362 ganger)

Utlogget proteingutn

• V.I.P
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

• jeje
Sannhetens øyeblikk
« : 31. mars 2009, 20:54 »
Sitter og ser på dette smått fascinerende programmet (mens jeg skriver html på pcen, må vite), og blir litt overrasket over folk; de kan sitte der og svare på alle mulige spørsmål, om de har stjålet noe på jobb, om de har vært utro osv osv osv.. Også har de sånn en knapp, de som sitter nede i sofaen, der de kan trykke om de ikke vil vite svaret. Nå kom det nettopp spørsmål her om han fyren noen gang hadde omtalt en innvandrer som "j*vla neger".....og de i sofaen trykka på knappen....  Huh What? DET vil de ikke høre, "for det kan komma feil ut", men de vil gjerne høre om han har løyet til dem og sånt? Bare jeg som synes det er en merkelig.. øhm.. "prioritering" hva bruken av knappen angår?  woot
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget 12431

• Aktivt medlem
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

Sv: Sannhetens øyeblikk
« #1 : 31. mars 2009, 22:00 »
Skjønner de ganske godt. Personlige forhold er ikke nødvendigvis skadelig for personens rykte på samme måte som hva som blir sagt og ment om folk man ikke kjenner.
Personlig kunne jeg godt tenkt meg å være med på et slikt program. Det som blir sagt der blir uansett glemt ganske fort.

Gå til:  

Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?