Skrevet av Emne: Har snudd totalt om på livsstilen, har jeg en sjans?  (Lest 2659 ganger)

Utlogget RattenTatten

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 156

Hva slags mål? Sett deg mål for AKKURAT det du vil. Six-pack, mindre rumpe, flatere mage. Ikke tenk på deg som en nybegynner, og at du skal ha lavere mål pga. det. Tenk heller et konkret mål som kanskje å være med i en fitness konkurranse Tongue ? Hva som helst egentlig, gjerne et stort et, også dukker det opp flere mini mål på veien Smiley

Man kan alt! Men man må ingenting Tongue
Mål:

Kroppsvekt i Benkpress - 80kg
1,5x kroppsvekt i Knebøy - 120kg
2x kroppsvekt i Markløft - 180kg

Langt å gå! Men noen mål må man jo ha!

Min treningslogg, ta en titt da for svarte!! Tongue

Utlogget daso

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 72

RattenTatten taler med gull i munnen Smiley ingen mål er for store!

Utlogget tynt

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 113
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 113

  • Markløft.
Med tanke på slik du forklarer din egen fysisk form så vil jeg tro du kan ha godt av trening uansett åssen trening det skulle være. Men daglige styrketreninger og gåturer før frokost har hjulpet så mange tusen før deg, så da kan det vel hjelpe deg også? Wink

Utlogget FiftyInchez

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

Fader så god stemning folk her inne gir ut til slaskete meg som er nybegynner!  Smile Blir jo gira bare av å lese det dere skriver jeg!   Cheesy

Ja, jeg prøver å se på dette som en ny livsstil og at jeg bare må prøve å venne meg til dette, og nå begynner det å ta på motivasjonen min som forventet av både meg selv og andre. Ser ingen forandringer på kropp eller kjenner meg noe "bedre i form" eller at jeg har fått en smule bedre kondis.. Men jeg gir fader ikke opp! Det kan jeg bare ikke.

Selvom jeg gremmes over speilbildet mitt! Jeg mener,,,noe godt må jo komme ut av detta!?! Jeg prøver å presse meg  "der ute" når jeg jogger og går rask gange, men det er den forbaska "stemmen" baki hodet mitt som hele tida sier "dette klarer du ikke, hva faen er det du tror du er, tror du at DU klarer å forandre på helsa di og utseende på kroppen din?" og den "stemmen" blir bare sterkere og sterkere for tida.

Når det gjelder både mat og fysisk trening og kombinere dette, så er det en kamp for tilværelsen min. Jeg mener og tror at jeg spiser sunt nå altså what  Jeg kjøper jo inn alt det disse helsefolka på tv sier at er bra og sånn, men jeg vet ikke jeg altså.. Så ja, kanskje jeg skulle kunne sette opp hva kostholdet mitt består av om dagene så folk her kan si hva jeg gjør feil og håpe på at folk vil kommentere!  Smiley


Jeg har problemer med å sette mål for meg selv kjenner jeg, vet ikke hva jeg burdte kunne prestere på dette veldig  veldig lave nybegynner nivået som jeg er på. Noen som har noen tips?  Og hvor lang tid hver gang jeg burdte holde på osv? Vanskelig spm kanskje..


 Smile


Hei!

Skjønner deg veldig godt hva du mener her. Og ut ifra det jeg leser, virker det litt som om du legger altfor mye i det. Mange her inne har dette som en livsstil, men tror ikke det er det du skal sette som mål med det første.
Jeg tror at et sundt kosthold med mat som du liker og jevnlig mosjon hadde vært noe å satse på!
Mange legger helt om med det første, men dette varer som oftest i en mnd og så skeier det ut.

Føler det var litt vanskelig å forklare dette her, så jeg avslutter her..MEN fra å gå fra en tilværelse med drikking hele veien, samt dårlig kosthold og ujevne måltid, til å trappe ned med drikkingen, spise sundt å jevnlig iløpet av dagen og trene kondisjon noen ganger (helst mer enn 3) i uken, vil gjøre underverker for deg, både fysisk og psykisk.

Hilsen en som har meget lik bakgrunn;)

Utlogget x-sofagris

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 106

Sleng ut kostholdet ditt om du er i tvil om du spiser riktig  Smiley
21 år, nybegynner Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!