Skrevet av Emne: Pans med 260kg markløft  (Lest 82640 ganger)

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 189
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 189

Sv: Pans med 260kg markløft
« #330 : 08. april 2013, 23:05 »
Trente knebøy i dag, opp til et sett på 120kg. Gikk greit. Ingen smerte i knær. Ble en del tøying også + litt rygg.
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 189
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 189

Sv: Pans med 260kg markløft
« #331 : 09. april 2013, 20:34 »
Knebøy i dag og, opp til et par sett med enere på 135kg. Gikk greit, men ganske rusten i teknikken.. Tror jeg må bli sterkere i magen. Eller rett og slett trene knebøy mer Smiley

Trente også strakmark, ettbeins markløft og leg curlz. Mye tøying på hofte/hoftestrekkere og quads.
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 189
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 189

Sv: Pans med 260kg markløft
« #332 : 10. april 2013, 18:35 »
Dagens: benkpress opp til 150kg 3x2 reps, skråbenk med hantler opp til 3x4 reps med 52,5kg, triceps, planke 4x30-45sek med 10kg på ryggen og en del dislocations

Gjorde litt walkouts med 130kg i bøy også, prøver å få øvre rygg så taaait som mulig Smiley

Finito! Gleder meg til å trene bøy igjen.
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 189
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 189

Sv: Pans med 260kg markløft
« #333 : 12. april 2013, 13:25 »
Fikk kreatin i posten i dag fra Star Nutrition. Fy faen, det pulveret var så jævlig fint at jeg lurer på om det er kreatin jeg har tatt tidligere. Kanskje jeg får crazy strength gainz!!!

Ellers fikk jeg Modern BCAA og Anadrolic Superbolic Crazy Beast.
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 189
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 189

Sv: Pans med 260kg markløft
« #334 : 12. april 2013, 20:41 »
Dagens: knebøy opp til 130kg, med 3-4 sett på 100kg etterpå.. Ellers ble det ettbeins markløft, chins, facepulls og bikkepz.
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 189
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 189

Sv: Pans med 260kg markløft
« #335 : 14. april 2013, 20:12 »
Dagens: knebøy opp til et tre 2ere på 120kg, etterfulgt av et par sett på 100kg med 4-5 reps.. Teknikktrening. Trente også markløft for første gang på en stund, lett gjennomkjøring på 140kg 5x5. Så ble det ettbeins markløft 4x8 med 30kg og en del tøying på hoftestrekkere og quadz.. Bra økt Cheesy
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 189
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 189

Sv: Pans med 260kg markløft
« #336 : 14. april 2013, 22:42 »
Har sett gjennom litt videoer og sammenlignet teknikken i bunnposisjon på lik vekt, 120kg.. Jeg tror teknikken ser bedre ut nå, og knærne stikker ikke så J**** langt foran tærne lengre. Tror det var det som gjorde at jeg ble fucka i quadricepssenene. Tøying og terping lønner seg Smiley  Kommentz? Smiley

**Du har allerede sendt dette innlegget! Du har kanskje dobbletklikket, eller prøvd å oppdatere siden. **

Drittforum!!

"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 189
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 189

Sv: Pans med 260kg markløft
« #337 : 14. april 2013, 22:49 »
Film av det settet på bildet, 14.04.13:

http://youtu.be/DC_NLpuBABI
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 395
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 395

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Pans med 260kg markløft
« #338 : 15. april 2013, 01:23 »
Har sett gjennom litt videoer og sammenlignet teknikken i bunnposisjon på lik vekt, 120kg.. Jeg tror teknikken ser bedre ut nå, og knærne stikker ikke så J**** langt foran tærne lengre. Tror det var det som gjorde at jeg ble fucka i quadricepssenene. Tøying og terping lønner seg Smiley  Kommentz? Smiley

**Du har allerede sendt dette innlegget! Du har kanskje dobbletklikket, eller prøvd å oppdatere siden. **

Drittforum!!




Grunnen til at du får vondt i quadricepssenene er fordi rectus femorisene dine er stramme, og setemuskulaturen din (og muligens magen) er for svak.

Det er kanskje sånn at mindre bøy i knærne (mindre fremoverdrift) gir mindre direkte belastning på det leddet, men det vil også føre til mer belastning for rygg og hofter. Her gjelder det å finne en fornuftig balanse som gir gjevn belastning.

Ellers lurer jeg litt på hva som er målet ditt med knebøytreningen?

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 189
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 189

Sv: Pans med 260kg markløft
« #339 : 15. april 2013, 01:41 »

Grunnen til at du får vondt i quadricepssenene er fordi rectus femorisene dine er stramme, og setemuskulaturen din (og muligens magen) er for svak.

Det er kanskje sånn at mindre bøy i knærne (mindre fremoverdrift) gir mindre direkte belastning på det leddet, men det vil også føre til mer belastning for rygg og hofter. Her gjelder det å finne en fornuftig balanse som gir gjevn belastning.

Ellers lurer jeg litt på hva som er målet ditt med knebøytreningen?

Takk for innspill Smiley Virker logisk det der, både setemuskulatur og mage er nok svake områder.. Og jeg ser den med balansegang mellom bøy i knærne og rygg/hofte. Kjente det stakk i ryggen en dag når jeg satt meg skikkelig bak og prøvde å få så lite bøy i knærne som mulig. Derfor setter jeg meg mer ned nå, men fremdeles med en fornuftig bøy i knærne (ikke for mye, ikke for lite)

Målet mitt med knebøy er å bli sterk. Da må jeg først klare å trene øvelsen uten å bli skadet/ha vondt overalt. Håper etterhvert å få innlært øvelsen slik at den går av seg selv (som alle andre øvelser), og at jeg kan gjøre det med respektable vekter.. Jeg var 118kg i dag på trening, så det er helt sykt hvor svak jeg er i bøy.
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 189
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 189

Sv: Pans med 260kg markløft
« #340 : 16. april 2013, 00:18 »
Dagens: benkpress opp til 140kg x2, 140kgx4, 140kgx2 og 140kgx7 uten stopp, som er pers. Sparer litt på kruttet, men er i veldig god form i benkpress om dagen.. Ellers ble det skråbenk med hantler, dips og mage. Tar fri i morgen.
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 842
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 842

Sv: Pans med 260kg markløft
« #341 : 16. april 2013, 00:20 »
Så du benker mer enn du bøyer?

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 189
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 189

Sv: Pans med 260kg markløft
« #342 : 16. april 2013, 00:23 »
Så du benker mer enn du bøyer?

Mye mer.
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 189
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 189

Sv: Pans med 260kg markløft
« #343 : 17. april 2013, 20:34 »
Dagens trening ble litt av hvert. Chins, hantelroing opp til 70kgx3, bikkepz, planke med 10kg og en del tøying. Mye snakking, var på trening i 3t
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 189
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 189

Sv: Pans med 260kg markløft
« #344 : 18. april 2013, 18:11 »
Knebøy opp til 130kg i dag, 3x2 reps.. Vondt i quadriceps og hoftestrekkerne i starten, men det gikk over etterhvert.. Dette til tross for at jeg brukte neopren fra magen og ned til under knærne. Skulle ikke vært mulig, men jeg kjenner ingenting nå.. Håper på 0 smerte i morgen tidlig. Ellers tyna jeg hamstringen for å få den jævelen til å bli sterkere. Og tøya en del quads. Få dratt det skakkjørte bekkenet mitt i normal stilling, ikke i crazy tilt som det er nå.


¤"&#¤/&¤(%/)!"#¤!"#!"§#!"¤#¤&¤&(/%("!#!"#



"There Can Be Only One" - Bill K

Gå til:  

Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?