Skrevet av Emne: Trening kontra mental helse?  (Lest 4851 ganger)

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Trening kontra mental helse?
« #45 : 09. april 2009, 23:37 »
Det vil alltid være damer som går etter pene menn, menn med bra kropp, menn med penger, eller menn med ambisjoner. Men i blandt dukker det opp damer som går etter hvordan du er som person. Damer som liker humoren din, de gale impulshandlingene dine, eller rett og slett at du er en real fyr. De aller fleste damer skjønner til slutt at det er de reale fyrene som er best, men for en del damer så er det sånn at de må "drite" seg ut med avstumpa mennesker først. Men ikke alle selvsagt.

Man kan da ha pen kropp, ha penger eller ambisjoner, og i tillegg være en jævla fet person som både er hyggelig og kul. Er da bra å ha så mange positive egenskaper som mulig. Fysisk attraksjon er jo ganske viktig i et samhold, hvis jeg ikke synes en dame er spesielt fin eller jeg blir lei av henne, så blir jeg rett og slett ikke tent på henne lengre, sånn er det for meg liksom. Vil tippe det går samme veien for ganske mange damer også, så hvis du sitter der med en partner du egentlig ikke er så jævla hypp på fysisk sett, så tror jeg nok det lett kan gå adundas. Det der med reale personer synes jeg egentlig er noe tull, da de fleste personer egentlig er ganske hyggelige mennesker når man blir kjent med dem. For at det skal være et forhold på gang må det være noe annet enn at personen har noen bra vitser eller er real, da disse egenskapene akkurat ikke er mangelvare.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Trening kontra mental helse?
« #46 : 09. april 2009, 23:41 »
Ja, du har rett i at man kan ha penger, fin kropp og ambisjoner og samtidig være en real kar. Men folk som strever etter penger eller en ekstremt fin kropp er ofte også ekstremt enspora og kjedelige. Ikke alltid, men ofte. Selvsagt er utseende viktig. Jeg valgte ikke akuratt min forlovede fordi hun er stygg. Jeg fikk et godt øye til henne først fordi hun var pen og hadde utstråling. Utstråling er for meg minst like viktig som et bra utseende. Hun kunne ha vært mye mindre pen, og jeg hadde alikvell falt for henne.

Reale personer er IKKE tull. Det finnes så mange falske, feige, umodne og tragiske mennesker der ute, at når man finner noen som er tvers igjennom solide, så beholder man dem, enten som venn eller som livsledsager.
Sa brura

Utlogget Umotivert

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: Trening kontra mental helse?
« #47 : 09. april 2009, 23:53 »
Livserfaring hjelper deg med å "sile" vekk subben. Man finner egentlig fort ut hvem man "orker".

Men "Den Ukjente Soldat" er inne på noe vesentlig, ta vare på, lær å sett pris de ekte og reale uansett "status"..

PS:Dessuten tror jeg forloveden til Unknown Soldier leser over skuldrene hans nå, siden det ble slengt så mye sukkersøtt ros om henne.. Wink
Eg onanerer ikkje, eg berre klør i handa.
Medlem i foreningen for menn som liker kvinner som ser ut som kvinner og ikke som menn.

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Trening kontra mental helse?
« #48 : 09. april 2009, 23:56 »
Skjønner hva du mener ;p Er jo en ekstrem i alle varianter. Er jo seff den klassiske kjedelige BI studenten som nettop er ferdig, og loker rundt i de neste 40 åra som økonom og tjener inn nok til å bo i Bærum, få en fin bil og dra til Syden en gang i året. Ellers har du jo treningsfantomet som spiser riktig hele tiden, aldri henger med venner og trener hardt som faen hele tiden, men som en som ikke driver med trening kanskje kan få spader av å snakke med iom alle ikke synes det er så jævla fett å høre på om kosthold, styrketrening osv hele tiden.

Er enig i det med utstrålig som du sier, er jo digg med damer som sprudler litt Smiley Blir jo en del mer gøy da også. Må forresten gratulere for at du har funnet deg din forlovede da! Det er jo hyggelig.

Men jeg mener at det er lett i ettertid å si at du hadde falt for henne hvis hun var mye styggere. Det er egentlig noe som er vanskelig å egentlig dokumentere som korrekt, iom det sikkert er masse ting i utseendet hennes som fikk deg til å falle for henne. Er jo kjempeforskjell når du henger med henne om du går rundt å tenker på hvor søtt smil hun har, hvor pene øyne osv, som på en måte målbinder deg. Men hvis hun hadde vært en del mindre attraktiv så er det jo ofte sånn at det stikker ut en del fett her og der, og du blir litt "disgusted" av det, og turned off, eller at det er noe med utseendet du ser hver gang som du ikke liker. Er jo ofte sånne småting som avgjør hvor deilig det er å være med en person.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Trening kontra mental helse?
« #49 : 09. april 2009, 23:57 »
No way. Hu sitter og jobber med eksamensoppgave Cheesy  Treningsforum er MITT sted. Hun har ingen interesse av å lese hva jeg skriver her. Tror ikke hun vet om nicket mitt engang. Jeg er rett og slett bare en jævlig heldig jævel Wink
Sa brura

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Trening kontra mental helse?
« #50 : 09. april 2009, 23:59 »
Skjønner hva du mener ;p Er jo en ekstrem i alle varianter. Er jo seff den klassiske kjedelige BI studenten som nettop er ferdig, og loker rundt i de neste 40 åra som økonom og tjener inn nok til å bo i Bærum, få en fin bil og dra til Syden en gang i året. Ellers har du jo treningsfantomet som spiser riktig hele tiden, aldri henger med venner og trener hardt som faen hele tiden, men som en som ikke driver med trening kanskje kan få spader av å snakke med iom alle ikke synes det er så jævla fett å høre på om kosthold, styrketrening osv hele tiden.

Er enig i det med utstrålig som du sier, er jo digg med damer som sprudler litt Smiley Blir jo en del mer gøy da også. Må forresten gratulere for at du har funnet deg din forlovede da! Det er jo hyggelig.

Men jeg mener at det er lett i ettertid å si at du hadde falt for henne hvis hun var mye styggere. Det er egentlig noe som er vanskelig å egentlig dokumentere som korrekt, iom det sikkert er masse ting i utseendet hennes som fikk deg til å falle for henne. Er jo kjempeforskjell når du henger med henne om du går rundt å tenker på hvor søtt smil hun har, hvor pene øyne osv, som på en måte målbinder deg. Men hvis hun hadde vært en del mindre attraktiv så er det jo ofte sånn at det stikker ut en del fett her og der, og du blir litt "disgusted" av det, og turned off, eller at det er noe med utseendet du ser hver gang som du ikke liker. Er jo ofte sånne småting som avgjør hvor deilig det er å være med en person.

Takk.
Vel, hun var litt rundere i kantene da jeg møtte henne enn nå faktisk. Jeg ser ærlig talt bare forskjell når vi ser på gamle bilder, og jeg synes nesten hun så bedre ut da Smiley
Men ja, jeg falt jo for HENNE, og ikke en annen fiktiv person som var henne, men mye tykkere, så du har rett i det.
Sa brura

Utlogget Umotivert

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: Trening kontra mental helse?
« #51 : 10. april 2009, 00:04 »
No way. Hu sitter og jobber med eksamensoppgave Cheesy  Treningsforum er MITT sted. Hun har ingen interesse av å lese hva jeg skriver her. Tror ikke hun vet om nicket mitt engang. Jeg er rett og slett bare en jævlig heldig jævel Wink
Jepp, heldig jævel, -Nyyyt! Smiley
Eg onanerer ikkje, eg berre klør i handa.
Medlem i foreningen for menn som liker kvinner som ser ut som kvinner og ikke som menn.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Trening kontra mental helse?
« #52 : 10. april 2009, 00:19 »
Kesam og film, og ikke noe mas..Yes I do enjoy myself Smiley
Sa brura

Utlogget vgar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

Sv: Trening kontra mental helse?
« #53 : 12. april 2009, 14:08 »
Jeg gjørt det for jeg får en Skikkelig boost av lykkehormoner og andre god følelser. Kanskje derfor jeg kan kalle meg en Treningsnarkoman?
 Må ha det, bare må ha det liksom.Smiley

Kanskje du skal ta en titt på dinna linken ;  http://www.youtube.com/watch?v=cr-QUwHmL2s#noexternalembed
>.<
- Work hard or don't work at all..

Vgar goes Snekker Andersen; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87149.msg1264656;topicseen#new

Utlogget Umotivert

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: Trening kontra mental helse?
« #54 : 12. april 2009, 20:06 »
.. kan ikke med hånden på hjerte si at jeg har vært i nærheten av en orgasme ved å trene.
Eg onanerer ikkje, eg berre klør i handa.
Medlem i foreningen for menn som liker kvinner som ser ut som kvinner og ikke som menn.

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Trening kontra mental helse?
« #55 : 12. april 2009, 20:09 »
"The feeling"
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Meathead

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 413
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 413

Sv: Trening kontra mental helse?
« #56 : 13. april 2009, 08:24 »
.. kan ikke med hånden på hjerte si at jeg har vært i nærheten av en orgasme ved å trene.


Joda, bare å jokke på en eller annen fancy treningsmaskin når ingen andre ser på det Cheesy

Utlogget Umotivert

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: Trening kontra mental helse?
« #57 : 13. april 2009, 20:55 »
hehe.. Min store svakhet er at jeg liker at det jeg har meg med møter meg med motjokk.. Smiley

(fypokker for en setning!)
Eg onanerer ikkje, eg berre klør i handa.
Medlem i foreningen for menn som liker kvinner som ser ut som kvinner og ikke som menn.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!