Skrevet av Emne: Rune fra Paradise Hotel  (Lest 38750 ganger)

Utlogget HardON

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #30 : 11. april 2009, 18:26 »
La nå bare gutten være. Nå har han faktisk kommet frem og sagt at han PRØVD. Mange grunner til folk prøver, alle har sinn historie. Prøvd er ikkje det samme som bruker, så la han være.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #31 : 11. april 2009, 18:33 »
La nå bare gutten være. Nå har han faktisk kommet frem og sagt at han PRØVD. Mange grunner til folk prøver, alle har sinn historie. Prøvd er ikkje det samme som bruker, så la han være.

Ok, greit det Rune. Det går bra Wink
Sa brura

Utlogget kakemann

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 243
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 243

Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #32 : 11. april 2009, 18:44 »
Litt Of-topic men se her: http://www.tv2underholdning.no/gkn/article2638690.ece

"Øystein Wanoa veier 75 kilo, løfter 100 kilo i benkpress og trener svømming en gang i uken."
18 år - 81kg - Logg

BP ~ 1x1 92,5kg
KB ~ 1x1 155kg
ML ~ 1x1 165kg
MP ~ 5x5 57,5kg

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #33 : 11. april 2009, 18:46 »
jeg kjenner rune å såvidt jeg kan huske har han trent noen år som jeg veit om hvertfall..
å det er sikkert ikke han som har bedt media skrive at han er muskuløs, media skriver akkurat hva de vil som vekker oppmerksomhet..

er jo som regel slik med personer som trener litt eller snakk om bare skille seg litt ut så blir en fort ett samtale emne hvis en er blant folk som ikke trener..

å hvis han har brukt steroider å ikke er så fordømt stor så kanskje folk skjønner at det ikke er bare å putte i seg så får en masse muskler..
er vel ikke no å diskutere her inne det.. er jo sykt mange som har prøvd steroider som en aldri hadde trodd hadde brukt no slikt!

i tillegg er det ikke alle som vil veie 100kg ++ heller..

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #34 : 11. april 2009, 18:49 »
å i tillegg som jeg leste i se og hør er alle som er med på paradise nødt til å stille opp på intervjuer og tv debatter og slikt som dette trenings intervjuet her til rune. var vist en del av kontrakten.

hvis de blir spurt om det selfølgelig.

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #35 : 11. april 2009, 18:51 »
Brukte de IPF regler under disse loeftene?

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #36 : 11. april 2009, 19:06 »
Mye veier Rune da? 85?
Sa brura

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #37 : 11. april 2009, 19:09 »
Rune har da mer muskler enn den vanlige gymrotte her på forumet? Synes han ser velbygd ut jeg, og definitivt muskuløs i en allmenn kontekst. Visse personer har for høye tanker om seg selv.. prøv å se hvordan dere ser ut på video når dere går vekk fra spotlighten på badet / fleksespeilet på gymmet med pump og bare daffer rundt med ølbloat i flatt lys som Rune gjør i paradise.
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #38 : 11. april 2009, 19:15 »
Visse personer har for høye tanker om seg selv.. prøv å se hvordan dere ser ut på video når dere går vekk fra spotlighten på badet / fleksespeilet på gymmet med pump og bare daffer rundt med ølbloat i flatt lys som Rune gjør i paradise.

haha, der fikk du sagt det Smiley

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #39 : 15. april 2009, 23:24 »
Hva media skviser ut av seg er nå en ting. At kameraene legger å 5-10kg er en annen.
Personlig mener jeg det sier utrolig mye om han som er så tøff at han offentlig innrømmer det, og så tar avstand fra det og sier at steroider er dumt. Da har han faktisk mer erfaring enn det gjennomsnittlige hylekor. Hadde forøvrig synes det hadde vært creds om han sa - "ja jeg bruker" også, det vitner om karakter og at han tørr stå for egne valg.

Leste han hadde prøvd 2 mnd bare, så det blir vel ca 10 uker det og da høres det mistenkelig ut som en testokur.
Kreds til Rune

Utlogget Joacim

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #40 : 15. april 2009, 23:32 »
jeg kjenner rune å såvidt jeg kan huske har han trent noen år som jeg veit om hvertfall..
å det er sikkert ikke han som har bedt media skrive at han er muskuløs, media skriver akkurat hva de vil som vekker oppmerksomhet..

er jo som regel slik med personer som trener litt eller snakk om bare skille seg litt ut så blir en fort ett samtale emne hvis en er blant folk som ikke trener..

å hvis han har brukt steroider å ikke er så fordømt stor så kanskje folk skjønner at det ikke er bare å putte i seg så får en masse muskler..
er vel ikke no å diskutere her inne det.. er jo sykt mange som har prøvd steroider som en aldri hadde trodd hadde brukt no slikt!

i tillegg er det ikke alle som vil veie 100kg ++ heller..

Vel talt Zarathustra:)

Utlogget sam0th

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 0
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 0

Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #41 : 16. april 2009, 09:07 »
mye fordommer mot bruk av AAS, greit nok at det ikke er sunt. Men det er faktisk 1000vis av ting som ikke er sunt..

dere som har så vanvittig mye fordommer mot dette stoffet, er det noen grunn til det?
I've got this picture floating in my head, you lying in front of me covered in red.
Satisfaction from all I've achieved, the smell of your rotting flesh, I heave!

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #42 : 16. april 2009, 17:40 »
Rune har da mer muskler enn den vanlige gymrotte her på forumet? Synes han ser velbygd ut jeg, og definitivt muskuløs i en allmenn kontekst. Visse personer har for høye tanker om seg selv.. prøv å se hvordan dere ser ut på video når dere går vekk fra spotlighten på badet / fleksespeilet på gymmet med pump og bare daffer rundt med ølbloat i flatt lys som Rune gjør i paradise.
+1.

Skjonner ikke hvorfor alle skal til en hver tid skrive sa mye dritt om andre. god bedring

Utlogget Hellin08

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #43 : 16. april 2009, 17:44 »
Rune har da mer muskler enn den vanlige gymrotte her på forumet? Synes han ser velbygd ut jeg, og definitivt muskuløs i en allmenn kontekst. Visse personer har for høye tanker om seg selv.. prøv å se hvordan dere ser ut på video når dere går vekk fra spotlighten på badet / fleksespeilet på gymmet med pump og bare daffer rundt med ølbloat i flatt lys som Rune gjør i paradise.

Enig, synes han ser bra ut!
Power - squat  - rått

Utlogget careface

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Sv: Rune fra Paradise Hotel
« #44 : 16. april 2009, 17:52 »
Han ser jo ikke bra, det er bare alt for mange av folka her som ser ræva ut! Smiley
Foreslår at en moderator griper inn slik at kun folk som er i god form og ser bra ut, har mulighet til å disse stakkarn. Wink
shut up!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!