avstemning
Spørsmål: Hvor mye tror dere jeg tar i benk til jul?
100 1 RM Tongue - 23 (37.7%)
110 - 10 (16.4%)
120 - 14 (23%)
130 - 2 (3.3%)
250 Grin - 12 (19.7%)
Stemmer totalt: 57

Skrevet av Emne: Weik, weikere, wArLoCK  (Lest 30336 ganger)

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
SV: Weik, weikere, wArLoCK
« #315 : 18. oktober 2006, 22:31 »
Korleis det går med kastinga då? Wink

Kjipt at du ikkje er motivert, men det er jo slikt som skjer ein gong i blandt, anten kan du bite tenna saman og kjøyre på, eller gjere som meg å ta det heilt kuli Wink
Har begynt å daffe litt i forhald til når det er sesong, styrker svake punkt, går på swingkurs (eg har blitt hekta Grin) og tek det desverre altfor roleg på leksebeten og Undecided *skjerpe seg*

Og så fekk eg nesten litt lyst til å prate litt spyd om du fortsatt er motivert til det: slik eg ser det så er benken ditt sterkaste punkt, benkstyrke til å kaste 70-75 meter har du før året er slutt Wink Men så kjem i tillegg rykk, vending, støt(?) knebøy, liakov, innkast, stille lengde og sprint, prøv å styrk det du ser på som svake punkt, så kjem det til å gå flotters Wink

Lite forslag som eg synest er fint til avslappning og rekreasjon er å ta en tur på fjellet med kameratar, med ein dram (eller ikkje) rundt leirbålet og kort sagt, ha det herleg, fisk litt, jakt om du har muligheiter for det (utan dram vel å merke Tongue) Lite som er så kos som sangar rundt leirbålet og sove ut så lenge ein vil 18smileysleep
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Weik, weikere, wArLoCK
« #316 : 19. oktober 2006, 03:09 »
Gira på spyd enda jeg... Wink Skal kjøpe meg medisinball når jeg får lønn. Men en ting jeg lurer på, finnes det ikke tyngre baller enn 5 kg...? Huh Finner ikke noe tyngre jeg i allefall.. Tongue

I perioden jeg trente veldig for spyd merket jeg at motivasjonen var der i mye større grad enn den er nå. Jeg trente jo med et mål, i motsetning til hva jeg gjør nå. Håper å få tak i ballen så fort som mulig, begynne å trene litt kasteøvelser. Smiley
Skikkelig gira på 80 meter til sommern... Grin

Hvordan ser treninga di ut for tida da? Kjører du fortsatt programmet med alle de rare øvelsene? Hehe Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
SV: Weik, weikere, wArLoCK
« #317 : 19. oktober 2006, 11:54 »
Flott å høyre! 2thumbsup
Det finnest tyngre ballar ja, vi har ein på 7 Kg i hallen, men 5 Kg er jo veldig bra for å få opp eksplosiviteten, noko som naturleg nok er ekstremt viktig, ellers kan du bruke stein eller jernkuler. Trur eg vil begynne med kuler til medisinballøvingane til våren.
Du satser på OL-kravet allereie første sesong jah? Tongue

Treninga mi består for tida i stor grad av å styrke mine svake punkt, no er det benkstyrke, og ikkje minst beinstyrke som skal til pers, medan eg opprettheld og litt saktare forbedrer dei andre kvalitetane, i tillegg er det mykje uthaldande og samtidig eksplosiv styrke som får litt meir fokus i forhald til å løfte maks antall kilo i styrkerommet, ikkje fullt så mange rare øvingar lenger men dei kjem no dei og etter kvart Wink
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Weik, weikere, wArLoCK
« #318 : 20. mai 2009, 00:50 »
...og der tok det brått slutt.

Og vet dere hva som er litt "moro"? Jeg er like svak enda. Grin

Men det har ingen ting å si! Cheesy

http://www.youtube.com/watch?v=btj_H2DgWfM#noexternalembed&hl

"Kom til meg, alle dere som strever og bærer tunge byrder, og jeg vil gi dere hvile."
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!