Skrevet av Emne: slanking kvinne  (Lest 3743 ganger)

Utlogget SebbaJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 298
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 298

  • No pain, no gain
Sv: slanking kvinne
« #15 : 15. april 2009, 19:07 »
Leter du etter et diett prog. eller en treningsplan?

Utlogget Umotivert

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: slanking kvinne
« #16 : 15. april 2009, 19:07 »
Kjøre på med en bevisstgjøring med hva man stapper i seg.
Ikke bare veie maten i hovedmåltidene, men også avstå fra det i mellom måltidene.
Forbrenne også i form av bevegelse-selvfølgelig, men viktigst er å få ned inntaket.. -Samt ha tålmodighet.

Eg onanerer ikkje, eg berre klør i handa.
Medlem i foreningen for menn som liker kvinner som ser ut som kvinner og ikke som menn.

Utlogget ^Th0mas^

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 787

Sv: slanking kvinne
« #17 : 15. april 2009, 19:07 »
Th0mas, leste du artikkelen? Du kan bruke taktikken på løping, sykling, svømming. you name it?

Ja, men opplegget blir jo det samme uavhengig av hvordan du beveger kroppen. Poenget med gerilja kardio er jo å presse lungene så mye du klarer, og jeg tror derfor at sykling, svømming o.l vil være unødvendig, da armer og lår vil gi opp lenge før lungene gjør det. Men igjen, ikke noe vil anbefale til en person som driver på med slankepiller og vurderer fettsuging o.l. Treningen må gå langsomt, rolig, og kontrolert.

Utlogget SebbaJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 298
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 298

  • No pain, no gain
Sv: slanking kvinne
« #18 : 15. april 2009, 19:11 »
Ja, men opplegget blir jo det samme uavhengig av hvordan du beveger kroppen. Poenget med gerilja kardio er jo å presse lungene så mye du klarer, og jeg tror derfor at sykling, svømming o.l vil være unødvendig, da armer og lår vil gi opp lenge før lungene gjør det. Men igjen, ikke noe vil anbefale til en person som driver på med slankepiller og vurderer fettsuging o.l. Treningen må gå langsomt, rolig, og kontrolert.

Skal en kvinne på 100 kg kunne presse lungene til MAX o2 opptak? Vil ikke vare lenge da. Ville heller startet rolig på en spinning sykkel i starten, så økt antall kardio økter etter hvert.

Utlogget ^Th0mas^

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 787

Sv: slanking kvinne
« #19 : 15. april 2009, 19:13 »
Nettopp! Man går ikke rett i femte gir når formen er helt ræva.

Utlogget SebbaJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 298
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 298

  • No pain, no gain
Sv: slanking kvinne
« #20 : 15. april 2009, 19:15 »
Men fikk ikke svar av Fudge. Er du ute etter et kosthold program eller treningsråd?

Utlogget wsm2020

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 24

Sv: slanking kvinne
« #21 : 15. april 2009, 19:19 »
Men fikk ikke svar av Fudge. Er du ute etter et kosthold program eller treningsråd?
Ja og det har jeg gitt Wink en uke med vann, vann, vann og bare vann Smiley da tar du ikke inn noe fett og i tillegg så kan man jogge 20-30km hver dag som fjerner alt fettet Wink
15år - 65kg - 170cm

Treningsrekorder(raw): 80 BP - 160 ML - 120 KB

Mål 2010: 110 BP - 190 ML - 150 KB

Utlogget SebbaJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 298
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 298

  • No pain, no gain
Sv: slanking kvinne
« #22 : 15. april 2009, 19:20 »
Hun/han er vell på utkikk etter et seriøst svar.. Smiley

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 595
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 595

Sv: slanking kvinne
« #23 : 15. april 2009, 19:22 »
Drikk bare vann i ei  hel uke.. børd kunne klare seg såpass med alt det å gå på Wink

Flott at du viser hvor bra det er at vi har 16 års aldersgrense her - alt du har sagt her er helt bak mål. I linje med praksis av reglene her er du utestengt i til du blir 16 år, bruk tiden godt.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget SebbaJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 298
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 298

  • No pain, no gain
Sv: slanking kvinne
« #24 : 15. april 2009, 19:25 »
Flott at du viser hvor bra det er at vi har 16 års aldersgrense her - alt du har sagt her er helt bak mål. I linje med praksis av reglene her er du utestengt i til du blir 16 år, bruk tiden godt.

Haha, honnør til deg Slux!

Utlogget wsm2020

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 24

Sv: slanking kvinne
« #25 : 15. april 2009, 19:27 »
Flott at du viser hvor bra det er at vi har 16 års aldersgrense her - alt du har sagt her er helt bak mål. I linje med praksis av reglene her er du utestengt i til du blir 16 år, bruk tiden godt.

OK. Jeg inrømmer det, jeg er egentlig 17år. Men har lyst til å være 15. :S
15år - 65kg - 170cm

Treningsrekorder(raw): 80 BP - 160 ML - 120 KB

Mål 2010: 110 BP - 190 ML - 150 KB

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 595
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 595

Sv: slanking kvinne
« #26 : 15. april 2009, 19:30 »
For å svare seriøst til trådstarter så vil alt hjelpe iform av mer aktivitet og bedre kosthold. Har hun noen stoffskifte sykdommer o.l? Må melde meg ut når det gjelder å bestemme antall kalorier, kan anbefale at du printer ut f.eks noen av stickyene her inne så hun øker sin kunnskap om kosthold og trening, i tillegg til at du får henne i aktivitet i første omgang. På den vekta er det vel vanskelig (for ikke si helsemessig ugunstig) å begynne på full peis, hva med å sikte mot en halvtime-time aktivitet (forholdsvis rask gange/sykling) noen dager i uka - på sikt hver dag - i tillegg til at økt kunnskap om kosthold og elementær energiomsetting i kroppen forhåpentligvis gjør at hun lettere selv klarer å regulere hvilken mat hun bør spise?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget ^Th0mas^

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 787

Sv: slanking kvinne
« #27 : 15. april 2009, 19:35 »
For å svare seriøst til trådstarter så vil alt hjelpe iform av mer aktivitet og bedre kosthold. Har hun noen stoffskifte sykdommer o.l? Må melde meg ut når det gjelder å bestemme antall kalorier, kan anbefale at du printer ut f.eks noen av stickyene her inne så hun øker sin kunnskap om kosthold og trening, i tillegg til at du får henne i aktivitet i første omgang. På den vekta er det vel vanskelig (for ikke si helsemessig ugunstig) å begynne på full peis, hva med å sikte mot en halvtime-time aktivitet (forholdsvis rask gange/sykling) hver dag - i tillegg til at økt kunnskap om kosthold og elementær energiomsetting i kroppen forhåpentligvis gjør at hun lettere selv klarer å regulere hvilken mat hun bør spise?

Må si meg litt enig med dette.

Å gå ned i vekt og bli der handler ikke å sette opp treningsprogrammer og telle kalorier, men å endre måten man lever på. Økt fysisk aktivitet, som f.eks rolige turer, kombinert med sunnere mat over lengre tid vil gi henne de langsiktige resultatene hun trenger.

Dersom man går på en diett vil det si at man på et bestemt tidspunkt har tenkt å gå av dietten. Hva skjer da? Jo, man rykker opp til der man startet.

Protein1991

  • Gjest
Sv: slanking kvinne
« #28 : 15. april 2009, 19:36 »
Drikk bare vann i ei  hel uke.. børd kunne klare seg såpass med alt det å gå på Wink
Du hadde vel venta deg en honnør eller to for det inlegget der tipper jeg...det får du faen ikke fra meg!
Vær helt ærlig, var det virkelig verdt tiden du brukte på å skrive det??

Utlogget TeamDal

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 910
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 910

Sv: slanking kvinne
« #29 : 15. april 2009, 19:36 »
I den fasen du er nå så er det nok viljestyrken det er snakk om. la oss si du går ned 5-10 kg, men så går du lei. da legger du det bare på deg igjen. mitt råd er å starte veldig rolig med ting. kanksje 1 time i uka med kardio og litt vektløfting bare for å få smaken på det. og så prøve å kutte ut litt usunn mat på hverdagene.

når du føler dette går bra kan du øke til 2 timer i uka og kutte enda mer på det usunne.

husk hvis du begyner rett på 5 treningsdager i uka med null junkmat så vil du treffe veggen ganske snart skal jeg love deg. og ikke minst kroppen din må venne seg til denne nye livsstilsforandringen.

kreds til de som gir gode råd forresten. de andre som bare skriver tull har ikke no her å gjøre Cool

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!