Skrevet av Emne: Innvandrere voldtar Oslo  (Lest 13063 ganger)

Utlogget Hellin08

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #105 : 19. april 2009, 19:29 »
Forskjellen på "typiske" innvandrergrupper og norske rølpegjenger er vel fordelingen av "sperrer" for hva som er akseptabelt å gjøre.. Innvandrere er ikke de som er mest kjent for å ha fått utdelt mest sperrer..

nettop!  De fleste nordmenn klarer å se grensa mellom å kaste stein på biler og leke "ding-dong stikke av" (ringe på noens hus for så å løpe). Mange utlendinger klarer da ikke det. Hvertfall ikke de jeg kjenner.
Power - squat  - rått

Utlogget Benkleddet

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 307
  • Honnør: 95
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 307

  • kaillkarsk og blautkak
Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #106 : 19. april 2009, 20:20 »
Forskjellen på "typiske" innvandrergrupper og norske rølpegjenger er vel fordelingen av "sperrer" for hva som er akseptabelt å gjøre.. Innvandrere er ikke de som er mest kjent for å ha fått utdelt mest sperrer..

"typiske innvandrergrupper", basert på din oppfatning, de du har sett/hørt om. Derfra kan man jo selvsagt generalisere til å uttale seg om innvandrere som homogen gruppe. Dette gjelder altså svensker, tsjetsjenere, pakistanere, afganere og hele kostebinderiet.

Beklager, men jeg kjøper ikke argumentasjon basert på oppfatninger eller personlig erfaringer. Det kan være grunnlag til en hypotese om et folkegruppe, men man kan altså ikke trekke slutninger om en hel gruppe.

nettop!  De fleste nordmenn klarer å se grensa mellom å kaste stein på biler og leke "ding-dong stikke av" (ringe på noens hus for så å løpe). Mange utlendinger klarer da ikke det. Hvertfall ikke de jeg kjenner.

Ut fra dette kan du uttale deg om de "utlendingene" du kjenner, ikke alle.

Med dette takker jeg for meg, da jeg på forhånd vet hvordan denne tråden, i likhet med 90 % av andre innvandrertråder utvikler seg her på forum.
-Sannsynligvis den eneste i landet som er utstyrt med et eget benkledd



Oslo SKs hjemmeside: http://oslostyrkeloftklubb.no

Utlogget Umotivert

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #107 : 19. april 2009, 21:10 »
Driter langt i hva du kjøper eller ikke. -Heldigvis.
Du må så gjerne forsvare de folka som kun har til hensikt å gjøre livet surt for andre og tjene gryn på det i samme slengen..
Du trenger ikke å blottlegge deres verdisyn, det er det nok av andre som klarer, fatter ikke hvordan man kan se seg blind på disse menneskers "iboende godhet" når de ikke viser det i praksis..
Mulig jallagruppene er greie mennesker på bunnen, men hvorfor ikke synliggjøre dette litt bedre?
Sikkert bare en liten gruppe som sverter hele gjengen, men hvorfor vises det så lite initiativ av de "fornuftige" for å få de "svarte fårene" stilt for retten, istedet for å beskytte dem?

Sorry, er for stor andel av pakk som er synlig for ikke å kunne dra alle over en kam..
Eg onanerer ikkje, eg berre klør i handa.
Medlem i foreningen for menn som liker kvinner som ser ut som kvinner og ikke som menn.

Utlogget Klarks

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 859
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 859

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #108 : 19. april 2009, 21:51 »
jesus krist folkens.

forstå en smule tullball da. hvem kunne vært noldus nok til å ment noe slikt egentlig?

trodde det var åpenbart med den lange "guuud" i herregud.  Wink

haha vart skremt jeg Tongue



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!